2 min. čítanie

Ako sa využíva storytelling v kampaniach (Lucia Stefansky, Performics)

Lucia Stefansky je Senior Digital Strategist v Performicse. Má už viac ako 12 rokov skúseností v marketingu, začala vo veľkých korporáciách a neskôr prešla do agentúry. Budeme sa rozprávať o storytellingu, najmä o tom, ako ho využiť v kampaniach.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:36 Prečo Lucia odišla z korporácie a prešla na stranu agentúry?
  • 1:57 Ako sa dostala k storytellingu a prečo ho začali používať v kampaniach?
  • 2:46 Čo storytelling vlastne znamená a čo všetko zahrňuje a kto ho môže využiť?
  • 5:13 Akú zaujímavú storytellingovú kampaň robila, aké prvky by mala takáto kampaň obsahovať?
  • 8:20 Ako prebieha príprava storytellingovej kampane? Dá sa využiť aj na kratšie kampane?
  • 11:54 Dá sa robiť storytelling aj v inom formáte ako video? V čom sú najväčšie výhody videa?
  • 12:58 Vedia aj menšie značky alebo e-shopy podporiť predaj storytellingom?
  • 14:49 Ako sa rozlišujú kreatívy na rôzne kanály a ako často by sa mali meniť?
  • 18:03 Robí sa pri storytellingu aj klasické A/B testovanie?
  • 18:56 Dá sa robiť storytelling offline alebo prepojiť online s inými médiami?
  • 20:29 Kto všetko sa podieľa na príprave storytellingovej kampane, na čo sa má klient pripraviť?
  • 23:33 Aká je hlavná pridaná hodnota storytelllingu oproti klasických bannerovým reklamám?
  • 24:58 Zhrnutie, čo si pripraviť pred tým, než rozbehnem storytellingovú kampaň?

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Aký rozdiel je pre agentúru malý a veľký klient a ako nastaviť očakávania? (Ľubo Radič, Vivantina)

CEO košickej fullservisovej marketingovej agentúry Vivantina, Ľubomír Radič, nám v dnešnej časti rozhovoru pre Ecommerce Bridge objasnil, ako spolupracujú agentúry s malými a ako s veľkými klientmi. Či je tam pre nich rozdiel z hľadiska prestíže, financií alebo prípadne celkovej motivácie. A možno sa taktiež dozviete, ako by malo vyzerať ideálne portfólio klientov. Pozrite si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
2 min. čítanie

Čo prinesie quick commerce e-shopom a ako na to reagovať? (Josef Dvořák, Wolt Drive)

Doba je čoraz rýchlejšia a ľudia chcú mať všetko ideálne hneď. Skvelým riešením je rozmáhajúce sa quick commerce, kde dokážete mať objednaný tovar pri sebe doslova do pár desiatok minút. Ako táto technológia funguje? Je možné to implementovať všade na Slovensku, alebo opäť budú bodovať len veľké mestá? To všetko sa dozviete v rozhovore s […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+