Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Lučenec
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
14. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Rohlík priťahuje investorov. Ako využije ďalšie milióny?

V súčasnej dobe sa na trhu online potravín objavuje viacero mien. Český e-supermarket Rohlík je však magnetom pre investorov a jeho rast napreduje naozaj výrazným tempom. Od belgického investičného fondu Sofina a niekoľkých existujúcich investorov získal Rohlik ďalšie milióny eur. Spoločnosť tieto peniaze investuje do technologických inovácií a ďalšej expanzie.

Rohlík priťahuje investorov. Ako využije ďalšie milióny?

Rohlík od investorov získal už viac ako pol miliardy eur

Nedávno sme vás informovali o nemeckej verzii Knuspr.de a jej úspešnom ťažení na nemeckom trhu. Zdá sa, že spoločnosť sa teší z ďalšej dobrej správy. Online supermarket zaujal investorov natoľko, že sa rozhodli podporiť jeho rast poriadnou finančnou injekciou a to vo výške 220 miliónov eur.

Spoločnosť Rohlík použije nový kapitál na automatizáciu svojich distribučných centier a nákup elektrických dodávok z Číny. Nové kapitálové kolo viedla spoločnosť Sofina, ktorá investuje aj do hráčov v oblasti q-commerce, ako sú Gorillas a Veepee. Ďalšie prostriedky poskytli súčasní investori Index Ventures a zakladateľ Tomáš Čupr. Celkovo už český online supermarket získal viac ako pol miliardy eur.

Európske metropoly ako cesta k zákazníkom  

Ambiciózny maloobchodný predajca chce ďalej expandovať na existujúcich trhoch. Dnes tento online supermarket pôsobí pod rôznymi názvami vo veľkých európskych mestách, ako sú Praha (rohlik.cz), Budapešť (kifli.hu), Viedeň (gurkerl.at), Mníchov a Frankfurt (knuspr.de). Služba bude čoskoro spustená aj v Hamburgu a (ako Sezamo) v Bukurešti, Madride a Miláne. Spoločnosť už obsluhuje milión pravidelných zákazníkov.

Obchodný model skupiny Rohlík je niekde na polceste medzi rýchlou donáškovou službou a tradičným online supermarketom. Internetový obchod ponúka zákazníkom kompletný sortiment približne 17 000 výrobkov: známe značky, súkromné značky a čerstvé produkty nakupované od miestnych poľnohospodárov. Silnou devízou supermarketu je rýchlosť doručenia. Objednávku potravín dokáže doručiť už do dvoch hodín.

V minulom roku dosiahol Rohlík tržby vo výške 490 miliónov eur, čo predstavuje nárast o 53 %. Priemerná výška jedného nákupu činila 85 eur.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+