2 min. čítanie

Spojenie Adobe Express a TikTok Symphony prinesie jednoduchšie vytváranie pútavého obsahu

Poznáte to – virálne videá s chytľavým hudobným podmazom sa v spoločnosti stanú obľúbenými natoľko, že daná pesnička sa postupne objavuje všade. Príkladom poslednej doby je Pedro, ktorý sa z TikToku predral až do rádií.

Spojenie Adobe Express a TikTok Symphony prinesie jednoduchšie vytváranie pútavého obsahu
Zdroj: TikTok

Adobe Express je aplikácia na úpravu fotiek a videí. Využíva sa najmä na vytváranie grafík pre sociálne siete, keďže dokáže zlepšiť kvalitu obrázkov, upraviť farby, pridať efekty atď. Program teraz obsahuje doplnok TikTok Symphony Assistant, ktorý ponúka viac ako milión schválených skladieb z komerčnej hudobnej knižnice TikToku.

Používatelia služby Adobe Express dostanú prístup ku komerčnej hudobnej knižnici TikTok  Commercial Music Library (CML) prostredníctvom doplnku Symphony Assistant, ktorý zjednodušuje proces ozvučovania videí TikTok. Táto integrácia poskytuje používateľom širokú škálu skladieb a zvukov, čo uľahčuje využívanie populárnej hudby v obsahu TikTok.

Social media manažéri ocenia:

  • Prístup k rozsiahlej hudobnej knižnici

S viac ako miliónom skladieb od začínajúcich aj uznávaných umelcov ľahko nájdete tú správnu skladbu na obohatenie svojich príspevkov na TikTok.

  • Zjednodušené udeľovanie licencií

Umožňuje rýchle a legálne používanie hudby vo videách.

  • Vylepšené kreatívne nástroje

Okrem hudby ponúka doplnok Symphony Assistant kreatívne šablóny, videá a obrázky Adobe Stock a rôzne nástroje na úpravu.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast
  • TikTok-First Guidance:

Symphony Assistant poskytuje návod na osvedčené postupy a najlepšie tipy pre úspech na TikToku. Používatelia môžu objavovať trendovú hudbu a kreatívne trendy relevantné pre ich región alebo trh, čo im môže pomôcť pri tvorbe pútavého a relevantného obsahu.

  • Prieskum a postrehy

Asistent analyzuje najúspešnejšie reklamy a hashtagy. To môže pomôcť pri optimalizácii obsahovej stratégie. Spomínaný Pedro by sa teda zrejme zobrazil v odporúčaniach.

  • Tvorivá inšpirácia

Prvok môže pomôcť pri tvorbe nápadov na obsah na základe aktuálnych trendov a riešiť tak kreatívne bloky.

Tento krok zároveň znamená oficiálne uznanie spoločnosti Adobe ako kreatívneho partnera TikToku, čím sa posilňuje spolupráca medzi TikTok a Adobe s cieľom poskytnúť tvorcom robustné nástroje na tvorbu obsahu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+