2 min. čítanie

Španielsky Ulabox po 12 rokoch končí. Rohlik z neho urobí Sezame

Príbeh Ulaboxu sa po 12 rokoch a viac ako 800 000 objednávkach skončil. Spoločnosť bola založená v roku 2010. Ako prvá online služba na doručovanie potravín v Madride mala stabilnú trhovú pozíciu. 

Španielsky Ulabox po 12 rokoch končí. Rohlik z neho urobí Sezame

Rohlik zatvára Ulabox

Internetovú donášku čerstvých potravín Ulabox vlani kúpila česká spoločnosť Rohlik Group. Tá chce expandovať v Španielsku. Skupina avizovala investíciu vo výške 50 miliónov eur na rozšírenie novej služby pod názvom Sezame. To, o čom sa posledný rok hovorilo, sa dnes stáva realitou. 

Len pred niekoľkými hodinami spoluzakladateľ spoločnosti Ulabox Jaume Gomà na sieti LinkedIn oznámil, že spoločnosť koncom marca ukončí svoju činnosť: „Po viac ako 12 rokoch tohto fantastického dobrodružstva s názvom Ulabox a viac ako 800 000 doručených objednávok nastal najodvážnejší okamih príbehu. Je to príbeh plný výziev, ťažkostí a mnohých radostí. Dnes musíme prijať rozhodnutie o zatvorení nášho obchodu. Posledné objednávky vybavíme 31. marca.“

Pri tejto príležitosti však oznámil, že príbeh spoločnosti sa tu nekončí. V súčasnosti pracujú na uvedení novej značky Sezame, ktorá by mala uzrieť svetlo sveta v druhom štvrťroku 2023.

„Toto nie je rozlúčka, uvidíme sa čoskoro, pretože budeme pokračovať v práci na spustení sezamo.es v Barcelone, aby sme vám s rovnakou vášňou predstavili nový a oveľa stabilnejší koncept. Ponúkneme vám najlepšie produkty za najlepšiu cenu, s najlepším zákazníckym servisom, na ktorý ste zvyknutí, a so silným záväzkom voči nášmu životnému prostrediu,“ dodal Gomà.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+