Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Sila 2-faktorového overenia v e-commerce je nezanedbateľná

E-commerce v súčasnosti čelí dvojitej výzve – na jednej strane chce uľahčiť bezproblémové transakcie na lokálnej aj medzinárodnej úrovni, no zároveň sa chce chrániť pred podvodnými aktivitami, ktoré nezanedbateľne narastajú.

Sila 2-faktorového overenia v e-commerce je nezanedbateľná
Zdroj: Depositphotos

Nedávny prieskum spoločností PYMNTS Intelligence a Nuvei poukazuje na účinné stratégie pre obchodníkov, ktoré chránia ich podnikanie a zvyšujú spokojnosť zákazníkov.

Rastúca hrozba kybernetických a dátových únikov

Až 82 % amerických obchodníkov s elektronickými službami, ktorí pôsobia na medzinárodných trhoch, sa minulý rok stretlo s kybernetickým útokom alebo únikom údajov. Pre takmer polovicu z nich to malo značné následky vrátane straty zákazníkov a poklesu príjmov.

Nájsť rovnováhu medzi požiadavkami na bezpečnosť a nutnosťou poskytnúť bezproblémový zážitok z nakupovania predstavuje pre 68 % obchodníkov obrovskú výzvu.

 Účinnosť dvojfaktorového overovania

Spomedzi celého radu analyzovaných nástrojov na prevenciu podvodov vyniká dvojfaktorová autentifikácia (2FA), ktorá je účinná pri zmierňovaní podvodov a zároveň minimálne narúša transakčné procesy. Najmä 2FA na jednu transakciu, pri ktorej sa používatelia overujú pri každej pokladni, sa ukazuje ako najúčinnejšia metóda, ktorá sa môže pochváliť najnižšou mierou neúspešných platieb.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

43 % vedúcich pracovníkov v oblasti e-commerce tvrdí, že dvojfaktorové overovanie je najúčinnejšie bezpečnostné opatrenie. Napriek preukázanej účinnosti využíva v súčasnosti 2FA na transakciu len 53 % obchodníkov.

Investície do boja proti podvodom rastú

V reakcii na stupňujúce sa bezpečnostné hrozby až 95 % opýtaných obchodníkov buď zlepšilo, alebo plánuje zlepšiť svoje možnosti boja proti podvodom. Tento proaktívny prístup odráža, že odvetvie si uvedomuje naliehavú potrebu posilniť obranu proti premysleným podvodým stretégiám.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+