Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Sociálna sieť spúšťa TikTok World Hub, pomôže značkám aj marketérom

Spoločnosť TikTok včera predstavila nový web TikTok World Hub. Centrum pomôže značkám lepšie prepojiť obsah s publikom a obsahuje množstvo užitočných informácií pre marketérov. 

Sociálna sieť spúšťa TikTok World Hub, pomôže značkám aj marketérom

Spoločnosť TikTok včera predstavila nový web TikTok World Hub. Centrum pomôže značkám lepšie prepojiť obsah s publikom a obsahuje množstvo užitočných informácií pre marketérov. 

Hub je postavený na štyroch hlavných témach: budovanie značky, obchodovanie, výkon a kreativita. Jednotlivé témy obsahujú videá s produktovými lídrami TikToku a produktové roadmapy, ktoré pomáhajú vzdelávať značky v oblasti reklamy TikTok. 

Spoločnosť tiež uviedla, že v Hube zhromaždila kompletný balík reklamných produktov, aby pomohla obchodníkom nájsť nástroje, ktoré potrebujú na dosiahnutie plného potenciálu svojho obsahu a reklám.

zdroj: TikTok

Týždenný podcast UPdate

TikTok investuje do reklamných nástrojov 

V auguste minulého roka spoločnosť spustila nový balík komerčných reklám s názvom “Shopping Ads”, aby značkám uľahčila inzerovanie na platforme. 

V máji minulého roka spoločnosť spustila reklamný produkt s názvom “Branded Mission”, ktorý umožňuje tvorcom spojiť sa so značkami a prípadne získať odmeny za videá. TikTok tiež spustil riešenie kontextovej reklamy s názvom TikTok Pulse, aby nalákal inzerentov na svoju platformu tým, že im poskytne možnosť prezentovať obsah svojich značiek vedľa najlepších videí na TikToku.

TikTok dlhodobo čelí kritike zo strany vládnych orgánov, patrí však medzi najpopulárnejšie sociálne siete medzi generáciou Z. Nie je prekvapením, že sa snaží získať inzerentov a vybudovať globálnu a komplexnú reklamnú štruktúru.

TikTok World Hub si môžete pozrieť tu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+