2 min. čítanie

Spoločnosť Klarna dokončila akvizíciu obľúbeného porovnávača cien PriceRunner

Švédska spoločnosť Klarna – známa vďaka službe Buy Now, Pay Later oznámila dokončenie akvizície spoločnosti PriceRunner. Tá poskytuje služby porovnávania nákupov v severnej Európe a Spojenom kráľovstve.

Spoločnosť Klarna dokončila akvizíciu obľúbeného porovnávača cien PriceRunner

Od novembrového vyhlásenia spoločnosti Klarna ohľadom akvizície PriceRunnera ubehlo necelých päť mesiacov a podarilo sa ju dokončiť. PriceRunner poskytne globálnej retailovej banke Klarna ďalšie funkcie vrátane bohatého vyhľadávania produktov, porovnávania cien a recenzií produktov, ktoré prispôsobia nákupné zoznamy zákazníkov a pomôžu im ušetriť čas a peniaze. 

Akvizícia pomôže státisícom partnerom spoločnosti k vyššej návštevnosti a obratu

Viac ako 400 000 globálnych maloobchodných partnerov spoločnosti Klarna a spoločnosti PriceRunner budú profitovať vďaka vyššej návštevnosti ich webových stránok a optimalizovaných marketingových možností. 

Klarna je aktívna v 45 krajinách sveta a má viac ako 147 miliónov aktívnych zákazníkov.

Mikael Lindahl, výkonný riaditeľ spoločnosti PriceRunner, uviedol: „Posledných päť rokov sme strávili prestavbou spoločnosti PriceRunner s cieľom vytvoriť najlepšiu službu porovnávania nákupov vo svojej triede. Spoločnosť Klarna považujeme za ideálneho partnera na dosiahnutie našej dlhodobej vízie stať sa najobľúbenejšou službou porovnávania nákupov na svete.“

V súčasnosti je spoločnosť Klarna aktívna v 45 krajinách sveta a má viac ako 147 miliónov aktívnych zákazníkov. Akvizíciou spoločnosti PriceRunner sa chce švédska BNPL platforma stať konkurenčnou alternatívou pre ďalších maloobchodných partnerov. Jej cieľom je  zmenšovať rozdiely v objeme predaja medzi maloobchodnými gigantmi ako sú Amazon, Google a Facebook. 

Prečo sú cenové porovnávače pre e-shopy také dôležité?

Cenové porovnávače sú najrýchlejšia a najefektívnejšia možnosť ako získať nových klientov a zväčšiť obraty e-shopu pri veľmi dobrom PNO (podiel nákladov na obrate). Porovnanie cien môže zákazníkom pomôcť pri finálnom nákupnom rozhodnutí a e-shopom pri zväčšovaní obratov.

Porovnávač (comparison shopping website) je vlastne vyhľadávač, ktorý návštevníci e-shopov používajú na filtrovanie a porovnávanie produktov podľa ceny, vlastností, hodnotení a ďalších kritérií. Na Slovensku sú najväčšie porovnávače Heureka.sk, Pricemania.sk a Najnakup.sk. Česko ovládli Heureka.cz, Zbozi.cz a Srovname.cz.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+