Slovenská ecommerce firma s obratom 6 a ziskom 4 milióny eur (Peter Hrbáčik, itrinity)
Peter Hrbáčik, riaditeľ spoločnosti itrinity, bol hosťom v našom štúdiu už druhýkrát. Takmer presne pred dvomi rokmi rozprával o tom, ako sa mu podarilo vybudovať mimoriadne úspešnú a ziskovú globálnu službu iba s malým tímom ľudí. Odvtedy však jeho obrat aj zisky stále neuveriteľne rastú. Má nejaký tajný recept na úspech?
Digitálna reklama prechádza výraznými zmenami. Kľúčovým faktorom úspechu je schopnosť oslovovať relevantné publikum prostredníctvom moderných technológií, ako je umelá inteligencia, a pokročilých formátov reklamy. Dôraz sa presúva z kvantity na kvalitu – namiesto slepého naháňania preklikov je dôležitejšia viditeľnosť reklám a ich zapamätateľnosť. Efektívne kampane vyžadujú správnu prácu s dátami, ktorých analýza umožňuje informované rozhodovanie, […]
Billboardy a celkovo OOH plochy sú jednou z kontroverzných tém. Samozrejme ide o vizuálny smog a celkové preplnenie verejného priestoru týmito pútačmi. Ale v marketingovom mixe majú stále svoje pevné miesto a pre niektoré spoločnosti vedia byť kľúčové. Či sú billboardy stále dobrý komunikačný kanál, kedy začali do OOH prichádzať online firmy a ako si […]