SPAM je nevyžiadaný, hromadne rozosielaný obsah, ktorý dostane návštevník do emailovej schránky. Jeho obsahom môže byť často reklama, alebo rôzne ponuky, či klamlivé správy. Nachádzame ho v súčasnosti aj na sociálnych sieťach a rôznych diskusných fórach. Existuje aj ochrana proti spamu, ktorá je ale veľmi komplikovaná, pretože nie vždy sa dá určiť, či je daný email užitočný, alebo už ide o spam.
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]