Cross selling, teda v preklade krížový predaj je jednou z predajných taktík, ktoré ponúkajú už existujúcim zákazníkom ďalšie produkty, alebo služby. Up selling je podobnou taktikou, ktorá má ale za cieľ ponúknuť drahší výrobok. Pri cross sellingu to nemusí byť drahší výrobok, ale napríklad príslušenstvo. Teda zákazník si kúpi napríklad mobil a predajca mu k nemu ponúkne ďalšie príslušenstvo ako napríklad obal na mobil, či pamäťovú kartu. Takýto predaj sa nemusí týkať len eshopov, kde sa môžu ďalšie výrobky, alebo služby zobraziť pri nákupe, ale aj pri osobnom predaji, kde priamo predajca ponúka dodatočné výrobky, alebo služby nakupujúcemu.
Britský Amazon sprísňuje pravidlá pre vrátenie tovaru pre medzinárodných predajcov
Bristký Amazon oznámil, že k 11. novembru 2024 prídu do platnosti nové pravidlá pre vrátenie tovaru. Tento krok je súčasťou snahy Amazonu o zjednodušenie procesu vrátenia tovaru a zvýšenie spokojnosti zákazníkov na platforme v Spojenom kráľovstve, čím sa vytvára spoľahlivejšia a jednotná skúsenosť s vrátením tovaru. Zmeny však priamo ovplyvnia medzinárodných predajcov.