Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Startup kevin. má ambíciu stať sa jednorožcom. Jeho služby využíva aj Slevomat

Litovská spoločnosť kevin. ponúka podnikom možnosť prijímať platby priamo od bánk, čím sa zbavuje platobných kariet, urýchľuje a zjednodušuje platobný proces a zároveň pomáha znižovať zbytočné náklady. V súčasnosti využíva služby spoločnosti viac ako 7 000 obchodníkov v 27 krajinách Európskeho hospodárskeho priestoru (EHP).

Startup kevin. má ambíciu stať sa jednorožcom. Jeho služby využíva aj Slevomat

Do polovice roka 2023 sa chce spoločnosť kevin. stať európskym lídrom A2A v obchodoch a plánuje pokryť 85 % celej Európy. V rebríčku Sifted ‘s Europe’s rising 100, zaradili kevin. medzi 20 európskych B2B spoločností, ktoré v blízkej budúcnosti môžu získať status jednorožca.

Prvý rok v Českej republike

Kandidát na ďalšieho európskeho jednorožca má za sebou prvý rok na českom trhu. V máji získal investíciu vo výške 1,6 mld. korún a Česká republika predstavuje jeden z kľúčových trhov. Jej inovatívnu platobnú infraštruktúru A2A, ktorá je alternatívou k nákladným platobným kartám, už používajú poprední e-commerce hráči ako Slevomat alebo spoločnosť Alensa. 

Okrem online sveta začala spoločnosť kevin. integrovať svoju infraštruktúru aj do POS terminálov, ktoré umožnia platby A2A v kamenných obchodoch. Tento krok je možný vďaka spolupráci so spoločnosťou Monet+ a jej nezávislou softvérovou platformou Switchio, ktorá spravuje tisíce platobných terminálov v celej Európe. Spoločnosť kevin. sa tak stala vôbec prvou spoločnosťou, ktorá ponúka platby A2A v kamenných predajniach. 

Česko bude prvou krajinou, v ktorej spoločnosť plánuje testovať platby A2A v kamenných predajniach.

“Česká republika je pre nás kľúčovým trhom. Je to jeden z popredných finančných trhov v strednej a východnej Európe. To otvára možnosti rastu pre celý sektor finančných inovácií. Sme prvá spoločnosť v Európe, ktorá poskytuje platobnú infraštruktúru A2A a ktorú možno integrovať do existujúcich platobných terminálov v kamenných obchodoch. Dúfame, že budeme mať 35 % podiel na všetkých platbách cez terminály v Európe. Do polovice roka 2023 chceme tento podiel zvýšiť na 85 %. Veríme, že v Českej republike bude náš rast ešte rýchlejší,” hovorí Radoslav Tomasiak, vedúci oddelenia POS riešení v spoločnosti kevin.

kevin. pokračuje v rokovaniach s ďalšími významnými podnikateľskými subjektmi v Českej republike, vrátane finančných a úverových spoločností a bankových domov, aby pomohli podnikom prijímať platby A2A bezpečnejším a rýchlejším spôsobom. Startup je tiež v pokročilom štádiu rokovaní so spoločnosťou Global Payments, popredným svetovým poskytovateľom platobných technológií a softvérových riešení.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+