2 min. čítanie

Spoločnosť Vinted prichádza s vlastnou sieťou balíkomatov

Marketplace s použitou módou spúšťa vlastnú logistickú spoločnosť: Vinted Go. Tento koncept bude prevádzkovať vlastné balíkomaty v Paríži a okolí. 

Spoločnosť Vinted prichádza s vlastnou sieťou balíkomatov

Vinted je online platforma, na ktorej môžu používatelia nakupovať a predávať módu z druhej ruky. Pôsobí na 12 európskych trhoch a najnovšie spustila prevádzku v Holandsku a Taliansku. Vinted nie je žiadnym zelenáčom a v súčasnosti má viac ako 65 miliónov užívateľov.

Balíkomaty z Paríža do celej Európy

V pilotnej fáze projektu bude Vinted Go tzv. pick-up drop-off (PUDO) riešením s vlastnou sieťou balíkomatov. Služba sa spúšťa tento mesiac v Paríži a jeho okolí. Zákazníci trhoviska si budú môcť vybrať doručenie do balíkomatu ako jednu z možností, pričom o prepravu sa postará flotila elektrických dodávok. Vinted Go bude nakoniec využívať služby viac ako 40 dopravcov a plánuje osadiť 200 tisíc odberných miest v rámci celej Európy.

Nová online prepravná platforma

Okrem siete balíkomatov bude Vinted Go ponúkať aj online prepravnú platformu pre iné spoločnosti. Cieľom tejto platformy je prepojiť a optimalizovať infraštruktúru externých prepravcov pre ďalšie podniky. Táto služba bude spustená v priebehu niekoľkých mesiacov. Cieľom spoločnosti Vinted je v budúcnosti vytvoriť viac ekologických riešení a zahrnúť ich do svojej ponuky.

Štrukturálne zmeny a nová materská spoločnosť

Novovzniknutá logistická vetva má za následok novú štruktúru spoločnosti. Spoločnosti Vinted a Vinted Go teraz vlastní nová materská spoločnosť: Vinted Group. “Európska infraštruktúra cezhraničnej prepravy je veľmi roztrieštená, chýba jej dostupnosť a pohodlie – všetky tieto faktory sú kľúčové pre medzinárodné podnikanie v oblasti elektronického obchodu,” hovorí viceprezident spoločnosti Vinted Go Vytautas Atkočaitis.

Môžeme rozšíriť našu ponuku a vytvoriť tak lepší zážitok z doručovania balíkov.

Dodáva: “Tým, že dnes vytvoríme samostatnú firmu, ktorá sa bude zameriavať výlučne na doručovanie balíkov, môžeme posilniť a rozšíriť našu ponuku pre spotrebiteľov a zároveň vyvíjať a testovať rôzne riešenia na vytvorenie lepšieho zážitku z doručovania balíkov.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Neprijatie vlastného tela ovplyvňuje nákupné správanie Čechov
3 min. čítanie

Neprijatie vlastného tela ovplyvňuje nákupné správanie Čechov

Hoci módne trendy do určitej miery formujú módne preferencie spotrebiteľov, najnovší výskum GLAMI Fashion (Re)search ukazuje, že pri nákupe oblečenia stále prevládajú stereotypy, a to ako z hľadiska štandardov krásy a postavy, tak aj veku. V dôsledku toho tretina Čechov radšej vynecháva letné aktivity, aby neodhalila svoje telo, a tretina Čechov nad 55 rokov pociťuje […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+