![Skončí prominentná spolupráca failom roka? Nike a Tiffany čelia výsmechu](https://www.ecommercebridge.sk/wp-content/uploads/2023/02/fotor_2023-2-13_10_39_43-1200x630.jpg)
Tiffany cieli na mladšie publikum
Ikonické klenotníctvo Tiffany & Co. kúpila v januári 2021 spoločnosť LVMH, ktorej majiteľ Bernard Arnault je aktuálne najbohatším človekom planéty. Tiffany za 15,8 miliardy USD prevzal podľa tradície člen rodiny, konkrétne syn miliardára Alexandre Arnault, a výrazne sa za dva roky pričinil o jej priblíženie k mladšej generácii. A to napríklad a zapájaním ambasádorov ako Jay Z a Beyoncé, ktorí majú vplyv na cieľovú skupinou.
Výsledkom je zvýšenie hodnoty Tiffany o viac ako 18 percent a rýchlejší rast ako kedykoľvek predtým. Arnault mladší na margo novej spolupráce hovorí, že spolupráca s Nike má za cieľ dostať šperky Tiffany do sveta módy.
Nudné tenisky za 400 dolárov sú na smiech celému svetu
A o ako vyzerá prvý plod spolupráce oboch značiek? Tenisky Nike x Tiffany & Co. Air Force 1 1837 v čiernej semišovej farbe s tyrkysovým logom značky Nike a strieborným prvkom na päte pôjdu do predaja od 7. marca 2023. Nike reagovala na spoluprácu a pár tenisiek nazvala vôbec prvým „legendárnym párom” topánok, ktoré vzišli z ich výrobného pása.
Legendárne síce, nakoniec, sú, avšak v úplne inom zmysle, než sa čakalo. Predovšetkým TikTok je doslova zaplavený rôznymi reakciami, v ktorých sa ľudia takmer jednohlasne zhodujú na tom, že aktuálne ide o fashion fail roka – a aj keď je ešte len február, dizajnéri budú mať čo robiť, aby tento nelichotivý titul „prekonali“.
![](https://www.ecommercebridge.sk/wp-content/uploads/2023/02/fotor_2023-2-13_10_38_59.jpg)
zdroj: Twitter
Ako informuje Hollywood Reporter, model Nike x Tiffany & Co. Air Force 1 1837 mal byť oslavou 40. narodenín modelu Air Force. Fanúšikovia týchto ikonických tenisiek teda oprávnene čakali naozaj veľa, pretože tento model je nielenže mimoriadne obľúbeným, ale Nike v minulosti predstavili hneď niekoľko extrémne vydarených spoluprác.
Medzi ne patrila napríklad kolaborácia s luxusnými značkami ako Dior, Louis Vuitton či Swarovski. Tieto modely sa stali doslova dizajnérskymi klenotmi a dnes majú hodnotu tisícok eur. V prípade kolaborácie s Tiffany to tak ale, žiaľ, nebude. Tisíce priaznivcov totiž označilo tenisky za nudné a predražené.