Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Skúšate všetky formy predaja? Až 81 % britských domácností využíva službu predplatených boxov

Domácnosti v Spojenom kráľovstve čoraz častejšie využívajú služby tzv. predplatených boxov. Oproti roku 2020, kedy tieto služby využívalo 65 % domácností, sa počet predplatiteľov zvýšil na 81 %. Trh s predplatnými boxami len v UK dosiahol minulý rok hodnotu 473,1 milióna eur. 

Skúšate všetky formy predaja? Až 81 % britských domácností využíva službu predplatených boxov

Tieto údaje pochádzajú z prieskumu predplatiteľských služieb od logistickej spoločnosti Whistl. Silný nárast predplatného znamená, že trh by mal v roku 2025 prekročiť 2,16 miliardy eur, a to vďaka očakávanému ročnému rastu 23 percent.

Domácnosti minuli na predplatné 742,7 EUR ročne

Domácnosti v Spojenom kráľovstve minuli v roku 2021 na predplatné 742,7 eur ročne, pričom priemerná mesačná útrata bola 62,3 eur. Podľa prieskumu dĺžka predplatného u kupujúcich predstavovala v priemere 9 mesiacov. Jedná sa o výrazný nárast oproti priemeru 5,6 mesiaca v roku 2017.

Väčšina nakupujúcich má záujem o predplatné v kategórii potravín (52 %). Nasledujú produkty na holenie (24 %), oblečenie (22 %), parfumy a kozmetika (18 %) a produkty pre domácich miláčikov (14 %).

Spotrebitelia chcú prístup k exkluzívnemu obsahu.

Najdôležitejším dôvodom odberu predplatného je prístup k exkluzívnemu obsahu. Túto možnosť uvidelo 57 % spotrebiteľov. V tesnom závese nasledujú úspora času (55 %) a dobrá hodnota (54 %). Ďalšími dôvodmi sú skutočnosť, že box prináša vysoko prispôsobené produkty (52 %), pomáha udržiavať poriadok vo financiách (50 %). A samozrejme, spotrebitelia si pochvaľujú pohodlie pri predplatených boxoch (40 %).

Maloobchodní predajcovia integrujú do svojho podnikania služby predplatného

“Pokrok v technológiách, využívanie sociálnych sietí a v neposlednom rade pandémia spôsobili masívny nárast ponuky predplatiteľských služieb, čoho výsledkom je prudký nárast počtu boxov, ktoré pristávajú pri našich dverách,” uviedla Melanie Darvallová, riaditeľka marketingovej komunikácie spoločnosti Whistl.

Obľubu predplatného medzi spotrebiteľmi zaznamenali aj maloobchodní predajcovia. Najmenej 36 % predajcov plánuje spustiť v najbližšom čase ponuku ich vlastných predplatiteľských boxov. Na Slovensku túto službu ponúka niekoľko spoločností. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+