|
1 min. čítanie

Čo prinesie quick commerce e-shopom a ako na to reagovať? (Josef Dvořák, Wolt Drive)

Doba je čoraz rýchlejšia a ľudia chcú mať všetko ideálne hneď. Skvelým riešením je rozmáhajúce sa quick commerce, kde dokážete mať objednaný tovar pri sebe doslova do pár desiatok minút. Ako táto technológia funguje? Je možné to implementovať všade na Slovensku, alebo opäť budú bodovať len veľké mestá? To všetko sa dozviete v rozhovore s Josefom Dvořákom, Head of Wolt Drive. Nechajte sa inšpirovať.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Čo prinesie quick commerce e-shopom a ako na to reagovať? (Josef Dvořák, Wolt Drive)
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:24 Je q-commerce vlastne same-day-delivery pre všetkých?
  • 04:55 Technicky to funguje ako klasický kuriér? Teda prepojenie cez API a niekto pre balík príde?
  • 08:57 Je na vás len doprava alebo riešite aj celkovú skladovosť tovaru s partnermi?
  • 11:31 Robí v ČR-SR niekto niečo podobné?
  • 15:49 Dokáže q-commerce naozaj zvyšovať retenciu zákazníkov?
  • 18:36 Wolt Drive vie fungovať všade, kde je Wolt, ako taký?
  • 20:27 Keď mám vlastnú logistiku, viem sa s Vami nejako spojiť?
  • 22:12 Keď mám e-shop v jednom meste a chcem využiť q-commerce v inom, ako mám postupovať?
  • 25:22 Aké sú tam potom poplatky pre e-shopy? Prípadne nejaké zľavy?
  • 29:39 Jednotková cena doručenia je podľa vzdialenosti?
  • 34:41 Dá sa využiť nejaké hromadné fulfillment centrum?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť „weby pre klientov“ je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby „popadali“. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii „IT project Manager“, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho „mikromanažmentu“. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 „Done is better than perfect“ 👍 „Nestrelíš, nedáš gól“ 👍 „Aj pád na hubu je krok vpred“ 👍 „Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať“ Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do „strieľania“ a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako pracovať s nahnevaným zákazníkom? Takto to robia v Alze… (Eva Šípková, Alza CZ)
6 min. čítanie

Ako pracovať s nahnevaným zákazníkom? Takto to robia v Alze… (Eva Šípková, Alza CZ)

Ako sa buduje logistika, ktorá zvládne doručiť balík do Alza Boxu aj do Medzilaboriec ešte pred svitaním? Prečo firma neponúka výber dopravcu, ako reaguje na nespokojných zákazníkov a čo všetko musela zmeniť, aby mohla verejne sľúbiť „do polnoci objednáš, ráno máš.“ Nechýbajú zákulisné postrehy, reálne fuckupy ani prekvapivé inovácie, ktoré vznikli priamo na baliacej linke. […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025
7 min. čítanie

TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy vo WhatsAppe, TikTok mení hru v predaji cez video, Facebook zlučuje videá do Reels, Pinterest redefinuje, ako hľadáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má čo povedať aj v oblasti reklamy. Tento diel Mudrovačky je nabitý praktickými tipmi a trendami, ktoré vám pomôžu nestratiť sa v online priestore, v ktorom denne vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge