1 min. čítanie

Spoločnosť MyToys končí

Nemecký ecommerce podnik Otto Group zrušil svoju platformu MyToys. Platforma nebola schopná dosiahnuť ziskovosť. Všetky jej obchody sa budú musieť zatvoriť. Toto rozhodnutie vedie k zrušeniu 800 pracovných miest.

Spoločnosť MyToys končí

MyToys nebola schopná dosiahnuť zisk

Nemecká skupina Otto Group vlastní niekoľko značiek vrátane About You a Bonprix. Pred dvoma týždňami spoločnosť zverejnila prognózu svojich tržieb a očakáva pokles na úrovni dvoch percentuálnych bodov. V reakcii na túto skutočnosť spoločnosť oznámila, že zruší platformu MyToys.de ako aj všetky kamenné obchody. Značka bude naďalej ponúkaná na vlastnej platforme spoločnosti Otto.

Spoločnosť MyToys nebola schopná dosiahnuť zisk.

Spoločnosť MyToys nebola schopná dosiahnuť ziskovosť napriek strategickým zmenám a vysokým investíciám. Podľa Otta nebolo možné naplánovať úspešný obrat v kombinácii s vysokými investíciami, rastúcimi nákladmi a tlakom trhu.

Zrušenie 800 pracovných miest

“Samozrejme, toto rozhodnutie bolo pre nás mimoriadne ťažké, najmä vzhľadom na obetavú a profesionálnu prácu všetkých zamestnancov MyToys,” vysvetlil člen predstavenstva spoločnosti Otto Sebastian Klauke. Ukončenie činnosti vedie k zrušeniu 800 pracovných miest. 

Skupina vo vyhlásení uviedla, že vypracuje sociálny plán pre dotknutých zamestnancov, aby zmiernila vplyv reorganizácie.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+