Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Rohlík prináša overené recenzie, pomôže mu Testuj.to

Rohlík sa spojil s platformou Testuj.to, ktorá má najväčšiu komunitu testerov v Českej republike a zodpovedajúcu technológiu, ktorá funguje aj podľa novely zákona o ochrane spotrebiteľa. Výsledkom spolupráce sú overené recenzie vybraných produktov.

Rohlík prináša overené recenzie, pomôže mu Testuj.to

Viac ako polovica ľudí sa riadi pri nákupe recenziami

Rohlík sa spojil s platformou Testuj.to, ktorá má najväčšiu komunitu testerov v Českej republike a zodpovedajúcu technológiu, ktorá funguje aj podľa novely zákona o ochrane spotrebiteľa. Výsledkom spolupráce sú overené recenzie vybraných produktov. Online supermarket tak reaguje na trend, že až 72 % používateľov si dnes nekúpi výrobok bez toho, aby si predtým prečítali recenziu. 

Teraz môžu zákazníci spoločnosti Rohlík nájsť pri niektorých produktoch recenzie od 1 do 5 hviezdičiek. Autentické recenzie používateľov potom zákazníci nájdu v textovej podobe pri detailoch produktu. Aktuálne hodnotené produkty sú z kategórie drogérie, ďalšie recenzie budú nasledovať.

Týždenný podcast UPdate

“Autentické odporúčanie výrobku alebo služby vždy bolo a bude jedným z hlavných rozhodovacích faktorov pri nakupovaní. Pretože chceme našim zákazníkom nakupovanie čo najviac spríjemniť a uľahčiť, rozhodli sme sa im dať možnosť inšpirovať sa skúsenosťami iných nakupujúcich,” hovorí Martin Beháň, generálny riaditeľ spoločnosti Rohlik, a dodáva: “V tomto prípade ide o to, aby sa zákazníci mohli inšpirovať skúsenosťami iných nakupujúcich: “Očakávame, že počet recenzií na Rohliku sa bude zvyšovať. Mnohí zákazníci majú svoje obľúbené nákupy, ktoré málokedy striedajú, ale v niektorých prípadoch sa radi nechajú inšpirovať a poskytnú reálne skúsenosti iných nakupujúcich.”

Rastúci význam hodnotení a recenzií používateľov potvrdzuje aj zakladateľ a generálny riaditeľ platformy Testuj.to, ktorá poskytuje nezávislé recenzie značiek v Českej republike a v zahraničí. “Predtým Česi vyhľadávali recenzie najmä pri nákupoch drahšieho tovaru, napríklad elektroniky. Dnes sú však zvyknutí rozhodovať sa na základe spätnej väzby od iných spotrebiteľov aj pri rýchloobrátkovom tovare, potravinách, kozmetike alebo drogérii. Recenzie na internetových supermarketoch, ako je Rohlík, tento dlhodobý trend dokonale potvrdzujú,” hovorí Eva Čejková.

Testuj.to už piaty rok poskytuje spoločnostiam testerov, ktorí píšu autentické recenzie výmenou za tovar, ktorý si potom môžu nechať zadarmo alebo s výraznou zľavou. Začiatkom roka 2023 vstúpili v Českej republike do platnosti nové právne predpisy na ochranu spotrebiteľa. Podľa tejto legislatívy musia predajcovia garantovať pravosť zverejnených hodnotení a recenzií. Služba Testuj.to je jedným zo spôsobov, ako túto zákonnú povinnosť splniť.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+