1 min. čítanie

Spoločnosť Zľavomat v hľadáčiku protimonopolného úradu

Zľavomat predložil protimonopolnému úradu návrh záväzkov, ktorých dodržiavanie by malo odstrániť predbežné súťažné obavy v danej veci.

Spoločnosť Zľavomat v hľadáčiku protimonopolného úradu

Zľavomat predložil návrhy, ktoré majú odstrániť obavy

Protimonopolný úrad SR vyhlásil verejnú konzultáciu vo veci možného zneužívania dominantného postavenia spoločnosti slevomat.cz podnikajúcej aj na Slovensku, informoval o tom v stredu úrad.

„Týmto si PMÚ dovoľuje vyzvať účastníkov trhu na predloženie prípadných pripomienok k návrhu záväzkov v danej veci, a to v lehote do 31. októbra,“ informoval úrad.

Pripomienky úradu majú účastníci zasielať na odbor zneužívania dominantného postavenia a vertikálnych dohôd.

Spoločnosť slevomat.cz sa v návrhu záväzkov zaväzuje, že nebude po obdobie troch rokov s cieľom sprostredkovania predaja tovarov alebo služieb prostredníctvom webovej stránky zlavomat.sk od predajcov vyžadovať záväzok ponúkať tovary alebo služby výhradne prostredníctvom svojej webovej stránky.

Taktiež sa zaväzuje, že nebude po obdobie troch rokov od predajcov, respektíve záujemcov o spoluprácu, vyžadovať záväzok ponúkať tovary alebo služby prostredníctvom webovej stránky www.zlavomat.sk za cenu nižšiu alebo rovnakú, ako je cena, za ktorú záujemcovia rovnaké tovary alebo služby predávajú prostredníctvom vlastných offline distribučných kanálov alebo prostredníctvom iných online platforiem.

Credit: Trend.sk

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+