Cross selling, teda v preklade krížový predaj je jednou z predajných taktík, ktoré ponúkajú už existujúcim zákazníkom ďalšie produkty, alebo služby. Up selling je podobnou taktikou, ktorá má ale za cieľ ponúknuť drahší výrobok. Pri cross sellingu to nemusí byť drahší výrobok, ale napríklad príslušenstvo. Teda zákazník si kúpi napríklad mobil a predajca mu k nemu ponúkne ďalšie príslušenstvo ako napríklad obal na mobil, či pamäťovú kartu. Takýto predaj sa nemusí týkať len eshopov, kde sa môžu ďalšie výrobky, alebo služby zobraziť pri nákupe, ale aj pri osobnom predaji, kde priamo predajca ponúka dodatočné výrobky, alebo služby nakupujúcemu.
AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max
Digitálny marketing prechádza revolúciou, ktorej hnacou silou je umelá inteligencia (AI). Tradičná tvorba marketingových kreatív – či už ide o vizuály, bannery, reklamné texty alebo videá – si vyžaduje množstvo času, ľudských zdrojov a finančných prostriedkov. Navyše, pri manuálnej tvorbe obsahu je veľmi ťažké dosiahnuť vysoký stupeň personalizácie, ktorý dnešní zákazníci očakávajú.