Spoločnosť TikTok včera predstavila nový web TikTok World Hub. Centrum pomôže značkám lepšie prepojiť obsah s publikom a obsahuje množstvo užitočných informácií pre marketérov.
Hub je postavený na štyroch hlavných témach: budovanie značky, obchodovanie, výkon a kreativita. Jednotlivé témy obsahujú videá s produktovými lídrami TikToku a produktové roadmapy, ktoré pomáhajú vzdelávať značky v oblasti reklamy TikTok.
Spoločnosť tiež uviedla, že v Hube zhromaždila kompletný balík reklamných produktov, aby pomohla obchodníkom nájsť nástroje, ktoré potrebujú na dosiahnutie plného potenciálu svojho obsahu a reklám.
TikTok investuje do reklamných nástrojov
V auguste minulého roka spoločnosť spustila nový balík komerčných reklám s názvom “Shopping Ads”, aby značkám uľahčila inzerovanie na platforme.
V máji minulého roka spoločnosť spustila reklamný produkt s názvom “Branded Mission”, ktorý umožňuje tvorcom spojiť sa so značkami a prípadne získať odmeny za videá. TikTok tiež spustil riešenie kontextovej reklamy s názvom TikTok Pulse, aby nalákal inzerentov na svoju platformu tým, že im poskytne možnosť prezentovať obsah svojich značiek vedľa najlepších videí na TikToku.
TikTok dlhodobo čelí kritike zo strany vládnych orgánov, patrí však medzi najpopulárnejšie sociálne siete medzi generáciou Z. Nie je prekvapením, že sa snaží získať inzerentov a vybudovať globálnu a komplexnú reklamnú štruktúru.
TikTok World Hub si môžete pozrieť tu.