Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Slovenská ecommerce firma s obratom 6 a ziskom 4 milióny eur (Peter Hrbáčik, itrinity)

Peter Hrbáčik, riaditeľ spoločnosti itrinity, bol hosťom v našom štúdiu už druhýkrát. Takmer presne pred dvomi rokmi rozprával o tom, ako sa mu podarilo vybudovať mimoriadne úspešnú a ziskovú globálnu službu iba s malým tímom ľudí. Odvtedy však jeho obrat aj zisky stále neuveriteľne rastú. Má nejaký tajný recept na úspech?

|

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:28 Čomu sa venuje spoločnosť itrinity?
  • 01:20 Ako vyzerá prognóza tržieb za rok 2020?
  • 02:35 Kam to až môže rásť v budúcnosti?
  • 03:29 Prečo sa rozhodol ísť cestou akvizícií?
  • 06:45 Oľutoval Peter niekedy investíciu do akvizície?
  • 10:20 Využil niekedy vonkajšieho investora?
  • 13:35 Akým spôsobom využívajú silu synergie?
  • 15:08 Aké služby má firma v portfóliu a koľko platiacich zákazníkov ich využíva?
  • 16:47 Kam sa môže dostať hlavný produkt Mangools v priebehu nasledujúcich rokov?
  • 18:48 Aké sú kľúčové faktory úspechu SaaS nástrojov?
  • 22:06 S akým „mindsetom“ Peter vstupoval do podnikania?
  • 24:28 Kedy k sebe pribral prvých fulltime zamestnancov?
  • 26:56 Ako dnes vnímajú jeho zamestnanci obrovské zisky spoločnosti?
  • 28:58 Koľko ľudí zamestnáva na jednotlivých produktoch?
  • 30:03 Do čoho Peter investuje svoje vlastné investície?
  • 32:05 Čo je v súčasnosti Petrova úloha vo firme?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketingové technológie budúcnosti, alebo ako získať náskok už teraz (Alex Prochyra, Zircon Tree)
5 min. čítanie

Marketingové technológie budúcnosti, alebo ako získať náskok už teraz (Alex Prochyra, Zircon Tree)

Digitálna reklama prechádza výraznými zmenami. Kľúčovým faktorom úspechu je schopnosť oslovovať relevantné publikum prostredníctvom moderných technológií, ako je umelá inteligencia, a pokročilých formátov reklamy. Dôraz sa presúva z kvantity na kvalitu – namiesto slepého naháňania preklikov je dôležitejšia viditeľnosť reklám a ich zapamätateľnosť. Efektívne kampane vyžadujú správnu prácu s dátami, ktorých analýza umožňuje informované rozhodovanie, […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Billboardy a e-commerce? Jedna z ciest ku kvalitnému brandingu a komunikácii (Ivan Peller, Nubium)
4 min. čítanie

Billboardy a e-commerce? Jedna z ciest ku kvalitnému brandingu a komunikácii (Ivan Peller, Nubium)

Billboardy a celkovo OOH plochy sú jednou z kontroverzných tém. Samozrejme ide o vizuálny smog a celkové preplnenie verejného priestoru týmito pútačmi. Ale v marketingovom mixe majú stále svoje pevné miesto a pre niektoré spoločnosti vedia byť kľúčové. Či sú billboardy stále dobrý komunikačný kanál, kedy začali do OOH prichádzať online firmy a ako si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+