2 min. čítanie

Spolupráca Netflixu a Microsoftu. Streamovací gigant ponúkne lacnejšie predplatné

Netflix po výraznom odlive predplatiteľov prichádza s víziou nového príjmu. Spojí sily s Microsoftom, ktorý bude spravovať technológiu spoločnosti Netflix na predaj reklamného priestoru. Vďaka tomu bude môcť Netflix ponúknuť lacnejšie predplatné, ale s reklamami.

Spolupráca Netflixu a Microsoftu. Streamovací gigant ponúkne lacnejšie predplatné

Spoločnosť avizovala lacnejšie predplatné už v apríli

Spoločnosť Netflix oznámila plán zaviesť lacnejšie predplatné v apríli, keď jej počet predplatiteľov prvýkrát za viac ako 10 rokov klesol. Výkonný riaditeľ spoločnosti Ted Sarandos potom v júni uviedol, že spoločnosť rokuje s niekoľkými spoločnosťami o možnostiach spolupráce v oblasti reklamy.

Microsoft bude zodpovedný za návrh a správu platformy pre inzerentov, ktorí chcú zobrazovať reklamy používateľom služby Netflix. “Spoločnosť Microsoft preukázala schopnosť splniť všetky naše reklamné potreby tým, že s nami spolupracuje na vytvorení novej ponuky predplatného založenej na reklamách,” povedal prevádzkový riaditeľ spoločnosti Netflix Greg Peters.

Oznámenie prichádza pred výsledkami druhého kvartálu

Oznámenie o partnerstve prichádza krátko pred správou o výsledkoch spoločnosti Netflix za druhý štvrťrok, ktorú spoločnosť zverejní budúci týždeň v utorok. Spoločnosť varovala investorov, že by v tomto období mohla prísť až o dva milióny predplatiteľov, a to aj napriek návratu populárnych seriálov, ako napríklad Stranger Things, ktoré lámu rekordy sledovanosti.

Spoločnosť Microsoft vlani zarobila 10 miliárd dolárov na príjmoch z reklamy, ktoré okrem iného predávala vo svojom vyhľadávači Bing a na sieti LinkedIn. Minulý mesiac spoločnosť Microsoft dokončila akvizíciu online reklamnej platformy Xandr spoločnosti AT&T, ktorá umožňuje inzerentom kupovať reklamný priestor na tisícoch webových stránok, uviedla agentúra Reuters.

Najväčší konkurent Netflixu, spoločnosť Disney+, už tiež uviedol, že zavedie predplatné s reklamou. Záujem o sledovanie streamovacích platforiem totiž klesá, pretože pandémia slabne, konkurencia sa stupňuje a spotrebitelia obmedzujú výdavky na zábavu v dôsledku vysokej inflácie.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+