3 min. čítanie

Spolupráca NAY a DODO prinesie doručenie objednávky v rovnaký deň

Najväčší slovenský maloobchodný predajca spotrebnej elektroniky NAY spolu s technologicko-logistickou spoločnosťou DODO spúšťajú na Slovensku dodávku elektrospotrebičov v deň ich objednania.  Ako vôbec prvé subjekty na slovenskom trhu prinášajú zákazníkom možnosť nechať si doručiť novú práčku, sušičku, chladničku, umývačku riadu a ďalšie veľké spotrebiče už počas dňa ich objednania.

Spolupráca NAY a DODO prinesie doručenie objednávky v rovnaký deň

Najväčší slovenský maloobchodný predajca spotrebnej elektroniky NAY spolu s technologicko-logistickou spoločnosťou DODO spúšťajú na Slovensku dodávku elektrospotrebičov v deň ich objednania.  Ako vôbec prvé subjekty na slovenskom trhu prinášajú zákazníkom možnosť nechať si doručiť novú práčku, sušičku, chladničku, umývačku riadu a ďalšie veľké spotrebiče už počas dňa ich objednania. Služba rýchleho dodania zahŕňa aj vynesenie spotrebiča na poschodie, kde zákazník býva, základné zapojenie a odvoz starého zariadenia. 

Spotrebná elektronika je jedným zo segmentov maloobchodu, do ktorého digitalizácia prenikla medzi prvými a kde si ľudia zvykli nakupovať online oveľa skôr ako v iných odvetviach, napríklad v oblasti módy alebo nákupu potravín. Kvalita a rýchlosť doručovacích služieb sa v tejto oblasti neustále vyvíja, ale rovnako rastú aj očakávania zákazníkov. Preto NAY inovuje svoje logistické služby. K nedávno zavedenej službe sledovania objednávky v reálnom čase na mape dnes pridáva v spolupráci s DODO novú unikátnu službu, s ktorou chce priniesť čo najlepšiu zákaznícku skúsenosť s online nakupovaním.

„Dostupnosť a rýchlosť dodania pri kúpe nového spotrebiča môže byť pre zákazníka rozhodujúcim a prioritným faktorom. Aj pri veľkej bielej technike – najmä, keď stará mraznička alebo chladnička vypovedá službu a je potrebné ju okamžite nahradiť. S našou službou doručenia v ten istý deň tieto situácie riešime.

Dávame zákazníkom možnosť objednať si nový spotrebič rýchlo a nahradiť ho ešte v deň objednania aj s komplexnými službami pre bezstarostný nákup. Nový spotrebič bude vynesený, rozbalený a zapojený. Starý spotrebič, samozrejme, odvezieme,“ komentuje Emil Huraj,  obchodný a marketingový riaditeľ NAY.

Týždenný podcast UPdate

Obchod, ktorý doručí tovar rýchlejšie, si vyberie 84 % zákazníkov 

Spoločnosť NAY zavádza novú službu ako reakciu na podnety zákazníkov a spotrebiteľský trend, ktorý ukazuje, že na rýchlosti záleží. Podľa štúdie, ktorú pre spoločnosť DODO uskutočnila spoločnosť Perfect Crowd, je rýchlosť doručenia pre zákazníkov rozhodujúcim faktorom pri výbere medzi e-shopmi s produktmi s podobnou cenou. Až 84 % zákazníkov si vyberie obchod, ktorý je schopný dodať tovar rýchlejšie, a expresné dodanie motivuje 90 % zákazníkov k opakovaným nákupom.

Príliš dlhé dodacie lehoty sú pre 61 % nakupujúcich dôvodom na opustenie nákupného košíka.

„Doručenie v konkrétnom hodinovom intervale v deň objednávky je niečo, na čo si zákazníci rýchlo zvykli napríklad pri doručovaní potravín. Nie je preto prekvapujúce, že začínajú požadovať podobný štandard služieb aj pri iných druhoch tovaru. V segmente elektro je potreba rýchleho a pohodlného doručenia úplne prirodzená.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Pri spotrebičoch, ktoré vážia desiatky kilogramov a ich zapojenie si často vyžaduje odborný zásah, je služba rýchleho a pohodlného doručenia naozaj obrovským posunom v zákazníckej skúsenosti. Sme radi, že top hráč vo svojom segmente, spoločnosť NAY, vidí túto príležitosť a tešíme sa na to, ako na túto revolučnú službu, ktorá nemá v segmente veľkých spotrebičov na Slovensku konkurenciu, zareagujú zákazníci,“ hovorí Peter Menky, Chief Commercial Officer spoločnosti DODO.

Spustením novej služby „Doručenie dvoma kuriérmi“ chce DODO priniesť služby, z ktorých už spoločnosť pomohla vytvoriť štandard trhu v iných segmentoch, aj do tých oblastí elektronického obchodu, kde bežné doručovacie služby zaostávajú. Technologicko-logistická spoločnosť DODO vytvorila štandardy v oblasti doručovania potravín, kde doručuje pre značky ako Tesco, Billa, Košík.cz, Spar, Albert, Penny, či v segmente liekov, ktoré DODO doručuje v režime toho istého dňa zo siete lekární Dr.Max. Špecifickým zameraním novej služby

„Doručenie dvoma kuriérmi“ je nadrozmerný tovar, ako veľké elektrické spotrebiče, nábytok, objemné športové vybavenie a iné druhy tovaru, ktoré si vyžadujú väčšie vozidlá a dvoch kuriérov na vyloženie. Cieľom spoločnosti DODO je, aby sa kvalitné doručovanie v ten istý deň a v konkrétnych časových intervaloch vo všetkých segmentoch stalo štandardom na trhu.

zdroj: TS NAY

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max
5 min. čítanie

AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max

Digitálny marketing prechádza revolúciou, ktorej hnacou silou je umelá inteligencia (AI). Tradičná tvorba marketingových kreatív – či už ide o vizuály, bannery, reklamné texty alebo videá – si vyžaduje množstvo času, ľudských zdrojov a finančných prostriedkov. Navyše, pri manuálnej tvorbe obsahu je veľmi ťažké dosiahnuť vysoký stupeň personalizácie, ktorý dnešní zákazníci očakávajú.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov
2 min. čítanie

EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov

Každý deň prúdi do Európy 12 miliónov malých balíkov z online obchodov mimo EÚ. Väčšina z nich je zámerne podhodnotená, aby sa vyhli daniam a mnohé obsahujú nebezpečné výrobky. Do hry teraz vstupuje Európsky parlament s návrhmi, ktoré by mohli zásadne ovplyvniť spôsob, akým nakupujeme online.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe
14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku
3 min. čítanie

14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku

Slovensko je známe svojou láskou ku kvalitnej káve a jednou z najvýraznejších značiek na tomto trhu je pražiareň kávy COFFEEIN, ktorá už 14 rokov prináša svojim zákazníkom to najlepšie z celého sveta. Za ich úspechom stojí nielen vášeň pre kávu, ale aj neustála snaha o vzdelávanie trhu a osobné návštevy farmárov v krajinách, kde sa […]

Peter Szabó Peter Szabó
Coffeein