1 min. čítanie

Skupina Maxeda DIY Group otvára marketplace

Skupina Maxeda DIY Group so sídlom v Beneluxe, ktorá združuje maloobchodných predajcov pre domácich majstrov, spúšťa vlastné trhovisko. 

Skupina Maxeda DIY Group otvára marketplace

Prvý marketplace pre domácich majstrov v Beneluxe

Skupinu Maxeda DIY Group tvoria predajne Brico, BricoPlanit a Praxis. Aktuálne sortiment pozostáva z 90 000 produktov, ktoré sa predávajú online a v kamenných predajniach. V Beneluxe chýbal online marketplace pre domácich majstrov a Maxeda chce túto príležitosť využiť.

Marketplace čoskoro predstaví partnerských predajcov, ktorí do sortimentu pridajú ďalších 10 000 nových produktov. Nakoniec chce Maxeda prostredníctvom platformy predávať viac ako milión výrobkov.

Komplexný obchod pre DIY projekty 

„Naše spoločnosti chcú rozšíriť výber pre našich zákazníkov a umožniť im dokončiť celý projekt pre domácich majstrov prostredníctvom jedného miesta. Marketplace k tomu významne prispieva,“ povedal Guy Colleau, generálny riaditeľ spoločnosti Maxeda DIY Group.

„Veľká časť našich zákazníkov začína svoje vyhľadávanie produktov prostredníctvom online kanálov. Marketplace našim zákazníkom ešte viac uľahčí vyhľadávanie všetkých produktov pre ich projekty.“

Marketplace uľahčuje vyhľadávanie všetkých produktov na jednom mieste.

Prevádzku trhoviska zabezpečuje spoločnosť Mirakl, francúzsky poskytovateľ riešení pre trhoviská. Vo svojom portfóliu má už 350 známych značiek. V roku 2022 bola hodnota spoločnosti ocenená na 3,1 miliardy eur.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+