1 min. čítanie

Skupina Maxeda DIY Group otvára marketplace

Skupina Maxeda DIY Group so sídlom v Beneluxe, ktorá združuje maloobchodných predajcov pre domácich majstrov, spúšťa vlastné trhovisko. 

Skupina Maxeda DIY Group otvára marketplace

Prvý marketplace pre domácich majstrov v Beneluxe

Skupinu Maxeda DIY Group tvoria predajne Brico, BricoPlanit a Praxis. Aktuálne sortiment pozostáva z 90 000 produktov, ktoré sa predávajú online a v kamenných predajniach. V Beneluxe chýbal online marketplace pre domácich majstrov a Maxeda chce túto príležitosť využiť.

Marketplace čoskoro predstaví partnerských predajcov, ktorí do sortimentu pridajú ďalších 10 000 nových produktov. Nakoniec chce Maxeda prostredníctvom platformy predávať viac ako milión výrobkov.

Komplexný obchod pre DIY projekty 

“Naše spoločnosti chcú rozšíriť výber pre našich zákazníkov a umožniť im dokončiť celý projekt pre domácich majstrov prostredníctvom jedného miesta. Marketplace k tomu významne prispieva,” povedal Guy Colleau, generálny riaditeľ spoločnosti Maxeda DIY Group.

“Veľká časť našich zákazníkov začína svoje vyhľadávanie produktov prostredníctvom online kanálov. Marketplace našim zákazníkom ešte viac uľahčí vyhľadávanie všetkých produktov pre ich projekty.”

Marketplace uľahčuje vyhľadávanie všetkých produktov na jednom mieste.

Prevádzku trhoviska zabezpečuje spoločnosť Mirakl, francúzsky poskytovateľ riešení pre trhoviská. Vo svojom portfóliu má už 350 známych značiek. V roku 2022 bola hodnota spoločnosti ocenená na 3,1 miliardy eur.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+