2 min. čítanie

Spartoo a módna značka ALDO sa dohodli na spolupráci

Francúzsky internetový predajca módy Spartoo uzavrel dohodu o správe operácií kanadskej módnej značky ALDO vo Francúzsku. Podľa podmienok dohody bude spoločnosť Spartoo spravovať fyzický a online predaj spoločnosti ALDO v krajine.

Spartoo a módna značka ALDO sa dohodli na spolupráci

Návrat ALDO na francúzsky trh

Toto partnerstvo znamená návrat spoločnosti ALDO na francúzsky trh obnovením celej siete predajní a aktivít v oblasti elektronického obchodu. Značka získa prístup k odborným znalostiam spoločnosti Spartoo v oblasti elektronického obchodu a integrovaným službám, ako aj k znalostiam francúzskeho trhu s módou.

Viceprezident ALDO Group International Michel Fahmy povedal: “Francúzsko ako globálna módna destinácia bolo vždy strategickým trhom a to, že sa k našej značke pripojil takýto silný a inovatívny partner, je znakom jedinečného postavenia a sily značky ALDO na globálnom trhu s obuvou a kabelkami.”

Spartoo môže vďaka spolupráci rozšíriť sortiment tovaru

Okrem riadenia prevádzky ALDO sa vďaka partnerstvu rozšíri široký sortiment módneho tovaru Spartoo, vrátane obuvi, tašiek a doplnkov, a to spojením silných stránok fyzických a online prevádzok. Obe spoločnosti tiež využijú svoje znalosti na realizáciu plánu urýchleného rastu na francúzskom trhu.

Spoluzakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Spartoo Boris Saragaglia povedal: “Sme radi, že sa môžeme spojiť s ikonickou značkou, ktorá zdieľa naše hodnoty. Týmto partnerstvom spoločnosť Spartoo opäť preukazuje technologické know-how, ktoré si za roky svojej existencie vyvinula a ktoré sme sa rozhodli internalizovať.”

Spoločnosť ALDO bola založená v roku 1972 a ponúka obuv a módne doplnky pre rôznorodú zákaznícku základňu. Spoločnosť prevádzkuje 1 500 predajní a digitálnych kanálov vo viac ako 100 krajinách.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov
3 min. čítanie

Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov

Český e-commerce, ktorý v posledných dvoch rokoch zaznamenal výrazný pokles, čaká tento rok oživenie a návrat k udržateľnému rastu. Najväčší podiel na tržbách pochopiteľne vykazuje drahší tovar z kategórií ako elektronika, náradie či stavebné materiály, ako vyplynulo z analýzy spoločnosti Upgates.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+