Ako uvádza magazín Thepaypers, digitálna platforma Booking.com poskytne cestujúcim tretiu úroveň svojho vernostného programu Genius.
Nedávny prieskum Booking.com odhalil, že jednou z hlavných priorít pre cestujúcich pri plánovaní ich cesty je predovšetkým cena. Preto je rozšírenie programu Genius o tretiu úroveň najnovším záväzkom cestovateľskej platformy uľahčiť spoznávanie sveta.
Členstvo vo vernostnom programe Booking.com trvá celý život a cestujúcim stačí vytvoriť si účet, aby získali doživotný status Genius. Keď členovia programu Genius odomknú nové úrovne, získajú prístup k väčším zľavám a väčšiemu množstvu cestovných odmien, ktorých platnosť nie je časovo obmedzená.
zdroj: Booking.com
23 % cestovateľov považuje zľavy alebo ponuky cashbacku za jeden z najdôležitejších faktorov cesty. Členovia Genius Level 3 získavajú až 20% zľavu. Zľavy sú k dispozícii všetkým členom programu Genius vo viac ako 390 000 zúčastnených ubytovacích zariadeniach po celom svete, či už ide o zľavy do 15 % dostupné na úrovni Genius 2 alebo do 10 % na úrovni Genius 1. Tieto úspory umožnia cestovateľom využiť prostriedky na ďalšie aktivity, ktorými umocnia cestovateľský zážitok.
Okrem raňajok zadarmo či bezplatný upgrade izieb v ubytovacích zariadeniach, Booking pre členov úrovne Genius 3 sľubuje prioritnú zákaznícku podporu so živým agentom pre prípady, keď veci nejdú podľa plánu. Týmto krokom reaguje na požiadavky 54 % cestujúcich, ktorí hľadajú servisnú podporu v reálnom čase
Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhobobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.