1 min. čítanie

Guerilla marketing

Guerilla marketing označuje zaujímavú marketingovú stratégiu vhodnú pre menšie firmy. Dôvodom je, že využíva rôzne spôsoby a metódy.

Guerilla marketing označuje zaujímavú marketingovú stratégiu vhodnú pre menšie firmy. Dôvodom je, že využíva rôzne spôsoby a metódy. Prostredníctvom nich maximalizujete dosah a efekt reklamy aj s nižšími nákladmi.

Najdôležitejší je moment prekvapenia

V zahraničí je Guerilla marketing rozšírený, u nás zatiaľ menej. Mnohé spoločnosti si však uvedomujú jeho silu. Pre tento spôsob marketingu je najdôležitejší moment prekvapenia. Na to, aby ste však nejaký mohli urobiť, potrebujete čo najlepšie spoznať cieľovú skupinu.

Ľudia sú voči reklame odolní

Moment prekvapenia je dôležitý najmä kvôli odolnosti publika. Ľudia sa každý deň stretávajú s desiatkami až stovkami reklám. Voči mnohým z nich sú odolní a nijako na ne nereagujú.

Aby ste vystúpili z tieňa, je potrebné využiť netradičné či dokonca kontroverzné metódy. V rámci Guerilla marketingu môžete využívať aj humor či satiru.

Netreba zabúdať na hranice

Nikdy však netreba zabúdať na to, že aj tento typ marketingu má svoje hranice. Za ne by ste sa nemali nikdy dostať.

Obsah pripravili profesionáli na copywriting CoolWriters.sk

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje
3 min. čítanie

Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje

Značky bojujú o každú sekundu pozornosti. Staviť na výhodnú cenu či pútavý claim nemusí stačiť. A z dlhodobého hľadiska sa to určite ani neoplatí. Ľudia si pamätajú príbehy, emócie a najmä tváre. Aj keď sú animované. Práve to robí z maskota nenápadného, no veľmi účinného hráča v marketingovej stratégii. Podľa najnovšieho prieskumu MNForce zohráva maskot […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+