“Snapchat bol od začiatku budovaný ako alternatíva k sociálnym médiám, aby naša komunita mohla komunikovať s priateľmi a rodinou, vyjadrovať sa a spoločne sa zabávať,” tvrdí platforma a toto zdelenie komunikuje aj v najnovšej kampani.
Spoločnosti Snapchat pribudlo za rok až 50 miliónov používateľov a takmer celý tento nárast pochádza z trhov mimo jej hlavných príjmov – zo Severnej Ameriky a EÚ. Platforma sa u nás síce neumiestňuje na prvých priečkach obľúbenosti, ale jej potenciál pre reklamu nezaostáva.
“V priebehu rokov sme uprednostňovali to, čo je správne pre našu komunitu, a zostali sme verní našim hodnotám. Naďalej sme sa zameriavali na to, aby sme pomáhali Snapchatterom posilňovať kontakty s priateľmi a rodinou, a nie budovať masové siete ľudí, ktorých sotva poznajú. A ukázalo sa, že tieto prepojenia robia ľudí šťastnejšími – Snapchatteri uvádzajú vyššiu spokojnosť s kvalitou priateľstiev a vzťahov s rodinou ako ľudia, ktorí nie sú Snapchattermi, a viac ako 90 % Snapchatterov tvrdí, že sa pri používaní našej služby cítia pohodlne, šťastne a prepojene,” uzatvára platforma.