Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Lučenec
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
14. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Slovenská ecommerce firma s obratom 6 a ziskom 4 milióny eur (Peter Hrbáčik, itrinity)

Peter Hrbáčik, riaditeľ spoločnosti itrinity, bol hosťom v našom štúdiu už druhýkrát. Takmer presne pred dvomi rokmi rozprával o tom, ako sa mu podarilo vybudovať mimoriadne úspešnú a ziskovú globálnu službu iba s malým tímom ľudí. Odvtedy však jeho obrat aj zisky stále neuveriteľne rastú. Má nejaký tajný recept na úspech?

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:28 Čomu sa venuje spoločnosť itrinity?
  • 01:20 Ako vyzerá prognóza tržieb za rok 2020?
  • 02:35 Kam to až môže rásť v budúcnosti?
  • 03:29 Prečo sa rozhodol ísť cestou akvizícií?
  • 06:45 Oľutoval Peter niekedy investíciu do akvizície?
  • 10:20 Využil niekedy vonkajšieho investora?
  • 13:35 Akým spôsobom využívajú silu synergie?
  • 15:08 Aké služby má firma v portfóliu a koľko platiacich zákazníkov ich využíva?
  • 16:47 Kam sa môže dostať hlavný produkt Mangools v priebehu nasledujúcich rokov?
  • 18:48 Aké sú kľúčové faktory úspechu SaaS nástrojov?
  • 22:06 S akým „mindsetom“ Peter vstupoval do podnikania?
  • 24:28 Kedy k sebe pribral prvých fulltime zamestnancov?
  • 26:56 Ako dnes vnímajú jeho zamestnanci obrovské zisky spoločnosti?
  • 28:58 Koľko ľudí zamestnáva na jednotlivých produktoch?
  • 30:03 Do čoho Peter investuje svoje vlastné investície?
  • 32:05 Čo je v súčasnosti Petrova úloha vo firme?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má zmysel sa mu venovať a prináša to aj výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1 min. čítanie

LinkedIn a e-shopy? Má zmysel sa mu venovať a prináša to aj výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociálna sieť LinkedIn slúži najmä na profesionálne spájanie sa s ľuďmi z podobných oblastí. Dokáže na nej ale uspieť aj B2C e-shop? A Mal by tam vôbec byť? LinkedIn je taký, ako si ho postavíte a môže byť veľmi užitočný. Ako ho dokážete využiť pre vaše podnikanie, aj keď predávate klasické produkty, čo najviac z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
5 min. čítanie

Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Pri vývoji nového webu sa často robia podobné chyby. Trvanie na vlastných prvkoch bez predchádzajúcej konzultácie či nerealistické časové aj finančné nároky sú na dennom poriadku. Ako by mal proces tvorby nového webu či e-shopu vyzerať, ktorí ľudia z firmy by sa do procesu mali zapojiť a či je nejaký magický všeobecný checklist, vďaka ktorému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+