2 min. čítanie

Rozumiete svojim zákazníkom? Booking na základe prieskumu rozširuje úroveň vernostného programu Genius

Ako uvádza magazín Thepaypers, digitálna platforma Booking.com poskytne cestujúcim tretiu úroveň svojho vernostného programu Genius.

Rozumiete svojim zákazníkom? Booking na základe prieskumu rozširuje úroveň vernostného programu Genius

Nedávny prieskum Booking.com odhalil, že jednou z hlavných priorít pre cestujúcich pri plánovaní ich cesty je predovšetkým cena. Preto je rozšírenie programu Genius o tretiu úroveň najnovším záväzkom cestovateľskej platformy uľahčiť spoznávanie sveta. 

Vytvorenie členstva s doživotným statusom

Členstvo vo vernostnom programe Booking.com trvá celý život a cestujúcim stačí vytvoriť si účet, aby získali doživotný status Genius. Keď členovia programu Genius odomknú nové úrovne, získajú prístup k väčším zľavám a väčšiemu množstvu cestovných odmien, ktorých platnosť nie je časovo obmedzená.

zdroj: Booking.com

Vyššia zľava, upgrade izieb, zákaznícka podpora 

23 % cestovateľov považuje zľavy alebo ponuky cashbacku za jeden z najdôležitejších faktorov cesty. Členovia Genius Level 3 získavajú až 20% zľavu. Zľavy sú k dispozícii všetkým členom programu Genius vo viac ako 390 000 zúčastnených ubytovacích zariadeniach po celom svete, či už ide o zľavy do 15 % dostupné na úrovni Genius 2 alebo do 10 % na úrovni Genius 1. Tieto úspory umožnia cestovateľom využiť prostriedky na ďalšie aktivity, ktorými umocnia cestovateľský zážitok.  

Okrem raňajok zadarmo či bezplatný upgrade izieb v ubytovacích zariadeniach, Booking pre členov úrovne Genius 3 sľubuje prioritnú zákaznícku podporu so živým agentom pre prípady, keď veci nejdú podľa plánu. Týmto krokom reaguje na požiadavky 54 % cestujúcich, ktorí hľadajú servisnú podporu v reálnom čase

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Neprijatie vlastného tela ovplyvňuje nákupné správanie Čechov
3 min. čítanie

Neprijatie vlastného tela ovplyvňuje nákupné správanie Čechov

Hoci módne trendy do určitej miery formujú módne preferencie spotrebiteľov, najnovší výskum GLAMI Fashion (Re)search ukazuje, že pri nákupe oblečenia stále prevládajú stereotypy, a to ako z hľadiska štandardov krásy a postavy, tak aj veku. V dôsledku toho tretina Čechov radšej vynecháva letné aktivity, aby neodhalila svoje telo, a tretina Čechov nad 55 rokov pociťuje […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+