2 min. čítanie

Spravovanie sociálnych sietí agentúrou? Známa značka Brit ich zverila “social žralokom”

Nechať spravovať svoje sociálne siete nie je dnes žiadnou novinkou. Nikto nevie všetko a preto je prirodzené delegovať odborníkom niektoré oblasti podnikania. To isté urobil aj známy výrobca krmív Brit a zveril správu svojich sociálnych sietí agentúre Socialsharks.

Spravovanie sociálnych sietí agentúrou? Známa značka Brit ich zverila “social žralokom”

Sú to “len” sociálne siete alebo plnohodnotný predajný nástroj?

Niektoré firmy bagatelizujú správu sociálnych sietí. Uvedomujú si napnutý budget a sociálne siete majú byť akýmsi doplnkom marketingu, ktorý by mala firma robiť. Ich postoj zväčša komunikuje, že ide o nenáročnú činnosť, ktorú za niekoľko eur zvládne takmer hocikto. Chorý človek navštívi lekára, nie automechanika. A lekár ho pošle k špecialistovi. 

S chorobou k lekárovi, s Facebookom do agentúry.

Obsahový marketing sociálnych sietí dnes patrí medzi top predajné kanály. Aj trendy majú svoju krivku, resp. časový horizont. Ak firma nemá potrebné skúsenosti, môže poľahky minúť vytvorenú príležitosť. Medzi najväčšie výhody externej spolupráce patria skúsenosti, odbornosť a určitý druh nadhľadu, ktorý značke môže chýbať. 

Hlavným cieľom spolupráce s prominentným výrobcom krmív bude zvýšiť povedomie o značke a produktoch ako takých. Vytvoriť profilom jednotnú digitálnu identitu, vďaka ktorej budú rozpoznateľné na sociálnych sieťach v záplave iných značiek. Za projekt bola zodpovedná Veronika Schmidtová zo spoločnosti Socialsharks.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Virtuálny obchod Lacoste chce meniť e-commerce

Lacoste považuje svoj virtuálny projekt za ambiciózny a ponúka pohlcujúcu interaktívnu cestu, ktorá podľa značky znamená “znovuobjavenie elektronického obchodu”. Nech to už znamená čokoľvek, Lacoste nastúpila do vlaku, v ktorom sa vezú už Gucci, Adidas a ďalší. 

Redakcia Redakcia
Prečítať článok