Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Španielsky Ulabox po 12 rokoch končí. Rohlik z neho urobí Sezame

Príbeh Ulaboxu sa po 12 rokoch a viac ako 800 000 objednávkach skončil. Spoločnosť bola založená v roku 2010. Ako prvá online služba na doručovanie potravín v Madride mala stabilnú trhovú pozíciu. 

Španielsky Ulabox po 12 rokoch končí. Rohlik z neho urobí Sezame

Rohlik zatvára Ulabox

Internetovú donášku čerstvých potravín Ulabox vlani kúpila česká spoločnosť Rohlik Group. Tá chce expandovať v Španielsku. Skupina avizovala investíciu vo výške 50 miliónov eur na rozšírenie novej služby pod názvom Sezame. To, o čom sa posledný rok hovorilo, sa dnes stáva realitou. 

Len pred niekoľkými hodinami spoluzakladateľ spoločnosti Ulabox Jaume Gomà na sieti LinkedIn oznámil, že spoločnosť koncom marca ukončí svoju činnosť: “Po viac ako 12 rokoch tohto fantastického dobrodružstva s názvom Ulabox a viac ako 800 000 doručených objednávok nastal najodvážnejší okamih príbehu. Je to príbeh plný výziev, ťažkostí a mnohých radostí. Dnes musíme prijať rozhodnutie o zatvorení nášho obchodu. Posledné objednávky vybavíme 31. marca.”

Pri tejto príležitosti však oznámil, že príbeh spoločnosti sa tu nekončí. V súčasnosti pracujú na uvedení novej značky Sezame, ktorá by mala uzrieť svetlo sveta v druhom štvrťroku 2023.

“Toto nie je rozlúčka, uvidíme sa čoskoro, pretože budeme pokračovať v práci na spustení sezamo.es v Barcelone, aby sme vám s rovnakou vášňou predstavili nový a oveľa stabilnejší koncept. Ponúkneme vám najlepšie produkty za najlepšiu cenu, s najlepším zákazníckym servisom, na ktorý ste zvyknutí, a so silným záväzkom voči nášmu životnému prostrediu,” dodal Gomà.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+