2 min. čítanie

Spoločnosť Mango rozširuje elektronický obchod o 22 nových trhov

Spoločnosť Mango rozširuje svoje online podnikanie výnimočným tempom. Tento rok vstúpila na 22 nových trhov a v súčasnosti je online už v 110 krajinách. Svoju online expanziu zamerala predovšetkým na krajiny Strednej Ameriky a Afriky.

Spoločnosť Mango rozširuje elektronický obchod o 22 nových trhov
Zdroj: Depositphotos

Mango zaznamenalo dobré výsledky a sústredí sa na rast

Prítomnosť španielskej módnej spoločnosti je na niektoých trhoch úplnou novinkou (Haiti, Ghana), na niektoých už prevádzkuje kamenné predajne (Kamerun, Keňa).

Konkrétne, spoločnosť Mango rozšírila svoj online kanál do Senegalu, Ghany, Kamerunu, Konžskej republiky, Kene, na Bermudy, Haiti, do Dominikánskej republiky, na Srí Lanku, do Kambodže, Beninu, Etiópie, Tanzánie, Zambie, Zimbabwe, Mali, Čadu, Rwandy, Ugandy, Mozambiku, Madagaskaru a Malawi.

“Rozšírenie nášho internetového obchodu na viac ako dvadsať trhov je veľkým krokom vpred v našej stratégii. Cieľom spoločnosti je priniesť našu ponuku do celého sveta,” povedala Elena Carasso, riaditeľka ecommerce v spoločnosti Mango. Zároveň uviedla, že otvorenie elektronického obchodu v niekoľkých afrických krajinách, najmä v tých, kde spoločnosť Mango nemá obchody, umožní spoločnosti získať dôležité poznatky o trhu.

V prvej polovici roka 2023 rástol online predaj v porovnaní s minulým rokom o 10 % percent. Online kanál sa podieľal na celkovom obrate spoločnosti 36 percentami a čoraz viac sa približuje k polovici celkových tržieb. V priebehu roka 2022 boli webové stránky Mango zobrazené viac ako 885 milión krát a ecommerce kanál dosiahol obrat 960 miliónov eur. 

Rok 2022 bol pre Mango mimoriadne úspešný. Módna firma dosiahla zisk 81 miliónov eur, čo predstavuje nárast o 20,9 % v porovnaní s rokom 2021. Tržby dosiahli 2,6 miliardy eur, čo predstavuje nárast o 20,3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom a o 13,2 % v porovnaní s rokom 2019, kedy spoločnosť dosiahla svoje predchádzajúce maximum.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+