2 min. čítanie

Rohlík prináša overené recenzie, pomôže mu Testuj.to

Rohlík sa spojil s platformou Testuj.to, ktorá má najväčšiu komunitu testerov v Českej republike a zodpovedajúcu technológiu, ktorá funguje aj podľa novely zákona o ochrane spotrebiteľa. Výsledkom spolupráce sú overené recenzie vybraných produktov.

Rohlík prináša overené recenzie, pomôže mu Testuj.to

Viac ako polovica ľudí sa riadi pri nákupe recenziami

Rohlík sa spojil s platformou Testuj.to, ktorá má najväčšiu komunitu testerov v Českej republike a zodpovedajúcu technológiu, ktorá funguje aj podľa novely zákona o ochrane spotrebiteľa. Výsledkom spolupráce sú overené recenzie vybraných produktov. Online supermarket tak reaguje na trend, že až 72 % používateľov si dnes nekúpi výrobok bez toho, aby si predtým prečítali recenziu. 

Teraz môžu zákazníci spoločnosti Rohlík nájsť pri niektorých produktoch recenzie od 1 do 5 hviezdičiek. Autentické recenzie používateľov potom zákazníci nájdu v textovej podobe pri detailoch produktu. Aktuálne hodnotené produkty sú z kategórie drogérie, ďalšie recenzie budú nasledovať.

Týždenný podcast UPdate

“Autentické odporúčanie výrobku alebo služby vždy bolo a bude jedným z hlavných rozhodovacích faktorov pri nakupovaní. Pretože chceme našim zákazníkom nakupovanie čo najviac spríjemniť a uľahčiť, rozhodli sme sa im dať možnosť inšpirovať sa skúsenosťami iných nakupujúcich,” hovorí Martin Beháň, generálny riaditeľ spoločnosti Rohlik, a dodáva: “V tomto prípade ide o to, aby sa zákazníci mohli inšpirovať skúsenosťami iných nakupujúcich: “Očakávame, že počet recenzií na Rohliku sa bude zvyšovať. Mnohí zákazníci majú svoje obľúbené nákupy, ktoré málokedy striedajú, ale v niektorých prípadoch sa radi nechajú inšpirovať a poskytnú reálne skúsenosti iných nakupujúcich.”

Rastúci význam hodnotení a recenzií používateľov potvrdzuje aj zakladateľ a generálny riaditeľ platformy Testuj.to, ktorá poskytuje nezávislé recenzie značiek v Českej republike a v zahraničí. “Predtým Česi vyhľadávali recenzie najmä pri nákupoch drahšieho tovaru, napríklad elektroniky. Dnes sú však zvyknutí rozhodovať sa na základe spätnej väzby od iných spotrebiteľov aj pri rýchloobrátkovom tovare, potravinách, kozmetike alebo drogérii. Recenzie na internetových supermarketoch, ako je Rohlík, tento dlhodobý trend dokonale potvrdzujú,” hovorí Eva Čejková.

Testuj.to už piaty rok poskytuje spoločnostiam testerov, ktorí píšu autentické recenzie výmenou za tovar, ktorý si potom môžu nechať zadarmo alebo s výraznou zľavou. Začiatkom roka 2023 vstúpili v Českej republike do platnosti nové právne predpisy na ochranu spotrebiteľa. Podľa tejto legislatívy musia predajcovia garantovať pravosť zverejnených hodnotení a recenzií. Služba Testuj.to je jedným zo spôsobov, ako túto zákonnú povinnosť splniť.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?
3 min. čítanie

Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?

Nakupovanie módy v e-commerce sa vyvíja rôznymi smermi, čo odhaľujú aj údaje z platformy ECDB. Zatiaľ čo americkí spotrebitelia bez váhania pridávajú položky do svojich digitálnych košíkov, nemeckí a britskí kupujúci sú pri výbere opatrnejší. Napriek tomu všetky regióny dosahujú podobné miery konverzie, čo poukazuje na rozdielne nákupné návyky v globálnom meradle.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah
3 min. čítanie

Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah

Snažili ste sa strihať videá do 15 sekúnd? Máme pre vás nové dáta z TikToku, ktoré môžu zmeniť váš prístup. Platforma minulý týždeň zverejnila prekvapivé štatistiky z analýzy za prvý kvartál. Ukázalo sa, že videá dlhšie ako 60 sekúnd majú výrazne lepšie výsledky než krátke klipy. Áno, aj nás to prekvapilo. Je to úplne proti […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+