Guerilla marketing označuje zaujímavú marketingovú stratégiu vhodnú pre menšie firmy. Dôvodom je, že využíva rôzne spôsoby a metódy. Prostredníctvom nich maximalizujete dosah a efekt reklamy aj s nižšími nákladmi.
Najdôležitejší je moment prekvapenia
V zahraničí je Guerilla marketing rozšírený, u nás zatiaľ menej. Mnohé spoločnosti si však uvedomujú jeho silu. Pre tento spôsob marketingu je najdôležitejší moment prekvapenia. Na to, aby ste však nejaký mohli urobiť, potrebujete čo najlepšie spoznať cieľovú skupinu.
Ľudia sú voči reklame odolní
Moment prekvapenia je dôležitý najmä kvôli odolnosti publika. Ľudia sa každý deň stretávajú s desiatkami až stovkami reklám. Voči mnohým z nich sú odolní a nijako na ne nereagujú.
Aby ste vystúpili z tieňa, je potrebné využiť netradičné či dokonca kontroverzné metódy. V rámci Guerilla marketingu môžete využívať aj humor či satiru.
Netreba zabúdať na hranice
Nikdy však netreba zabúdať na to, že aj tento typ marketingu má svoje hranice. Za ne by ste sa nemali nikdy dostať.
Obsah pripravili profesionáli na copywriting CoolWriters.sk