2 min. čítanie

Spoločnosť 4F prechádza z plastu na papier. Čaká e-shopy éra udržateľných obalov?

Poľský predajca 4F upustí od zasielania produktov v plastových obaloch. Ekologické papierové obálky a kartónové krabice majú byť ďalším krokom značky 4F na zníženie spotreby plastov a zvýšenie udržateľnosti organizácie.

Spoločnosť 4F prechádza z plastu na papier. Čaká e-shopy éra udržateľných obalov?

Predajca športového oblečenia

V našich končinách 4F poznáme predovšetkým ako odevnú značku so športovým zameraním. Svoj e-shop prevádzkuje od roku 2016. O tri roky neskôr sa poľská značka stala partnerom olympijského a športového výboru ako aj dodávateľom športového oblečenia a obuvi na všetky olympijské podujatia.

zdroj: 4F

Zameranie na recykláciu a opätovné použitie surovín

Spoločnosť 4F sa neustále snaží znižovať množstvo vyprodukovaného odpadu, zameriava sa na recykláciu a opätovné použitie surovín. Minulý rok sa pripojila k poľskému paktu Plastic Pact. V marci prišiel čas na ďalšiu fázu zmien – do zásielkového predaja sa zaviedli udržateľnejšie obaly.

“Uvedomujeme si negatívny vplyv odevného a textilného priemyslu na životné prostredie, preto neustále prijímame ďalšie iniciatívy na zníženie tohto vplyvu našich značiek. V januári sme predstavili stratégiu 4F Change, ktorá je založená na prechode z lineárneho modelu na kruhový obeh oblečenia. V rámci 4F Change sme už vo vybraných predajniach 4F zaviedli zóny Wear Fair s oblečením z druhej ruky. Nastal čas na ďalší krok, tentoraz v oblasti online predaja,” hovorí Magdalena Stepień-Łyga, členka predstavenstva OTCF.

Každá online objednávka z udržateľného obalu

Všetky online objednávky, bez ohľadu na formu doručenia a cieľovú krajinu, budú odteraz zasielané v ekologických obaloch – papierových obálkach a kartónových škatuliach.

“Tam, kde nie je možné zbaviť sa plastových obalov, plánujeme zaviesť 100% recyklovateľné obaly,” dodáva Magdalena Stepień-Łyga.

V rámci zavádzania udržateľných riešení zavádza spoločnosť aj tzv. modernú logistiku odpadu, napr. opätovné použitie kartónových krabíc a recykláciu odpadu v kanceláriách či na predajniach. Ďalším krokom plánovaným v rámci stratégie 4F Change je zavedenie nového prístupu k dizajnu recyklovaných materiálov. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+