2 min. čítanie

Spoločnosť Spartoo investuje do značky SAAJ PARIS

Francúzska spoločnosť Spartoo, jeden z popredných európskych internetových predajcov, získava menšinový podiel v spoločnosti SAAJ, aby podporila jej rozvoj.

Spoločnosť Spartoo investuje do značky SAAJ PARIS

SAAJ je rýchlo rastúca digitálna značka, ktorú v roku 2016 vytvorili Davina Maëlys a Aaron Jérémy. Vyznačuje sa originálnymi výtvormi, ktoré sú kompletne navrhnuté a vymyslené v Paríži. Prevažná väčšina kolekcií SAAJ vyrába vo Francúzsku, vo vlastnej výrobnej jednotke, v súlade so záväzkom značky k francúzskemu know-how, spravodlivému odmeňovaniu remeselníkov a ekológii.

Táto investícia umožní značke SAAJ urýchliť svoj rozvoj využitím silného dopytu nových spotrebiteľov, ktorí hľadajú autentické dizajny za primeranú cenu.

Od vášne mladého dievčaťa až k úspešnému biznisu

Maelys, spoluzakladateľka značky SAAJ, hovorí: “SAAJ, vášeň mladého dievčaťa, sa stala krásnym, ľudským a vzrušujúcim podnikateľským dobrodružstvom. Som veľmi rada, že mám po svojom boku takú skvelú spoločnosť, ako je Spartoo, ktorá nás podporuje v našom raste. Nachádzame sa vo fáze, keď sa pri ďalšom rozvoji musíme spoliehať na odborné znalosti uznávaných hráčov v tomto odvetví.

Jeremy, spoluzakladateľ značky SAAJ, hovorí: “Som veľmi rád, že sa spoločnosť Spartoo pridáva k nášmu dobrodružstvu. Nechceli sme len investora, ktorý by financoval naše projekty, ale predovšetkým solídneho hráča, ktorý nám dokáže poskytnúť všetku potrebnú podporu, aby sme mohli zákazníkom poskytnúť zážitok, aký si zaslúžia. Myslím si, že sme našli toho správneho partnera, a to ma veľmi teší.

Boris Saragaglia, spoluzakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Spartoo, povedal: “Je nám veľkou cťou, že sa môžeme pripojiť k Maelys a Jérémymu v tomto rýchlo rastúcom podnikateľskom dobrodružstve. Spoločnosť SAAJ sa zaviazala k reindustrializácii Francúzska a používaniu materiálov, ktoré sú šetrnejšie k planéte a to dokonale zapadá do našej  vízie. Budeme spolupracovať so zakladateľmi, aby sme im poskytli naše zdroje a odborné znalosti na medzinárodnej úrovni.”

Pravdou ostáva, že značka SAAJ zaujala v mekke módy predovšetkým svojim dizajnom. Podľa internetových recenzií však potrebuje v kvalite prevedenia týchto dizajnových kúskov trocha zabrať. Veríme, že v Spartoo nájde partnera, ktorý SAAJ Paris nasmeruje k úspešnému príbehu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo prináša septembrové číslo časopisu Ecommerce Bridge
3 min. čítanie

Čo prináša septembrové číslo časopisu Ecommerce Bridge

Printový časopis Ecommerce Bridge vychádza každé tri mesiace. Najnovšie číslo prináša unikátne rozhovory s odborníkmi. Tentokrát sme sa bavili s Petrom Bírom o sile domén a Andrej Kajan hovoril o význame expanzie. Pozrieme sa na marketplaces, vplyv AI na SEO a dávame tipy na čítanie pre rozvoj v e-commerce. Časopis si môžete zadarmo objednať priamo […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Temu predbehlo eBay a stalo sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou
3 min. čítanie

Temu predbehlo eBay a stalo sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou

Pred dvoma rokmi sa spustila čínska e-commerce platforma Temu. Za ten čas sa jej darí plniť mediálny priestor, mútiť hlavy ostatným e-commerce hráčom a predčiť eBay v návštevnosti. S druhou najnavštevovanejšou e-commerce stránkou na svete môžeme Temu považovať za významného globálneho hráča. Tento pozoruhodný nárast prináša niekoľko dôležitých poznatkov o dynamike online obchodu.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Česi v lete na internete míňali doteraz najviac z celého roku 2024, rekordné boli predovšetkým nákupy služieb
2 min. čítanie

Česi v lete na internete míňali doteraz najviac z celého roku 2024, rekordné boli predovšetkým nákupy služieb

Skoro každý tretí Čech, ktorý je užívateľom internetu, si počas letných mesiacov objednal niektorú zo služieb on-line. V júli to pritom bolo v priemere za viac ako osemtisíc korún, čo je tohtoročný jednoznačný rekord. Ako ďalej vyplýva z prieskumu Asociácie pre elektronickú komerciu (APEK), spotrebitelia v lete míňali nadštandardne aj v e-shopoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+