2 min. čítanie

Ako sa využíva storytelling v kampaniach (Lucia Stefansky, Performics)

Lucia Stefansky je Senior Digital Strategist v Performicse. Má už viac ako 12 rokov skúseností v marketingu, začala vo veľkých korporáciách a neskôr prešla do agentúry. Budeme sa rozprávať o storytellingu, najmä o tom, ako ho využiť v kampaniach.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
|

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:36 Prečo Lucia odišla z korporácie a prešla na stranu agentúry?
  • 1:57 Ako sa dostala k storytellingu a prečo ho začali používať v kampaniach?
  • 2:46 Čo storytelling vlastne znamená a čo všetko zahrňuje a kto ho môže využiť?
  • 5:13 Akú zaujímavú storytellingovú kampaň robila, aké prvky by mala takáto kampaň obsahovať?
  • 8:20 Ako prebieha príprava storytellingovej kampane? Dá sa využiť aj na kratšie kampane?
  • 11:54 Dá sa robiť storytelling aj v inom formáte ako video? V čom sú najväčšie výhody videa?
  • 12:58 Vedia aj menšie značky alebo e-shopy podporiť predaj storytellingom?
  • 14:49 Ako sa rozlišujú kreatívy na rôzne kanály a ako často by sa mali meniť?
  • 18:03 Robí sa pri storytellingu aj klasické A/B testovanie?
  • 18:56 Dá sa robiť storytelling offline alebo prepojiť online s inými médiami?
  • 20:29 Kto všetko sa podieľa na príprave storytellingovej kampane, na čo sa má klient pripraviť?
  • 23:33 Aká je hlavná pridaná hodnota storytelllingu oproti klasických bannerovým reklamám?
  • 24:58 Zhrnutie, čo si pripraviť pred tým, než rozbehnem storytellingovú kampaň?

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako efektívne vyberať dodávateľov pre e-shop? Férový tender v e-commerce (Libor Toporcer, Invelity)
1 min. čítanie

Ako efektívne vyberať dodávateľov pre e-shop? Férový tender v e-commerce (Libor Toporcer, Invelity)

Na Slovensku nie je príliš zvykom pri výbere dodávateľa využívať tendre. A keď už, nemá to správu formu, rozsah, či vyhodnotenie. Aby to malo zmysel pre všetky zúčastnené stany, ADMA vytvorila Férový tender kde nájdete všetko potrebné, aby ste na nič nezabudli. Ako teda prebieha celý proces, či je v poriadku prizvať si aj externých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. čítanie

Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práca PPC človeka sa za posledné obdobie extrémne zmenila. Už to nie je len o vyklikávaní kampaní, hľadaní kľúčových slov, longtailov, mikro cielení… Umelá inteligencia spravila svoju prácu aj tu, a pokiaľ nie je človek dostatočne kreatívny, konkurencia ho ľahko pohltí. Ako sa zmenila práca PPCčkara, prečo by mal človek chcieť vôbec robiť túto prácu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+