2 min. čítanie

Služba, ktorá sa porozpráva so zákazníkmi o ich nedokončenom nákupe, rastie

Opustené košíky v e-shopoch sú veľkou témou e-commerce odvetvia. Získať si zákazníkov je výzva, ktorú chce pokoriť Connectly. Nástroj využíva algoritmy na riadenie marketingu a komunikáciu s klientmi cez rôzne messaging aplikácie. Pre značky tiež vytvára segmenty klientov, aby mohli lepšie zacieliť svoje kampane. 

Služba, ktorá sa porozpráva so zákazníkmi o ich nedokončenom nákupe, rastie

Stefanos Loukakos, bývalý vedúci obchodného Messenger oddelenia Mety, prišiel s nástrojom, ktorý si dáva za cieľ zvyšovať ukončenie nákupov. Pomocou platformy Connectly môžu značky posielať personalizované správy klientom a sledovať ich interakcie a nákupy.

Firmy vďaka tejto platforme môžu vytvárať kampane a chatboty na automatizáciu textových správ s klientmi. Spoločnosť sa snaží zvýšiť personalizáciu marketingových kampaní a interakcií so zákazníkmi, aby zlepšila angažovanosť a čítanie správ. 

Porozprávajme sa o nedokončenom nákupe

V praxi to funguje tak, že pri nedokončenom nákupe na e-shope Connectly dokáže zákazníkovi poslať správu, v ktorej sa opýta, prečo nenakúpil. Aby ho povzbudil k nákupu, môže mu ponúknuť zľavu alebo iné výhody.

Spoločnosť používa umelú inteligenciu na analýzu textových správ, aby pochopila, čo zákazníci hovoria a poskytla im relevantné odporúčania.Umelá inteligencia Connectly využíva spracovanie prirodzeného jazyka na pochopenie toho, čo zákazníci hovoria a dáva im presné odporúčania, ako sa zlepšiť. Používa aj strojové učenie na interpretáciu a uprednostňovanie prichádzajúcich správ, označovanie vhodných agentov a úloh, aby vedeli, čo majú robiť,“ priblížil zakladateľ firmy Stefanos Loukakos.

Otravná praktika či efektívny nástroj?

Medzi úspešným predajom a nenávratnou nálepkou otravného predajcu je len tenká čiara. Nedávny prieskum na trhoch v Amerike, Austrálii, Novom Zélande a Veľkej Británii ukázal, že SMS marketing považuje za otravný takmer polovica opýtaných. Dokonca 28 % respondentov uviedlo, že ich značky otrávili natoľko, že od nich upustili úplne.

Zákaznícka základňa Connectly pokrýva okolo 200 značiek a ročné opakujúce sa príjmy tesne presahujú 1 milión dolárov. Spoločnosť plánuje ďalší rast aj vďaka získanej investícii 7,85 milióna dolárov v kole série A, ktoré viedla spoločnosť Volpe Capital s účasťou spoločností RX Ventures a DST Global, čím startup získal celkovo 17,25 milióna dolárov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku
4 min. čítanie

Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku

Mediam Group, súčasť Aleph, globálnej siete digitálnych expertov, oznámila svoju novú pozíciu oficiálneho obchodného zástupcu pre Google Ads na Slovensku a v Maďarsku. Cieľom strategického partnerstva medzi firmami Google a Aleph je poskytovať lokálnu podporu firmám na Slovensku. Spolupráca tak doplní prebiehajúcu priamu správu portfólia klientov spoločnosťou Google.

Michal Haman Michal Haman
Client Partner v Aleph Slovensko
Instagramové príspevky sa zobrazujú vo výsledkoch Google vyhľadávania
3 min. čítanie

Instagramové príspevky sa zobrazujú vo výsledkoch Google vyhľadávania

10. júla 2025 nastala významná zmena pre e-commerce značky, ktoré využívajú Instagram. Vaše príspevky o produktoch, zákulisný obsah či recenzie zákazníkov sa teraz môžu objaviť vo výsledkoch vyhľadávania na Googli – aj vtedy, keď daný používateľ nemá Instagram a vôbec vás nesleduje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe