3 min. čítanie

Skinners chcú dobyť USA. Pomôže im úspešný logistický startup

Skinners, výrobca barefootovej obuvi z Brna, pokračuje v zahraničnej expanzii. Po úspešnom vstupe na nemecký trh sa teraz vydáva za oceán. V USA vznikne vlastná dcérska spoločnosť Skinners Technologies LLC s miestnym vedením a sídlom vo Wyomingu.

Skinners chcú dobyť USA. Pomôže im úspešný logistický startup

Komplexné služby zabezpečí ShipMonk

Skinners chce za prvý rok v USA predať desiatky tisíc párov a zamerať sa na udržateľný rast. Za svojho logistického partnera si vybrali českú spoločnosť ShipMonk. Tej sa na americkom trhu darí a predajcovi obuvi zabezpečí poskytovanie komplexných služieb pre amerických zákazníkov. Založením dcérskej spoločnosti Skinners Technologies LLC bude možné obsluhovať trh na miestnej úrovni a ponúkať zákazníkom B2B a B2C všetky potrebné služby.

Týždenný podcast UPdate

“Hľadali sme partnera, ktorý by bol kvalitný, flexibilný a znalý amerického trhu. Príbeh spoločnosti ShipMonk dobre poznám, rovnako ako ľudí, ktorí za ňou stoja, a som rád, že môžeme využiť služby českej spoločnosti, ktorej filozofia je veľmi blízka tej našej. Verím, že o niekoľko rokov budeme jedným z najväčších partnerov ShipMonku,” dodáva Michaela Steinhauserová, spoluzakladateľka spoločnosti Skinners.

“Spolupráca so Skinners nás teší aj preto, že Miša a Petra poznám osobne a ich príbeh je mi blízky. Obdivujeme odhodlanie, s akým sa vrhli do zahraničnej expanzie, a sme radi, že im vďaka našim skúsenostiam a zázemiu môžeme pomôcť preraziť na tak náročnom trhu, akým sú Spojené štáty,” dodáva zakladateľ spoločnosti ShipMonk Jan Bednár.

Zdroj: Walker Petr, Skinners

Dodávky z Európy boli príliš komplikované

Okrem vlastného e-shopu spoločnosti Skinners.cc sa o predaj koncovým zákazníkom postarajú aj obchody Amazonu a maloobchodných partnerov. Vďaka skladom v Pensylvánii a plneniu pod krídlami spoločnosti ShipMonk sa výrazne zjednoduší logistika, ktorá sa doteraz spoliehala na dodávky z Európy. To so sebou prinášalo vysoké náklady a horšiu zákaznícku skúsenosť v dôsledku dlhých dodacích lehôt a komplikovaného vrátenia tovaru.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

“Vďaka pokrytiu, ktoré má spoločnosť ShipMonk v USA, môžeme zákazníkom ponúknuť rýchle doručenie a v rámci našej expanzie upustiť od modelu doručovania z Európy, ktorý by bol finančne neudržateľný,” dodáva marketingový riaditeľ spoločnosti Skinners Michal Presse.

Miestna pobočka v podobe novej dcérskej spoločnosti Skinners bude sídliť vo Wyomingu a Joey Barbera sa stane novým Country Managerom pôsobiacim v Kalifornii. V priebehu prvého roka by spoločnosť Skinners chcela v USA dosiahnuť predaj 50 až 60 tisíc párov, podobne ako na českom trhu. Postupne by sa mal podiel predaja z amerického trhu zvyšovať a rásť ambicióznym, ale stále udržateľným tempom.

Štyri tony topánok v hodnote 35 miliónov 

Spoločnosť Skinners už v rámci príprav odoslala do USA štyri tony tovaru v hodnote 35 miliónov Kč a plánuje investovať ďalšie milióny do propagácie značky, pričom obe tieto investície si financuje sama. Prvé modely ponožiek boli americkým zákazníkom a potenciálnym partnerom predstavené v januári na výstave Outdoor Retailer v Salt Lake City.

Práve tu značka ako jediný český zástupca upútala pozornosť novinárov a ukázala potenciál, ktorý český priekopník barefoot obuvi dokáže využiť. Spoločnosť Skinners má za sebou úspešný rok 2022, keď jej tržby dosiahli 100 miliónov Kč. Spoločnosť obslúžila celkovo 32 000 zákazníkov, pričom medzi najsilnejšie trhy mimo Českej republiky patrilo v minulom roku Nemecko, Rakúsko a Švajčiarsko s približne 18 000 objednávkami.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+