Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Skončí prominentná spolupráca failom roka? Nike a Tiffany čelia výsmechu

Spájanie známych značiek tzv. cobranding sa v poslednom čase teší veľkej obľube. Predovšetkým u širokej verejnosti a prospieva to aj trhu. Najnovšou správou je spojenie spoločnosti Nike s ikonickým predajcom klenotov Tiffany. Výsledkom sú ikonické tenisky. Myslí si to aj verejnosť? 

Skončí prominentná spolupráca failom roka? Nike a Tiffany čelia výsmechu

Tiffany cieli na mladšie publikum 

Ikonické klenotníctvo Tiffany & Co. kúpila v januári 2021 spoločnosť LVMH, ktorej majiteľ Bernard Arnault je aktuálne najbohatším človekom planéty. Tiffany za 15,8 miliardy USD prevzal podľa tradície člen rodiny, konkrétne syn miliardára Alexandre Arnault, a výrazne sa za dva roky pričinil o jej priblíženie k mladšej generácii. A to napríklad a zapájaním ambasádorov ako Jay Z a Beyoncé, ktorí majú vplyv na cieľovú skupinou.

Výsledkom je zvýšenie hodnoty Tiffany o viac ako 18 percent a rýchlejší rast ako kedykoľvek predtým. Arnault mladší na margo novej spolupráce hovorí, že spolupráca s Nike má za cieľ dostať šperky Tiffany do sveta módy.

Nudné tenisky za 400 dolárov sú na smiech celému svetu

A o ako vyzerá prvý plod spolupráce oboch značiek? Tenisky Nike x Tiffany & Co. Air Force 1 1837 v čiernej semišovej farbe s tyrkysovým logom značky Nike a strieborným prvkom na päte pôjdu do predaja od 7. marca 2023. Nike reagovala na spoluprácu a pár tenisiek nazvala vôbec prvým „legendárnym párom” topánok, ktoré vzišli z ich výrobného pása. 

Legendárne síce, nakoniec, sú, avšak v úplne inom zmysle, než sa čakalo. Predovšetkým TikTok je doslova zaplavený rôznymi reakciami, v ktorých sa ľudia takmer jednohlasne zhodujú na tom, že aktuálne ide o fashion fail roka – a aj keď je ešte len február, dizajnéri budú mať čo robiť, aby tento nelichotivý titul „prekonali“. 

zdroj: Twitter

Ako informuje Hollywood Reporter, model Nike x Tiffany & Co. Air Force 1 1837 mal byť oslavou 40. narodenín modelu Air Force. Fanúšikovia týchto ikonických tenisiek teda oprávnene čakali naozaj veľa, pretože tento model je nielenže mimoriadne obľúbeným, ale Nike v minulosti predstavili hneď niekoľko extrémne vydarených spoluprác. 

Medzi ne patrila napríklad kolaborácia s luxusnými značkami ako Dior, Louis Vuitton či Swarovski. Tieto modely sa stali doslova dizajnérskymi klenotmi a dnes majú hodnotu tisícok eur. V prípade kolaborácie s Tiffany to tak ale, žiaľ, nebude. Tisíce priaznivcov totiž označilo tenisky za nudné a predražené.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+