1 min. čítanie

Spoluzakladateľ Subway pokračuje vo filantropii aj po svojej smrti. Svoj podiel venoval nadácii

Nadácia Peter and Lucia Buck Foundation podporuje rôzne dobročinné účely vrátane vzdelávania, žurnalistiky, medicíny či ochrany pôdy. Z predaja spoločnosti Subway, môže nadácia získať miliardy.

Spoluzakladateľ Subway pokračuje vo filantropii aj po svojej smrti. Svoj podiel venoval nadácii

Očakáva sa predaj spoločnosti Subway

Jadrový fyzik Peter Buck, ktorý je spoluzakladateľom firmy Subway, zomrel ešte v novembri 2021 a vo svojom závete venoval svoj 50-percentný podiel v tejto spoločnosti nadácii Peter and Lucia Buck Foundation (PCLB). Tú spolu so svojou manželkou založil v roku 1999, píše Forbes.

Hodnota tohto daru, o ktorom nadácia informovala, by sa mohla vyšplhať až na päť miliárd eur, keďže podľa nedávnej správy by mohlo dôjsť k predaju firmy Subway za desať miliárd dolárov.

Nadácia PCLB podporuje rôzne dobročinné účely vrátane vzdelávania, žurnalistiky, medicíny či ochrany pôdy. Okrem toho sa sústredí na vylepšovanie kvality života v meste Danbury v americkom štáte Connecticut, kde rodina Buckových žila. Forbes ešte pred štedrým darom od zosnulého Petera Bucka vypočítal, že jeho rodina nadácii od jej založenia venovala už 580 miliónov dolárov.

„Tento dar nadácii umožní značne rozšíriť jej filantropickú činnosť a ovplyvniť oveľa viac životov, najmä našu prácu v oblasti vytvárania vzdelávacích príležitostí, čo je práca, na ktorej Dr. Buckovi veľmi záležalo,“ napísala v tlačovej správe výkonná riaditeľka PCLB Carrie Schindelová.

credit: Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov
3 min. čítanie

Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov

Český e-commerce, ktorý v posledných dvoch rokoch zaznamenal výrazný pokles, čaká tento rok oživenie a návrat k udržateľnému rastu. Najväčší podiel na tržbách pochopiteľne vykazuje drahší tovar z kategórií ako elektronika, náradie či stavebné materiály, ako vyplynulo z analýzy spoločnosti Upgates.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+