2 min. čítanie

Shein spadá pod DSA a bude ešte väčší

Čínsky internetový obchod Shein, známy predajom lacnej módy, chce rozšíriť svoju platformu. V ponuke pribudnú produkty pre domácnosť, drogéria či hračky.

Shein spadá pod DSA a bude ešte väčší
Zdroj: Depositphotos

Obchod s fast fashion produktami sa týmto krokom snaží diverzifikovať svoju ponuku aj mimo oblečenia, zvýšiť dôveryhodnosť a konkurovať gigantom ako Amazon.

Ako uvádza správa Reuters, Shein minulý mesiac na podujatí v Madride predstavil služby svojho online trhoviska spolu so spoločnosťami Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food a španielskou kozmetickou značkou Bella Aurora.

„Všetci si Shein spájajú s módou, ale my sa venujeme všetkým vertikálnym odvetviam,“ vyjadrila sa Christina Fontana, riaditeľka brand operations pre región EMEA, na konferencii.

Podľa Fontany platforma jednoducho reaguje na dopyt spotrebiteľov po značkových produktoch. Reuters informuje, že Fontana predtým pracovala pre spoločnosť Alibaba Group a je jednou z niekoľkých odborníkov na trhovisko, ktorých Shein získal od čínskeho giganta.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

V merítku Európskej únie

Shein má v EÚ priemerne 108 miliónov aktívnych užívateľov mesačne. Práve kvôli vysokému počtu užívateľov ho Európska únia zaradila medzi veľké internetové platformy. Spadá tým pod zákon o digitálnych službách (DSA) a bude podliehať prísnejším kontrolám.

Prísne pravidlá ochrany užívateľov a zvýšenia bezpečnosti služieb musí splniť do konca augusta. Firmy, ktoré pravidlá porušia, môžu dostať pokutu až do 6 % ročného obratu, vrátane zákazu činnosti v prípade závažného a opakovaného porušenia. Shein je 23. platformou, na ktorú sa tieto pravidlá vzťahujú. Medzi ďalšie patria firmy ako sú X, TikTok, Meta či Google.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads
2 min. čítanie

AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads

Amazon opäť rozširuje svoje reklamné možnosti. Generatívny AI asistent Rufus začína integrovať sponzorované príspevky priamo do zákazníckych konverzácií. Aj keď táto funkcia je zatiaľ dostupná len v USA, ide o dôležitý trend, ktorý môžeme v budúcnosti očakávať aj na európskych trhoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+