
Návrat ALDO na francúzsky trh
Toto partnerstvo znamená návrat spoločnosti ALDO na francúzsky trh obnovením celej siete predajní a aktivít v oblasti elektronického obchodu. Značka získa prístup k odborným znalostiam spoločnosti Spartoo v oblasti elektronického obchodu a integrovaným službám, ako aj k znalostiam francúzskeho trhu s módou.
Viceprezident ALDO Group International Michel Fahmy povedal: “Francúzsko ako globálna módna destinácia bolo vždy strategickým trhom a to, že sa k našej značke pripojil takýto silný a inovatívny partner, je znakom jedinečného postavenia a sily značky ALDO na globálnom trhu s obuvou a kabelkami.”
Spartoo môže vďaka spolupráci rozšíriť sortiment tovaru
Okrem riadenia prevádzky ALDO sa vďaka partnerstvu rozšíri široký sortiment módneho tovaru Spartoo, vrátane obuvi, tašiek a doplnkov, a to spojením silných stránok fyzických a online prevádzok. Obe spoločnosti tiež využijú svoje znalosti na realizáciu plánu urýchleného rastu na francúzskom trhu.
Spoluzakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Spartoo Boris Saragaglia povedal: “Sme radi, že sa môžeme spojiť s ikonickou značkou, ktorá zdieľa naše hodnoty. Týmto partnerstvom spoločnosť Spartoo opäť preukazuje technologické know-how, ktoré si za roky svojej existencie vyvinula a ktoré sme sa rozhodli internalizovať.”
Spoločnosť ALDO bola založená v roku 1972 a ponúka obuv a módne doplnky pre rôznorodú zákaznícku základňu. Spoločnosť prevádzkuje 1 500 predajní a digitálnych kanálov vo viac ako 100 krajinách.