Link juice sa spája so SEO vyhľadávaním a označuje to, akú hodnotu spätných linkov si medzi sebou stránky vymieňajú. Môže to byť pomocou rôznych backlinkov, alebo aj interných odkazov na iné weby. Čím je viac kvalitných odkazov na stránke, tým vyššie hodnotenie má stránka a teda je vyššie umiestnená v SERP. Pri link juice je dôležitejšia kvalita, nie kvantita odkazovaných zdrojov. Tento pojem sa spája najmä s content marketingom, kedy sa vytvára taký obsah, ktorý by bol relevantný pre čitateľa a priniesol mu istú pridanú hodnotu.
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]