3 min. čítanie

Spoločnosť Klarna dokončila akvizíciu obľúbeného porovnávača cien PriceRunner

Švédska spoločnosť Klarna – známa vďaka službe Buy Now, Pay Later oznámila dokončenie akvizície spoločnosti PriceRunner. Tá poskytuje služby porovnávania nákupov v severnej Európe a Spojenom kráľovstve.

Spoločnosť Klarna dokončila akvizíciu obľúbeného porovnávača cien PriceRunner

Od novembrového vyhlásenia spoločnosti Klarna ohľadom akvizície PriceRunnera ubehlo necelých päť mesiacov a podarilo sa ju dokončiť. PriceRunner poskytne globálnej retailovej banke Klarna ďalšie funkcie vrátane bohatého vyhľadávania produktov, porovnávania cien a recenzií produktov, ktoré prispôsobia nákupné zoznamy zákazníkov a pomôžu im ušetriť čas a peniaze. 

Akvizícia pomôže státisícom partnerom spoločnosti k vyššej návštevnosti a obratu

Viac ako 400 000 globálnych maloobchodných partnerov spoločnosti Klarna a spoločnosti PriceRunner budú profitovať vďaka vyššej návštevnosti ich webových stránok a optimalizovaných marketingových možností. 

Klarna je aktívna v 45 krajinách sveta a má viac ako 147 miliónov aktívnych zákazníkov.

Mikael Lindahl, výkonný riaditeľ spoločnosti PriceRunner, uviedol: “Posledných päť rokov sme strávili prestavbou spoločnosti PriceRunner s cieľom vytvoriť najlepšiu službu porovnávania nákupov vo svojej triede. Spoločnosť Klarna považujeme za ideálneho partnera na dosiahnutie našej dlhodobej vízie stať sa najobľúbenejšou službou porovnávania nákupov na svete.”

V súčasnosti je spoločnosť Klarna aktívna v 45 krajinách sveta a má viac ako 147 miliónov aktívnych zákazníkov. Akvizíciou spoločnosti PriceRunner sa chce švédska BNPL platforma stať konkurenčnou alternatívou pre ďalších maloobchodných partnerov. Jej cieľom je  zmenšovať rozdiely v objeme predaja medzi maloobchodnými gigantmi ako sú Amazon, Google a Facebook. 

Prečo sú cenové porovnávače pre e-shopy také dôležité?

Cenové porovnávače sú najrýchlejšia a najefektívnejšia možnosť ako získať nových klientov a zväčšiť obraty e-shopu pri veľmi dobrom PNO (podiel nákladov na obrate). Porovnanie cien môže zákazníkom pomôcť pri finálnom nákupnom rozhodnutí a e-shopom pri zväčšovaní obratov.

Porovnávač (comparison shopping website) je vlastne vyhľadávač, ktorý návštevníci e-shopov používajú na filtrovanie a porovnávanie produktov podľa ceny, vlastností, hodnotení a ďalších kritérií. Na Slovensku sú najväčšie porovnávače Heureka.sk, Pricemania.sk a Najnakup.sk. Česko ovládli Heureka.cz, Zbozi.cz a Srovname.cz.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Virtuálny obchod Lacoste chce meniť e-commerce

Lacoste považuje svoj virtuálny projekt za ambiciózny a ponúka pohlcujúcu interaktívnu cestu, ktorá podľa značky znamená “znovuobjavenie elektronického obchodu”. Nech to už znamená čokoľvek, Lacoste nastúpila do vlaku, v ktorom sa vezú už Gucci, Adidas a ďalší. 

Redakcia Redakcia
Prečítať článok