Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Skončí prominentná spolupráca failom roka? Nike a Tiffany čelia výsmechu

Spájanie známych značiek tzv. cobranding sa v poslednom čase teší veľkej obľube. Predovšetkým u širokej verejnosti a prospieva to aj trhu. Najnovšou správou je spojenie spoločnosti Nike s ikonickým predajcom klenotov Tiffany. Výsledkom sú ikonické tenisky. Myslí si to aj verejnosť? 

Skončí prominentná spolupráca failom roka? Nike a Tiffany čelia výsmechu

Tiffany cieli na mladšie publikum 

Ikonické klenotníctvo Tiffany & Co. kúpila v januári 2021 spoločnosť LVMH, ktorej majiteľ Bernard Arnault je aktuálne najbohatším človekom planéty. Tiffany za 15,8 miliardy USD prevzal podľa tradície člen rodiny, konkrétne syn miliardára Alexandre Arnault, a výrazne sa za dva roky pričinil o jej priblíženie k mladšej generácii. A to napríklad a zapájaním ambasádorov ako Jay Z a Beyoncé, ktorí majú vplyv na cieľovú skupinou.

Výsledkom je zvýšenie hodnoty Tiffany o viac ako 18 percent a rýchlejší rast ako kedykoľvek predtým. Arnault mladší na margo novej spolupráce hovorí, že spolupráca s Nike má za cieľ dostať šperky Tiffany do sveta módy.

Nudné tenisky za 400 dolárov sú na smiech celému svetu

A o ako vyzerá prvý plod spolupráce oboch značiek? Tenisky Nike x Tiffany & Co. Air Force 1 1837 v čiernej semišovej farbe s tyrkysovým logom značky Nike a strieborným prvkom na päte pôjdu do predaja od 7. marca 2023. Nike reagovala na spoluprácu a pár tenisiek nazvala vôbec prvým „legendárnym párom” topánok, ktoré vzišli z ich výrobného pása. 

Legendárne síce, nakoniec, sú, avšak v úplne inom zmysle, než sa čakalo. Predovšetkým TikTok je doslova zaplavený rôznymi reakciami, v ktorých sa ľudia takmer jednohlasne zhodujú na tom, že aktuálne ide o fashion fail roka – a aj keď je ešte len február, dizajnéri budú mať čo robiť, aby tento nelichotivý titul „prekonali“. 

zdroj: Twitter

Ako informuje Hollywood Reporter, model Nike x Tiffany & Co. Air Force 1 1837 mal byť oslavou 40. narodenín modelu Air Force. Fanúšikovia týchto ikonických tenisiek teda oprávnene čakali naozaj veľa, pretože tento model je nielenže mimoriadne obľúbeným, ale Nike v minulosti predstavili hneď niekoľko extrémne vydarených spoluprác. 

Medzi ne patrila napríklad kolaborácia s luxusnými značkami ako Dior, Louis Vuitton či Swarovski. Tieto modely sa stali doslova dizajnérskymi klenotmi a dnes majú hodnotu tisícok eur. V prípade kolaborácie s Tiffany to tak ale, žiaľ, nebude. Tisíce priaznivcov totiž označilo tenisky za nudné a predražené.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára
1 min. čítanie

Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára

Dňa 15. januára spúšťa spoločnosť SK-NIC druhé kolo aukcií 1- a 2-znakových .sk domén! Domény ako a.sk, 1.sk alebo bb.sk už majú majiteľa po prvom kole. 0.sk, x.sk, at.sk a ďalšie však ešte zostávajú v hre do ďalších aukcií. Pozrite si zoznam domén, z ktorých budeme vyberať v najbližšom kole.  Nezmeškajte príležitosť byť majiteľom unikátnej […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %

Internetové nákupy na Slovensku po dvoch rokoch korekcie znovu narástli, a to o výrazných +6 %. Kľúčový posledný kvartál dosiahol dokonca rast až +7 %, čo potvrdilo predvianočné dohady, že Slováci nebudú na Vianociach šetriť. Prekvapivým skokanom roka sú solárne zostavy, ktoré medziročne narástli o neuveriteľných +1137 %. Kam sa uberal slovenský e-commerce  v roku […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+