2 min. čítanie

Spoločnosť Klarna predstavuje nástroje na prevenciu dlhov

Švédsky fintech Klarna reaguje na nové predpisy britského Úradu pre finančné správanie, aby zabezpečil väčšiu ochranu spotrebiteľov. Vstupuje do partnerstva s Money Adviser Network.

Spoločnosť Klarna predstavuje nástroje na prevenciu dlhov

Líder segmentu BNPL poskytne poradenstvo svojim klientom

Keďže v Spojenom kráľovstve vstúpili do platnosti nové predpisy na ochranu spotrebiteľa, spoločnosť Klarna, líder v oblasti BNPL (buy now, pay later), sa stala prvým partnerom siete Money Adviser Network, ktorá poskytuje zákazníkom bezplatné a spoľahlivé poradenstvo v oblasti správy dlhov.

Sieť Money Adviser Network, ktorú prevádzkuje britský vládny orgán MoneyHelper, sprostredkúva spotrebiteľom kontakt s renomovanými službami dlhového poradenstva, ako sú StepChange, Citizens Advice a National Debtline. Vďaka tejto aliancii budú mať klienti spoločnosti Klarna prístup k nepretržitému poradenstvu v oblasti dlhov.

Spoločnosť Klarna sa týmto krokom pripravuje na nové nariadenia o ochrane spotrebiteľa, ktoré stanovil Úrad pre finančné správanie (FCA) a ktoré mali nadobudnúť účinnosť koncom júla. Spoločnosť Klarna tak spúšťa iniciatívu na podporu zodpovedného požičiavania. Medzi nové produkty patrí aj možnosť „opt-out“, ktorá zákazníkom umožňuje vopred sa rozhodnúť, že pôžičku, ktorú si vybavili, nevyužijú. Okrem toho spoločnosť Klarna v januári pridala do svojej aplikácie v Spojenom kráľovstve, USA, Nemecku a Švédsku nástroj na finančné plánovanie s cieľom povzbudiť svojich zákazníkov, aby si vytvorili „inteligentné výdavkové návyky“.

Flora Coleman, riaditeľka pre globálnu politiku spoločnosti Klarna, povedala: „Sme prvou službou BNPL, ktorá spolupracuje so sieťou Money Adviser Network. Vyzývame ostatných poskytovateľov BNPL, aby nás nasledovali a ukázali, že záujmy zákazníkov sú pre nich naďalej prioritou.“

Zdroj: Finextra.com

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu
3 min. čítanie

Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu

Google rozširuje funkcionalitu v rámci Google Merchant Center, ktorá má zlepšiť presnosť údajov o doprave pri produktoch. Novinka s názvom Automatic Shipping Updates (automatické aktualizácie dopravy) zatiaľ funguje len v USA, no už teraz sa do nej môžu zapojiť aj e-shopy z iných krajín. Ako táto novinka funguje, čo vie ovplyvniť a prečo by vás […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge