V rozhovore sa dozviete:
- 0:36 Prečo Lucia odišla z korporácie a prešla na stranu agentúry?
- 1:57 Ako sa dostala k storytellingu a prečo ho začali používať v kampaniach?
- 2:46 Čo storytelling vlastne znamená a čo všetko zahrňuje a kto ho môže využiť?
- 5:13 Akú zaujímavú storytellingovú kampaň robila, aké prvky by mala takáto kampaň obsahovať?
- 8:20 Ako prebieha príprava storytellingovej kampane? Dá sa využiť aj na kratšie kampane?
- 11:54 Dá sa robiť storytelling aj v inom formáte ako video? V čom sú najväčšie výhody videa?
- 12:58 Vedia aj menšie značky alebo e-shopy podporiť predaj storytellingom?
- 14:49 Ako sa rozlišujú kreatívy na rôzne kanály a ako často by sa mali meniť?
- 18:03 Robí sa pri storytellingu aj klasické A/B testovanie?
- 18:56 Dá sa robiť storytelling offline alebo prepojiť online s inými médiami?
- 20:29 Kto všetko sa podieľa na príprave storytellingovej kampane, na čo sa má klient pripraviť?
- 23:33 Aká je hlavná pridaná hodnota storytelllingu oproti klasických bannerovým reklamám?
- 24:58 Zhrnutie, čo si pripraviť pred tým, než rozbehnem storytellingovú kampaň?