2 min. čítanie

Španielsky Ulabox po 12 rokoch končí. Rohlik z neho urobí Sezame

Príbeh Ulaboxu sa po 12 rokoch a viac ako 800 000 objednávkach skončil. Spoločnosť bola založená v roku 2010. Ako prvá online služba na doručovanie potravín v Madride mala stabilnú trhovú pozíciu. 

Španielsky Ulabox po 12 rokoch končí. Rohlik z neho urobí Sezame

Rohlik zatvára Ulabox

Internetovú donášku čerstvých potravín Ulabox vlani kúpila česká spoločnosť Rohlik Group. Tá chce expandovať v Španielsku. Skupina avizovala investíciu vo výške 50 miliónov eur na rozšírenie novej služby pod názvom Sezame. To, o čom sa posledný rok hovorilo, sa dnes stáva realitou. 

Len pred niekoľkými hodinami spoluzakladateľ spoločnosti Ulabox Jaume Gomà na sieti LinkedIn oznámil, že spoločnosť koncom marca ukončí svoju činnosť: “Po viac ako 12 rokoch tohto fantastického dobrodružstva s názvom Ulabox a viac ako 800 000 doručených objednávok nastal najodvážnejší okamih príbehu. Je to príbeh plný výziev, ťažkostí a mnohých radostí. Dnes musíme prijať rozhodnutie o zatvorení nášho obchodu. Posledné objednávky vybavíme 31. marca.”

Pri tejto príležitosti však oznámil, že príbeh spoločnosti sa tu nekončí. V súčasnosti pracujú na uvedení novej značky Sezame, ktorá by mala uzrieť svetlo sveta v druhom štvrťroku 2023.

“Toto nie je rozlúčka, uvidíme sa čoskoro, pretože budeme pokračovať v práci na spustení sezamo.es v Barcelone, aby sme vám s rovnakou vášňou predstavili nový a oveľa stabilnejší koncept. Ponúkneme vám najlepšie produkty za najlepšiu cenu, s najlepším zákazníckym servisom, na ktorý ste zvyknutí, a so silným záväzkom voči nášmu životnému prostrediu,” dodal Gomà.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Temu predbehlo eBay a stalo sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou
3 min. čítanie

Temu predbehlo eBay a stalo sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou

Pred dvoma rokmi sa spustila čínska e-commerce platforma Temu. Za ten čas sa jej darí plniť mediálny priestor, mútiť hlavy ostatným e-commerce hráčom a predčiť eBay v návštevnosti. S druhou najnavštevovanejšou e-commerce stránkou na svete môžeme Temu považovať za významného globálneho hráča. Tento pozoruhodný nárast prináša niekoľko dôležitých poznatkov o dynamike online obchodu.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Česi v lete na internete míňali doteraz najviac z celého roku 2024, rekordné boli predovšetkým nákupy služieb
2 min. čítanie

Česi v lete na internete míňali doteraz najviac z celého roku 2024, rekordné boli predovšetkým nákupy služieb

Skoro každý tretí Čech, ktorý je užívateľom internetu, si počas letných mesiacov objednal niektorú zo služieb on-line. V júli to pritom bolo v priemere za viac ako osemtisíc korún, čo je tohtoročný jednoznačný rekord. Ako ďalej vyplýva z prieskumu Asociácie pre elektronickú komerciu (APEK), spotrebitelia v lete míňali nadštandardne aj v e-shopoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Móda, krása a luxus vedú v online. Minulý rok dosiahli rekordné čísla
4 min. čítanie

Móda, krása a luxus vedú v online. Minulý rok dosiahli rekordné čísla

Európsky módny trh spolu so segmentom krásy a luxusu dosiahol v roku 2023 rekordných 213 miliárd eur. Ide o významný rast, a to aj napriek súčasnej finančnej neistote a postcovidovej skepse, ktorá hovorila o umelo vystrelených predajoch počas lockdownu. Cezhraničné e-commerce platformy a marketplaces dodávajú palivo k ďalším predajom. Pozrime sa, čo stojí za nečakanými […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+