Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
1 min. čítanie

Reklama

Reklama je forma propagácie, ktorá má za úlohu predstaviť a dostať do povedomia nejaký tovar, alebo službu. Táto komunikácia so zákazníkmi je zväčša platená a môže mať rôzne formy.

Reklama je forma propagácie, ktorá má za úlohu predstaviť a dostať do povedomia nejaký tovar, alebo službu. Táto komunikácia so zákazníkmi je zväčša platená a môže mať rôzne formy. Môžu to byť napríklad reklamné bilboardy, alebo letáky, či rôzne reklamné plochy, no ich prebytok môže vyvolať tzv. reklamný smog. Na internete to môže byť napríklad bannerová reklama, alebo pop-up vyskakovacie okná, či rôzne videá, alebo PR články. Môžu sa tak propagovať značky, či samotné produkty, alebo služby, ktoré tieto značky ponúkajú. Spotrebiteľom predstavujú svoj produkt, snažia sa ho zaujať, presvedčiť daného spotrebiteľa, alebo sa mu pripomenúť, v prípade, že už daný produkt nakúpil.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?
4 min. čítanie

Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?

Kedysi sa pozornosť sústredila takmer výhradne na samotný príspevok. Riešila sa jeho forma, dĺžka, vizuál, načasovanie. Dnes sa rovnako dôležitým priestorom stáva sekcia komentárov. Sociálne siete čoraz viac podporujú obsah, ktorý vyvoláva interakciu a práve komentáre sú signálom, ktorý algoritmy sledujú veľmi pozorne.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.
3 min. čítanie

Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.

Rýchlosť webu je stále dôležitejšia téma. Používatelia sú netrpezlivejší, vývojárske trendy komplikujú rýchlosť u používateľov, zariadenia sú čoraz rozmanitejšie. A do toho prichádza Black Friday a nová hrozba v podobe AI botov, ktoré dokážu vyčerpať server rovnako rýchlo ako reálni zákazníci. Rýchlosť prestala byť technickým detailom. Je to otázka biznisu. Práve preto sme tento rok […]

Redakcia Redakcia