1 min. čítanie

Snapchat prekročil 800 miliónov aktívnych používateľov mesačne

Sociálna sieť Snapchat sa drží svojich hodnôt a na prvé miesto dáva autentické spojenia. Podľa údajov spoločnosti sa viac ako 90 % používateľov na tejto platforme cíti dobre a pohodlne.

Snapchat prekročil 800 miliónov aktívnych používateľov mesačne
Zdroj: Depositphotos

“Snapchat bol od začiatku budovaný ako alternatíva k sociálnym médiám, aby naša komunita mohla komunikovať s priateľmi a rodinou, vyjadrovať sa a spoločne sa zabávať,” tvrdí platforma a toto zdelenie komunikuje aj v najnovšej kampani.

|

Spoločnosti Snapchat pribudlo za rok až 50 miliónov používateľov a takmer celý tento nárast pochádza z trhov mimo jej hlavných príjmov – zo Severnej Ameriky a EÚ. Platforma sa u nás síce neumiestňuje na prvých priečkach obľúbenosti, ale jej potenciál pre reklamu nezaostáva.

“V priebehu rokov sme uprednostňovali to, čo je správne pre našu komunitu, a zostali sme verní našim hodnotám. Naďalej sme sa zameriavali na to, aby sme pomáhali Snapchatterom posilňovať kontakty s priateľmi a rodinou, a nie budovať masové siete ľudí, ktorých sotva poznajú. A ukázalo sa, že tieto prepojenia robia ľudí šťastnejšími – Snapchatteri uvádzajú vyššiu spokojnosť s kvalitou priateľstiev a vzťahov s rodinou ako ľudia, ktorí nie sú Snapchattermi, a viac ako 90 % Snapchatterov tvrdí, že sa pri používaní našej služby cítia pohodlne, šťastne a prepojene,“ uzatvára platforma.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky
5 min. čítanie

Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky

Malé podniky potrebujú stratégiu, ktorá prepojí správne nástroje a platformy s vhodnými formátmi obsahu, aby dokázali osloviť publikum a zvyšovať predaj. Tento sprievodca ponúka praktický prehľad kľúčových marketingových nástrojov pre sociálne siete spolu s overenými stratégiami a konkrétnymi príkladmi, ako uspieť v e-commerce na sociálnych sieťach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+