1 min. čítanie

Spravovanie sociálnych sietí agentúrou? Známa značka Brit ich zverila “social žralokom”

Nechať spravovať svoje sociálne siete nie je dnes žiadnou novinkou. Nikto nevie všetko a preto je prirodzené delegovať odborníkom niektoré oblasti podnikania. To isté urobil aj známy výrobca krmív Brit a zveril správu svojich sociálnych sietí agentúre Socialsharks.

Spravovanie sociálnych sietí agentúrou? Známa značka Brit ich zverila “social žralokom”

Sú to “len” sociálne siete alebo plnohodnotný predajný nástroj?

Niektoré firmy bagatelizujú správu sociálnych sietí. Uvedomujú si napnutý budget a sociálne siete majú byť akýmsi doplnkom marketingu, ktorý by mala firma robiť. Ich postoj zväčša komunikuje, že ide o nenáročnú činnosť, ktorú za niekoľko eur zvládne takmer hocikto. Chorý človek navštívi lekára, nie automechanika. A lekár ho pošle k špecialistovi. 

S chorobou k lekárovi, s Facebookom do agentúry.

Obsahový marketing sociálnych sietí dnes patrí medzi top predajné kanály. Aj trendy majú svoju krivku, resp. časový horizont. Ak firma nemá potrebné skúsenosti, môže poľahky minúť vytvorenú príležitosť. Medzi najväčšie výhody externej spolupráce patria skúsenosti, odbornosť a určitý druh nadhľadu, ktorý značke môže chýbať. 

Hlavným cieľom spolupráce s prominentným výrobcom krmív bude zvýšiť povedomie o značke a produktoch ako takých. Vytvoriť profilom jednotnú digitálnu identitu, vďaka ktorej budú rozpoznateľné na sociálnych sieťach v záplave iných značiek. Za projekt bola zodpovedná Veronika Schmidtová zo spoločnosti Socialsharks.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+