Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Ako sa využíva storytelling v kampaniach (Lucia Stefansky, Performics)

Lucia Stefansky je Senior Digital Strategist v Performicse. Má už viac ako 12 rokov skúseností v marketingu, začala vo veľkých korporáciách a neskôr prešla do agentúry. Budeme sa rozprávať o storytellingu, najmä o tom, ako ho využiť v kampaniach.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
|

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:36 Prečo Lucia odišla z korporácie a prešla na stranu agentúry?
  • 1:57 Ako sa dostala k storytellingu a prečo ho začali používať v kampaniach?
  • 2:46 Čo storytelling vlastne znamená a čo všetko zahrňuje a kto ho môže využiť?
  • 5:13 Akú zaujímavú storytellingovú kampaň robila, aké prvky by mala takáto kampaň obsahovať?
  • 8:20 Ako prebieha príprava storytellingovej kampane? Dá sa využiť aj na kratšie kampane?
  • 11:54 Dá sa robiť storytelling aj v inom formáte ako video? V čom sú najväčšie výhody videa?
  • 12:58 Vedia aj menšie značky alebo e-shopy podporiť predaj storytellingom?
  • 14:49 Ako sa rozlišujú kreatívy na rôzne kanály a ako často by sa mali meniť?
  • 18:03 Robí sa pri storytellingu aj klasické A/B testovanie?
  • 18:56 Dá sa robiť storytelling offline alebo prepojiť online s inými médiami?
  • 20:29 Kto všetko sa podieľa na príprave storytellingovej kampane, na čo sa má klient pripraviť?
  • 23:33 Aká je hlavná pridaná hodnota storytelllingu oproti klasických bannerovým reklamám?
  • 24:58 Zhrnutie, čo si pripraviť pred tým, než rozbehnem storytellingovú kampaň?

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
TOP tipy, ako začať podnikať v roku 2025 od Dalibora Cicmana (GymBeam)
5 min. čítanie

TOP tipy, ako začať podnikať v roku 2025 od Dalibora Cicmana (GymBeam)

Každý by chcel mať dnes vlastné podnikanie, ale len málo ľudí vie, ako začať. No a odkiaľ dostať fundovanejšiu odpoveď, ako od EY podnikateľa roka 2024 Dalibora Cicmana? Prešli sme si top tipy, na ktorých môžete v roku 2025 postaviť úspešný biznis. Samozrejme to nie je mantra a treba používať hlavu, no ako dobrý základ […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Prečo sa za pár písmen platí ako za luxusnú vilu? Výročná správa internetu 2024 (Peter Bíro, SK-NIC)
5 min. čítanie

Prečo sa za pár písmen platí ako za luxusnú vilu? Výročná správa internetu 2024 (Peter Bíro, SK-NIC)

Ako si stojí Slovensko v online priestore a čo nás čaká v roku 2025? V rozhovore sa dozviete, prečo sa počet e-shopov znížil, hoci trh rástol, akú hodnotu majú vzácne domény a prečo je kybernetická bezpečnosť stále problém. Rozoberieme aj vplyv umelej inteligencie na trh práce a jej riziká pri šírení dezinformácií. Dotkneme sa aj […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+