Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Spoločnosť Mango rozširuje elektronický obchod o 22 nových trhov

Spoločnosť Mango rozširuje svoje online podnikanie výnimočným tempom. Tento rok vstúpila na 22 nových trhov a v súčasnosti je online už v 110 krajinách. Svoju online expanziu zamerala predovšetkým na krajiny Strednej Ameriky a Afriky.

Spoločnosť Mango rozširuje elektronický obchod o 22 nových trhov
Zdroj: Depositphotos

Mango zaznamenalo dobré výsledky a sústredí sa na rast

Prítomnosť španielskej módnej spoločnosti je na niektoých trhoch úplnou novinkou (Haiti, Ghana), na niektoých už prevádzkuje kamenné predajne (Kamerun, Keňa).

Konkrétne, spoločnosť Mango rozšírila svoj online kanál do Senegalu, Ghany, Kamerunu, Konžskej republiky, Kene, na Bermudy, Haiti, do Dominikánskej republiky, na Srí Lanku, do Kambodže, Beninu, Etiópie, Tanzánie, Zambie, Zimbabwe, Mali, Čadu, Rwandy, Ugandy, Mozambiku, Madagaskaru a Malawi.

„Rozšírenie nášho internetového obchodu na viac ako dvadsať trhov je veľkým krokom vpred v našej stratégii. Cieľom spoločnosti je priniesť našu ponuku do celého sveta,“ povedala Elena Carasso, riaditeľka ecommerce v spoločnosti Mango. Zároveň uviedla, že otvorenie elektronického obchodu v niekoľkých afrických krajinách, najmä v tých, kde spoločnosť Mango nemá obchody, umožní spoločnosti získať dôležité poznatky o trhu.

V prvej polovici roka 2023 rástol online predaj v porovnaní s minulým rokom o 10 % percent. Online kanál sa podieľal na celkovom obrate spoločnosti 36 percentami a čoraz viac sa približuje k polovici celkových tržieb. V priebehu roka 2022 boli webové stránky Mango zobrazené viac ako 885 milión krát a ecommerce kanál dosiahol obrat 960 miliónov eur. 

Rok 2022 bol pre Mango mimoriadne úspešný. Módna firma dosiahla zisk 81 miliónov eur, čo predstavuje nárast o 20,9 % v porovnaní s rokom 2021. Tržby dosiahli 2,6 miliardy eur, čo predstavuje nárast o 20,3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom a o 13,2 % v porovnaní s rokom 2019, kedy spoločnosť dosiahla svoje predchádzajúce maximum.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?
4 min. čítanie

Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?

Kedysi sa pozornosť sústredila takmer výhradne na samotný príspevok. Riešila sa jeho forma, dĺžka, vizuál, načasovanie. Dnes sa rovnako dôležitým priestorom stáva sekcia komentárov. Sociálne siete čoraz viac podporujú obsah, ktorý vyvoláva interakciu a práve komentáre sú signálom, ktorý algoritmy sledujú veľmi pozorne.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.
3 min. čítanie

Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.

Rýchlosť webu je stále dôležitejšia téma. Používatelia sú netrpezlivejší, vývojárske trendy komplikujú rýchlosť u používateľov, zariadenia sú čoraz rozmanitejšie. A do toho prichádza Black Friday a nová hrozba v podobe AI botov, ktoré dokážu vyčerpať server rovnako rýchlo ako reálni zákazníci. Rýchlosť prestala byť technickým detailom. Je to otázka biznisu. Práve preto sme tento rok […]

Redakcia Redakcia
TikTok Shop za šesť mesiacov zablokoval 70 miliónov produktov
2 min. čítanie

TikTok Shop za šesť mesiacov zablokoval 70 miliónov produktov

TikTok Shop zverejnil čísla, ktoré ukazujú rozsah boja proti podvodom v online predaji. Platforma v prvých šiestich mesiacoch roku 2025 odmietla viac ako 70 miliónov produktov ešte pred ich zalistovaním – je to o 40 % viac ako v predchádzajúcom polroku. Okrem toho zamietli aj 1,4 milióna žiadostí o registráciu predajcu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe