3 min. čítanie

Spolupráca NAY a DODO prinesie doručenie objednávky v rovnaký deň

Najväčší slovenský maloobchodný predajca spotrebnej elektroniky NAY spolu s technologicko-logistickou spoločnosťou DODO spúšťajú na Slovensku dodávku elektrospotrebičov v deň ich objednania.  Ako vôbec prvé subjekty na slovenskom trhu prinášajú zákazníkom možnosť nechať si doručiť novú práčku, sušičku, chladničku, umývačku riadu a ďalšie veľké spotrebiče už počas dňa ich objednania.

Spolupráca NAY a DODO prinesie doručenie objednávky v rovnaký deň

Najväčší slovenský maloobchodný predajca spotrebnej elektroniky NAY spolu s technologicko-logistickou spoločnosťou DODO spúšťajú na Slovensku dodávku elektrospotrebičov v deň ich objednania.  Ako vôbec prvé subjekty na slovenskom trhu prinášajú zákazníkom možnosť nechať si doručiť novú práčku, sušičku, chladničku, umývačku riadu a ďalšie veľké spotrebiče už počas dňa ich objednania. Služba rýchleho dodania zahŕňa aj vynesenie spotrebiča na poschodie, kde zákazník býva, základné zapojenie a odvoz starého zariadenia. 

Spotrebná elektronika je jedným zo segmentov maloobchodu, do ktorého digitalizácia prenikla medzi prvými a kde si ľudia zvykli nakupovať online oveľa skôr ako v iných odvetviach, napríklad v oblasti módy alebo nákupu potravín. Kvalita a rýchlosť doručovacích služieb sa v tejto oblasti neustále vyvíja, ale rovnako rastú aj očakávania zákazníkov. Preto NAY inovuje svoje logistické služby. K nedávno zavedenej službe sledovania objednávky v reálnom čase na mape dnes pridáva v spolupráci s DODO novú unikátnu službu, s ktorou chce priniesť čo najlepšiu zákaznícku skúsenosť s online nakupovaním.

„Dostupnosť a rýchlosť dodania pri kúpe nového spotrebiča môže byť pre zákazníka rozhodujúcim a prioritným faktorom. Aj pri veľkej bielej technike – najmä, keď stará mraznička alebo chladnička vypovedá službu a je potrebné ju okamžite nahradiť. S našou službou doručenia v ten istý deň tieto situácie riešime.

Dávame zákazníkom možnosť objednať si nový spotrebič rýchlo a nahradiť ho ešte v deň objednania aj s komplexnými službami pre bezstarostný nákup. Nový spotrebič bude vynesený, rozbalený a zapojený. Starý spotrebič, samozrejme, odvezieme,“ komentuje Emil Huraj,  obchodný a marketingový riaditeľ NAY.

Týždenný podcast UPdate

Obchod, ktorý doručí tovar rýchlejšie, si vyberie 84 % zákazníkov 

Spoločnosť NAY zavádza novú službu ako reakciu na podnety zákazníkov a spotrebiteľský trend, ktorý ukazuje, že na rýchlosti záleží. Podľa štúdie, ktorú pre spoločnosť DODO uskutočnila spoločnosť Perfect Crowd, je rýchlosť doručenia pre zákazníkov rozhodujúcim faktorom pri výbere medzi e-shopmi s produktmi s podobnou cenou. Až 84 % zákazníkov si vyberie obchod, ktorý je schopný dodať tovar rýchlejšie, a expresné dodanie motivuje 90 % zákazníkov k opakovaným nákupom.

Príliš dlhé dodacie lehoty sú pre 61 % nakupujúcich dôvodom na opustenie nákupného košíka.

„Doručenie v konkrétnom hodinovom intervale v deň objednávky je niečo, na čo si zákazníci rýchlo zvykli napríklad pri doručovaní potravín. Nie je preto prekvapujúce, že začínajú požadovať podobný štandard služieb aj pri iných druhoch tovaru. V segmente elektro je potreba rýchleho a pohodlného doručenia úplne prirodzená.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Pri spotrebičoch, ktoré vážia desiatky kilogramov a ich zapojenie si často vyžaduje odborný zásah, je služba rýchleho a pohodlného doručenia naozaj obrovským posunom v zákazníckej skúsenosti. Sme radi, že top hráč vo svojom segmente, spoločnosť NAY, vidí túto príležitosť a tešíme sa na to, ako na túto revolučnú službu, ktorá nemá v segmente veľkých spotrebičov na Slovensku konkurenciu, zareagujú zákazníci,“ hovorí Peter Menky, Chief Commercial Officer spoločnosti DODO.

Spustením novej služby „Doručenie dvoma kuriérmi“ chce DODO priniesť služby, z ktorých už spoločnosť pomohla vytvoriť štandard trhu v iných segmentoch, aj do tých oblastí elektronického obchodu, kde bežné doručovacie služby zaostávajú. Technologicko-logistická spoločnosť DODO vytvorila štandardy v oblasti doručovania potravín, kde doručuje pre značky ako Tesco, Billa, Košík.cz, Spar, Albert, Penny, či v segmente liekov, ktoré DODO doručuje v režime toho istého dňa zo siete lekární Dr.Max. Špecifickým zameraním novej služby

„Doručenie dvoma kuriérmi“ je nadrozmerný tovar, ako veľké elektrické spotrebiče, nábytok, objemné športové vybavenie a iné druhy tovaru, ktoré si vyžadujú väčšie vozidlá a dvoch kuriérov na vyloženie. Cieľom spoločnosti DODO je, aby sa kvalitné doručovanie v ten istý deň a v konkrétnych časových intervaloch vo všetkých segmentoch stalo štandardom na trhu.

zdroj: TS NAY

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+