2 min. čítanie

Spoločnosť Mango rozširuje elektronický obchod o 22 nových trhov

Spoločnosť Mango rozširuje svoje online podnikanie výnimočným tempom. Tento rok vstúpila na 22 nových trhov a v súčasnosti je online už v 110 krajinách. Svoju online expanziu zamerala predovšetkým na krajiny Strednej Ameriky a Afriky.

Spoločnosť Mango rozširuje elektronický obchod o 22 nových trhov
Zdroj: Depositphotos

Mango zaznamenalo dobré výsledky a sústredí sa na rast

Prítomnosť španielskej módnej spoločnosti je na niektoých trhoch úplnou novinkou (Haiti, Ghana), na niektoých už prevádzkuje kamenné predajne (Kamerun, Keňa).

Konkrétne, spoločnosť Mango rozšírila svoj online kanál do Senegalu, Ghany, Kamerunu, Konžskej republiky, Kene, na Bermudy, Haiti, do Dominikánskej republiky, na Srí Lanku, do Kambodže, Beninu, Etiópie, Tanzánie, Zambie, Zimbabwe, Mali, Čadu, Rwandy, Ugandy, Mozambiku, Madagaskaru a Malawi.

„Rozšírenie nášho internetového obchodu na viac ako dvadsať trhov je veľkým krokom vpred v našej stratégii. Cieľom spoločnosti je priniesť našu ponuku do celého sveta,“ povedala Elena Carasso, riaditeľka ecommerce v spoločnosti Mango. Zároveň uviedla, že otvorenie elektronického obchodu v niekoľkých afrických krajinách, najmä v tých, kde spoločnosť Mango nemá obchody, umožní spoločnosti získať dôležité poznatky o trhu.

V prvej polovici roka 2023 rástol online predaj v porovnaní s minulým rokom o 10 % percent. Online kanál sa podieľal na celkovom obrate spoločnosti 36 percentami a čoraz viac sa približuje k polovici celkových tržieb. V priebehu roka 2022 boli webové stránky Mango zobrazené viac ako 885 milión krát a ecommerce kanál dosiahol obrat 960 miliónov eur. 

Rok 2022 bol pre Mango mimoriadne úspešný. Módna firma dosiahla zisk 81 miliónov eur, čo predstavuje nárast o 20,9 % v porovnaní s rokom 2021. Tržby dosiahli 2,6 miliardy eur, čo predstavuje nárast o 20,3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom a o 13,2 % v porovnaní s rokom 2019, kedy spoločnosť dosiahla svoje predchádzajúce maximum.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+