2 min. čítanie

Spoločnosť Vinted prichádza s vlastnou sieťou balíkomatov

Marketplace s použitou módou spúšťa vlastnú logistickú spoločnosť: Vinted Go. Tento koncept bude prevádzkovať vlastné balíkomaty v Paríži a okolí. 

Spoločnosť Vinted prichádza s vlastnou sieťou balíkomatov

Vinted je online platforma, na ktorej môžu používatelia nakupovať a predávať módu z druhej ruky. Pôsobí na 12 európskych trhoch a najnovšie spustila prevádzku v Holandsku a Taliansku. Vinted nie je žiadnym zelenáčom a v súčasnosti má viac ako 65 miliónov užívateľov.

Balíkomaty z Paríža do celej Európy

V pilotnej fáze projektu bude Vinted Go tzv. pick-up drop-off (PUDO) riešením s vlastnou sieťou balíkomatov. Služba sa spúšťa tento mesiac v Paríži a jeho okolí. Zákazníci trhoviska si budú môcť vybrať doručenie do balíkomatu ako jednu z možností, pričom o prepravu sa postará flotila elektrických dodávok. Vinted Go bude nakoniec využívať služby viac ako 40 dopravcov a plánuje osadiť 200 tisíc odberných miest v rámci celej Európy.

Nová online prepravná platforma

Okrem siete balíkomatov bude Vinted Go ponúkať aj online prepravnú platformu pre iné spoločnosti. Cieľom tejto platformy je prepojiť a optimalizovať infraštruktúru externých prepravcov pre ďalšie podniky. Táto služba bude spustená v priebehu niekoľkých mesiacov. Cieľom spoločnosti Vinted je v budúcnosti vytvoriť viac ekologických riešení a zahrnúť ich do svojej ponuky.

Štrukturálne zmeny a nová materská spoločnosť

Novovzniknutá logistická vetva má za následok novú štruktúru spoločnosti. Spoločnosti Vinted a Vinted Go teraz vlastní nová materská spoločnosť: Vinted Group. „Európska infraštruktúra cezhraničnej prepravy je veľmi roztrieštená, chýba jej dostupnosť a pohodlie – všetky tieto faktory sú kľúčové pre medzinárodné podnikanie v oblasti elektronického obchodu,“ hovorí viceprezident spoločnosti Vinted Go Vytautas Atkočaitis.

Môžeme rozšíriť našu ponuku a vytvoriť tak lepší zážitok z doručovania balíkov.

Dodáva: „Tým, že dnes vytvoríme samostatnú firmu, ktorá sa bude zameriavať výlučne na doručovanie balíkov, môžeme posilniť a rozšíriť našu ponuku pre spotrebiteľov a zároveň vyvíjať a testovať rôzne riešenia na vytvorenie lepšieho zážitku z doručovania balíkov.“

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje
3 min. čítanie

Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje

Značky bojujú o každú sekundu pozornosti. Staviť na výhodnú cenu či pútavý claim nemusí stačiť. A z dlhodobého hľadiska sa to určite ani neoplatí. Ľudia si pamätajú príbehy, emócie a najmä tváre. Aj keď sú animované. Práve to robí z maskota nenápadného, no veľmi účinného hráča v marketingovej stratégii. Podľa najnovšieho prieskumu MNForce zohráva maskot […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+