2 min. čítanie

Shein spadá pod DSA a bude ešte väčší

Čínsky internetový obchod Shein, známy predajom lacnej módy, chce rozšíriť svoju platformu. V ponuke pribudnú produkty pre domácnosť, drogéria či hračky.

Shein spadá pod DSA a bude ešte väčší
Zdroj: Depositphotos

Obchod s fast fashion produktami sa týmto krokom snaží diverzifikovať svoju ponuku aj mimo oblečenia, zvýšiť dôveryhodnosť a konkurovať gigantom ako Amazon.

Ako uvádza správa Reuters, Shein minulý mesiac na podujatí v Madride predstavil služby svojho online trhoviska spolu so spoločnosťami Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food a španielskou kozmetickou značkou Bella Aurora.

„Všetci si Shein spájajú s módou, ale my sa venujeme všetkým vertikálnym odvetviam,“ vyjadrila sa Christina Fontana, riaditeľka brand operations pre región EMEA, na konferencii.

Podľa Fontany platforma jednoducho reaguje na dopyt spotrebiteľov po značkových produktoch. Reuters informuje, že Fontana predtým pracovala pre spoločnosť Alibaba Group a je jednou z niekoľkých odborníkov na trhovisko, ktorých Shein získal od čínskeho giganta.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

V merítku Európskej únie

Shein má v EÚ priemerne 108 miliónov aktívnych užívateľov mesačne. Práve kvôli vysokému počtu užívateľov ho Európska únia zaradila medzi veľké internetové platformy. Spadá tým pod zákon o digitálnych službách (DSA) a bude podliehať prísnejším kontrolám.

Prísne pravidlá ochrany užívateľov a zvýšenia bezpečnosti služieb musí splniť do konca augusta. Firmy, ktoré pravidlá porušia, môžu dostať pokutu až do 6 % ročného obratu, vrátane zákazu činnosti v prípade závažného a opakovaného porušenia. Shein je 23. platformou, na ktorú sa tieto pravidlá vzťahujú. Medzi ďalšie patria firmy ako sú X, TikTok, Meta či Google.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Dognet 2.0: stredoeurópska affiliate sieť spúšťa nový systém už aj pre inzerentov. Je rýchlejší, prehľadnejší a pripravený na budúcnosť
3 min. čítanie

Dognet 2.0: stredoeurópska affiliate sieť spúšťa nový systém už aj pre inzerentov. Je rýchlejší, prehľadnejší a pripravený na budúcnosť

Dognet sa po troch rokoch vývoja technologicky posúva na úplne novú úroveň. Po migrácii publisherov prichádza 20. mája na rad aj druhá fáza – prechod inzerentov na nový systém Dognet 2.0. Vlastné technické riešenie má priniesť väčšiu flexibilitu, lepší reporting a schopnosť reagovať na meniaci sa trh rýchlejšie ako kedykoľvek predtým. To všetko pre tisíce […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+