1 min. čítanie

Spoločnosť MyToys končí

Nemecký ecommerce podnik Otto Group zrušil svoju platformu MyToys. Platforma nebola schopná dosiahnuť ziskovosť. Všetky jej obchody sa budú musieť zatvoriť. Toto rozhodnutie vedie k zrušeniu 800 pracovných miest.

Spoločnosť MyToys končí

MyToys nebola schopná dosiahnuť zisk

Nemecká skupina Otto Group vlastní niekoľko značiek vrátane About You a Bonprix. Pred dvoma týždňami spoločnosť zverejnila prognózu svojich tržieb a očakáva pokles na úrovni dvoch percentuálnych bodov. V reakcii na túto skutočnosť spoločnosť oznámila, že zruší platformu MyToys.de ako aj všetky kamenné obchody. Značka bude naďalej ponúkaná na vlastnej platforme spoločnosti Otto.

Spoločnosť MyToys nebola schopná dosiahnuť zisk.

Spoločnosť MyToys nebola schopná dosiahnuť ziskovosť napriek strategickým zmenám a vysokým investíciám. Podľa Otta nebolo možné naplánovať úspešný obrat v kombinácii s vysokými investíciami, rastúcimi nákladmi a tlakom trhu.

Zrušenie 800 pracovných miest

“Samozrejme, toto rozhodnutie bolo pre nás mimoriadne ťažké, najmä vzhľadom na obetavú a profesionálnu prácu všetkých zamestnancov MyToys,” vysvetlil člen predstavenstva spoločnosti Otto Sebastian Klauke. Ukončenie činnosti vedie k zrušeniu 800 pracovných miest. 

Skupina vo vyhlásení uviedla, že vypracuje sociálny plán pre dotknutých zamestnancov, aby zmiernila vplyv reorganizácie.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+