1 min. čítanie

Števo Eisele, ako slovenský F1 influencer o tom, ako pristupuje k online komunite a obsahu

Športovým fanúšikom, najmä F1 a futbalu, Števa Eiseleho určite netreba predstavovať. Známy slovenský komentátor a moderátor si popri práci, ktorá ho napĺňa, vybudoval aj solídnu vlastnú značku, tvorí podcasty a pôsobí aj ako influencer. V interview nám veľmi ochotne prezradil, ako sa stal tým, čím je dnes.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

    • 01:15 Ako Števo Eisele odštartoval svoju vedľajšiu dráhu influencera?
    • 04:26 Akú veľkú komunitu v súčasnosti má a ako mu fungujú spolupráce?
    • 07:27 Kedy a ako objavil potenciál TikToku?
    • 11:11 Funguje mu na sociálnych sieťach lepšie F1 alebo futbal?
    • 13:42 Za aký typ influencera sa považuje?
    • 15:37 Prečo blokuje ľudí na svojich profiloch?
    • 19:06 Akým spôsobom pristupujú Števo Eisele a Josef Král k monetizácii?
    • 24:05 Na základe čoho si vyberajú influencerské spolupráce?
    • 26:24 Ako vznikol a ako sa darí jeho merchandisingu?
    • 31:09 Ako sa vyvíja záujem o F1 v čase?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok