1 min. čítanie

Števo Eisele, ako slovenský F1 influencer o tom, ako pristupuje k online komunite a obsahu

Športovým fanúšikom, najmä F1 a futbalu, Števa Eiseleho určite netreba predstavovať. Známy slovenský komentátor a moderátor si popri práci, ktorá ho napĺňa, vybudoval aj solídnu vlastnú značku, tvorí podcasty a pôsobí aj ako influencer. V interview nám veľmi ochotne prezradil, ako sa stal tým, čím je dnes.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovore sa dozviete:

    • 01:15 Ako Števo Eisele odštartoval svoju vedľajšiu dráhu influencera?
    • 04:26 Akú veľkú komunitu v súčasnosti má a ako mu fungujú spolupráce?
    • 07:27 Kedy a ako objavil potenciál TikToku?
    • 11:11 Funguje mu na sociálnych sieťach lepšie F1 alebo futbal?
    • 13:42 Za aký typ influencera sa považuje?
    • 15:37 Prečo blokuje ľudí na svojich profiloch?
    • 19:06 Akým spôsobom pristupujú Števo Eisele a Josef Král k monetizácii?
    • 24:05 Na základe čoho si vyberajú influencerské spolupráce?
    • 26:24 Ako vznikol a ako sa darí jeho merchandisingu?
    • 31:09 Ako sa vyvíja záujem o F1 v čase?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Search Ads na TikToku, Boomeri ako príležitosť pre e-commerce a AI influenceri | MUDROVAČKA 10/2024
7 min. čítanie

Search Ads na TikToku, Boomeri ako príležitosť pre e-commerce a AI influenceri | MUDROVAČKA 10/2024

V októbri sme si prešli skutočne mnoho zaujímavých tém, ktoré vedia priniesť iný pohľad aj na vaše podnikanie. Rozoberali sme novinky v TikToku, kde je možné inzerovať aj vo vyhľadávaní, Baby Boomers ako príležitosť pre online nakupovanie, ale aj novinky v Google shoppingu, či PayPal Ads. Taktiež sme sa pozreli aj na možnosti blokovania nevhodného […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Od inšpirácie ku konverziám: Ako využiť Pinterest pre úspech v e-commerce (Andrej Sopka, Targetovo)
5 min. čítanie

Od inšpirácie ku konverziám: Ako využiť Pinterest pre úspech v e-commerce (Andrej Sopka, Targetovo)

Pinterest sa stáva čoraz populárnejším nie len ako klasická sieť, ale taktiež v marketingových kruhoch. Možnosť inzerovania a dobrého konverzného pomeru je niečo, čo tam ťahá nových klientov. Je tam ale nejaká pridaná hodnota oproti napríklad Mete? Prečo inzerovať na Pintereste, či sledovať rovnaké metriky ako na iných sieťach a čo je najväčšou príležitosťou pre […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+