2 min. čítanie

Slovenská ecommerce firma s obratom 6 a ziskom 4 milióny eur (Peter Hrbáčik, itrinity)

Peter Hrbáčik, riaditeľ spoločnosti itrinity, bol hosťom v našom štúdiu už druhýkrát. Takmer presne pred dvomi rokmi rozprával o tom, ako sa mu podarilo vybudovať mimoriadne úspešnú a ziskovú globálnu službu iba s malým tímom ľudí. Odvtedy však jeho obrat aj zisky stále neuveriteľne rastú. Má nejaký tajný recept na úspech?

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:28 Čomu sa venuje spoločnosť itrinity?
  • 01:20 Ako vyzerá prognóza tržieb za rok 2020?
  • 02:35 Kam to až môže rásť v budúcnosti?
  • 03:29 Prečo sa rozhodol ísť cestou akvizícií?
  • 06:45 Oľutoval Peter niekedy investíciu do akvizície?
  • 10:20 Využil niekedy vonkajšieho investora?
  • 13:35 Akým spôsobom využívajú silu synergie?
  • 15:08 Aké služby má firma v portfóliu a koľko platiacich zákazníkov ich využíva?
  • 16:47 Kam sa môže dostať hlavný produkt Mangools v priebehu nasledujúcich rokov?
  • 18:48 Aké sú kľúčové faktory úspechu SaaS nástrojov?
  • 22:06 S akým „mindsetom“ Peter vstupoval do podnikania?
  • 24:28 Kedy k sebe pribral prvých fulltime zamestnancov?
  • 26:56 Ako dnes vnímajú jeho zamestnanci obrovské zisky spoločnosti?
  • 28:58 Koľko ľudí zamestnáva na jednotlivých produktoch?
  • 30:03 Do čoho Peter investuje svoje vlastné investície?
  • 32:05 Čo je v súčasnosti Petrova úloha vo firme?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)
1 min. čítanie

Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nevyhnutné pre e-shopy vyhľadávať riešenie webu na mieru, alebo sa od začiatku uspokoja s krabicovým produktom? GymBeam momentálne migruje svoje dáta z Magenta a je to proces na niekoľko mesiacov až rokov. Čo by v minulosti spravili inak, aby sa tomu vyhli, kedy reálne zvažovať custom riešenie od začiatku a na čo by sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+