Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

Slovenský nástroj, ktorý zvyšuje návratnosť investícií do reklamy a marketingu. Forvio získalo investíciu 800 tisíc a vstupuje na globálnu scénu

Inovatívny nástroj zo Slovenska, ktorý využíva analýzu dát a strojové učenie na optimalizáciu marketingovej stratégie jednotlivých typov reklamy pre maximálny návratnosť investícií. Ide o webovú aplikáciu Forvio, ktorú vyvinuli v Košiciach Andy Kozák a Tomáš Putnoky.

Slovenský nástroj, ktorý zvyšuje návratnosť investícií do reklamy a marketingu. Forvio získalo investíciu 800 tisíc a vstupuje na globálnu scénu

Rast ich startupu a vstup na globálny trh teraz podporí investícia vo výške takmer 20 miliónov korún (800 tisíc eur) zo slovenského investičného fondu Crowdberry Investment Management (CBIM), ktorý sa zameriava na rozvoj domácich technologických talentov a firiem. Táto investícia má pomôcť Forviu uspieť v globálnej konkurencii inovácií v oblasti marketingovej analytiky. Konkurenčnou výhodou produktu je jeho zameranie na menšie a stredne veľké technologické, finančné a e-commerce spoločnosti, ako aj na marketingové agentúry.

“Sme nesmierne vďační za túto investíciu a všetku podporu zo strany Crowdberry. Tieto prostriedky nám významne pomôžu rozvíjať našu špičkovú platformu na analýzu marketingových dát, ktorá poskytne firmám po celom svete prístup k technológiám, ktoré boli v minulosti dostupné len najväčším globálnym spoločnostiam s miliardovými tržbami. Celý náš tím v Košiciach v súčasnej dobe pracuje na ďalších technologických vylepšeniach, ktoré čoskoro začleníme do našej platformy,” hovorí Andy Kozák, spoluzakladateľ spoločnosti Forvio.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Marketingový mix firiem jedným ťahom

Forvio predstavuje modernú generáciu marketingových nástrojov, ktoré dokážu s vysokou presnosťou merať a porovnávať výkonnosť všetkých online aj offline marketingových kanálov, v reálnom čase a z jedného miesta. Vďaka tomu môžu používatelia tejto platformy optimalizovať svoje marketingové aktivity na sociálnych sieťach, ako sú Facebook alebo Instagram, ale aj offline pre tlačovú reklamu, billboardy, rádio alebo televíziu. Výsledkom je prehľadná vizualizácia údajov a návrh možného preradenia celého marketingového rozpočtu spoločnosti. Umelá inteligencia dokáže veľmi presne predpovedať návratnosť vynaložených prostriedkov.

“Veríme, že investovaním do spoločnosti Forvio podporujeme platformu, ktorá skutočne mení pravidlá hry v oblasti marketingovej analytiky. Inovatívny prístup skúseného tímu vytvoril skutočne funkčný produkt, ktorý vychádza z presných údajov. Modelovanie marketingového mixu vnímame ako dôležitý nástroj pre efektivitu a optimalizáciu marketingu, na ktorý sa stále viac firiem, teda potenciálnych klientov Forvio, zameriava. Tešíme sa na ich ďalší rast,” hovorí Michal Nešpor, partner spoločnosti Crowdberry.

Intuitívna integrácia s nástrojmi internetového giganta Meta

Spoločnosť Forvio nedávno získala status Meta Business Partner a stala sa tak súčasťou ekosystému globálneho giganta Meta, ktorý prevádzkuje populárne sociálne siete Facebook a Instagram. Okrem toho sa Forvio dokáže integrovať aj s Google Ads, Google Sheets a BigQuery, čo zabezpečuje plynulý tok údajov a umožňuje marketingovým tímom efektívnejšie využívať existujúce ekosystémy.

Medzi klientmi rýchlo rastúceho slovenského startupu už patria niektoré z najznámejších miestnych i medzinárodných spoločností. Medzi najväčších z nich patria slovenská Tatra Banka a Slovak Lines. Ďalej sú to Loopia Group, BioTechUSA alebo DNA Era. Okrem toho Forvio pomáha aj e-shopom Be Lenka a Scentbird, ale aj marketingovým agentúram, ako sú košická Promiseo alebo bratislavská DataConcept.

O Forvio

Forvio je webová aplikácia na naplnenie všetkých marketingových vízií. Platforma je navrhnutá špeciálne pre potreby marketérov, ktorí môžu z jedného miesta samostatne spravovať, vyhodnocovať a optimalizovať kampane zamerané na rôzne mediálne kanály. Jej cieľom je maximalizovať návratnosť investícií (ROI), peňazí investovaných do reklamy, sociálnych sietí, online aj offline médií (MMM, marketing mix modeling). Tento SaaS nástroj založený na umelej inteligencii a strojovom učení poskytuje radu analytických funkcií pre každú kampaň a marketingový kanál zvlášť. Prostredníctvom vizualizácie údajov ponúka jednoduchý prehľad o tom, kde sú reklamy umiestnené a aké sú, aby priniesli firme najlepšie konverzie. To umožňuje značkám v širokej škále oblastí, ako sú financie, technológie, zdravotníctvo, elektronický obchod, doprava alebo priamo marketingovým agentúram, odporúčať ideálne rozpočty, modelovať denné výdavky a neustále zlepšovať svoju marketingovú stratégiu.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+