2 min. čítanie

Shein v Európe spúšťa platformu na second hand predaj

Fast fashion gigant Shein oznámil spustenie svojej platformy na predaj nosených kúskov v Európe, pričom začína vo Francúzsku. Platforma s názvom „Shein Resale“ umožňuje zákazníkom nakupovať a predávať použité oblečenie a doplnky z pohodlia domova.

Shein v Európe spúšťa platformu na second hand predaj
Zdroj: Depositphotos

Shein Exchange je navrhnutý tak, aby bol pre spotrebiteľov udržateľným a pohodlným spôsobom nakupovania použitých vecí, znižoval množstvo odpadu a zároveň podporoval cirkulárnu ekonomiku módneho priemyslu. Platforma bude obsahovať širokú škálu produktov vrátane oblečenia, obuvi, tašiek a doplnkov, ktoré sú kurátorsky pripravené tímom odborníkov spoločnosti Shein.

Spustenie vo Francúzsku predstavuje prvý krok v európskej expanzii spoločnosti, pričom čoskoro plánuje rozšíriť platformu aj do ďalších krajín. Podľa Shein je francúzsky trh obzvlášť vhodný pre platformu second hand predaja vzhľadom na jeho silnú kultúru módy a udržateľnosti.

Zdroj: Shein

„Dúfame, že rozšírením našej platformy Shein Exchange do Európy a Spojeného kráľovstva poskytneme väčšiemu počtu našich globálnych zákazníkov možnosti, ako sa ľahko zapojiť do obehového hospodárstva a propagovať environmentálne výhody nakupovania z druhej ruky namiesto kupovania nového,“ uviedla Caitrin Watson, riaditeľka pre udržateľnosť v spoločnosti Shein.

Na záver je nutné dodať, že tento prístup veľkých fast fashion hráčov nie je výnimkou. Čoraz viac značiek sa inšpiruje úspechom C2C platforiem, kde zákazníci hľadajú ekologický a zároveň ekonomický kompromis pri svojich nákupoch.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+