2 min. čítanie

Spoločnosť Amazon uvádza na trh značku Amazon Aware

Služba Amazon Aware prichádza s produktovou líniou trvalo udržateľných výrobkov. Do ponuky zaradila módu, kozmetiku a domáce výrobky certifikované nezávislými tretími stranami. Všetky výrobky sú certifikované ako CO₂-neutrálne. 

Spoločnosť Amazon uvádza na trh značku Amazon Aware

Každý výrobok vyrobený pod značkou Amazon Aware je vyrobený z udržateľných materiálov, organických zložiek alebo je CO₂ neutrálny. V niektorých prípadoch môžu jednotlivé položky spĺňať viacero kritérií. Dobrým príkladom je sprchový gél Amazon Aware, ktorý je vegánsky, počas vývoja nebol nikdy testovaný na zvieratách a jeho zloženie neobsahuje parfumované zložky. Uteráky Amazon Aware sú vyrobené z priadze z organickej bavlny, ktorá bola ako taká certifikovaná podľa noriem Global Organic Textile Standards. Tieto uteráky získali aj certifikát Made in Green od spoločnosti Oeko-Tex a uhlíkovú neutralitu od spoločnosti ClimatePartner.

Každý výrobok vyrobený pod značkou Amazon Aware je vyrobený z udržateľných materiálov, organických zložiek alebo je CO₂ neutrálny.

“Sme odhodlaní vytvárať programy, ktoré prispievajú k lepšej a udržateľnejšej budúcnosti,” povedal Matt Taddy, viceprezident spoločnosti Amazon Private Brands. “S nadšením môžeme predstaviť program Amazon Aware, ktorým pokračujeme v našom záväzku testovať, inovovať a zároveň ponúknuť našim zákazníkom lacné produkty každodennej potreby, a to všetko s certifikátmi tretích strán, ktoré sú uvedené v našom programe Climate Pledge Friendly.”

zdroj: Amazon

Služba Amazon Aware je dostupná pre zákazníkov v USA, Kanade, Nemecku, Francúzsku, Španielsku a v Spojenom kráľovstve. Nájdete tu produkty ako šaty, tričká a tielka, posteľnú bielizeň a uteráky, výrobky na starostlivosť o pleť a potreby pre domácnosť. Výrobky sú navrhnuté a vyrobené z materiálov ako je recyklovaný polyester, organická bavlna a biozložky, s certifikátmi špecifickými pre daný typ výrobku.

Spoločnosť Amazon sa zaviazala riešiť klimatickú krízu a dosiahnuť nulové emisie uhlíkovej stopy do roku 2040, teda 10 rokov pred Parížskou dohodou.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+