Stefanos Loukakos, bývalý vedúci obchodného Messenger oddelenia Mety, prišiel s nástrojom, ktorý si dáva za cieľ zvyšovať ukončenie nákupov. Pomocou platformy Connectly môžu značky posielať personalizované správy klientom a sledovať ich interakcie a nákupy.
Firmy vďaka tejto platforme môžu vytvárať kampane a chatboty na automatizáciu textových správ s klientmi. Spoločnosť sa snaží zvýšiť personalizáciu marketingových kampaní a interakcií so zákazníkmi, aby zlepšila angažovanosť a čítanie správ.
Porozprávajme sa o nedokončenom nákupe
V praxi to funguje tak, že pri nedokončenom nákupe na e-shope Connectly dokáže zákazníkovi poslať správu, v ktorej sa opýta, prečo nenakúpil. Aby ho povzbudil k nákupu, môže mu ponúknuť zľavu alebo iné výhody.
Spoločnosť používa umelú inteligenciu na analýzu textových správ, aby pochopila, čo zákazníci hovoria a poskytla im relevantné odporúčania. „Umelá inteligencia Connectly využíva spracovanie prirodzeného jazyka na pochopenie toho, čo zákazníci hovoria a dáva im presné odporúčania, ako sa zlepšiť. Používa aj strojové učenie na interpretáciu a uprednostňovanie prichádzajúcich správ, označovanie vhodných agentov a úloh, aby vedeli, čo majú robiť,“ priblížil zakladateľ firmy Stefanos Loukakos.
Otravná praktika či efektívny nástroj?
Medzi úspešným predajom a nenávratnou nálepkou otravného predajcu je len tenká čiara. Nedávny prieskum na trhoch v Amerike, Austrálii, Novom Zélande a Veľkej Británii ukázal, že SMS marketing považuje za otravný takmer polovica opýtaných. Dokonca 28 % respondentov uviedlo, že ich značky otrávili natoľko, že od nich upustili úplne.
Zákaznícka základňa Connectly pokrýva okolo 200 značiek a ročné opakujúce sa príjmy tesne presahujú 1 milión dolárov. Spoločnosť plánuje ďalší rast aj vďaka získanej investícii 7,85 milióna dolárov v kole série A, ktoré viedla spoločnosť Volpe Capital s účasťou spoločností RX Ventures a DST Global, čím startup získal celkovo 17,25 milióna dolárov.