Rohlik sa chce revanšovať
Internetový predajca potravín Rohlík predĺžil zastropovanie cien minimálne do konca letných prázdnin. Vyšiel tak v ústrety svojim zákazníkom. Obchod im už pomohol ušetriť takmer desať miliónov českých korún.
Rohlík už v septembri zastropoval ceny základného potravinového košíka na úkor svojej marže. Akcia mala trvať až do tohtoročnej Veľkej noci. Internetový obchod ju však predĺžil minimálne do konca leta. Garantuje tak výhodnú cenu masla, oleja, múky, chleba, mliečnych výrobkov, vajec, šunky či toaletného papiera.
Cenový strop považujeme za prejav vďaky našim zákazníkom, ktorí prispeli k rastu spoločnosti. Tento záväzok plánujeme zachovať minimálne do konca letných prázdnin,” vysvetľuje generálny riaditeľ Rohlik.cz Martin Beháň. “Sme radi, že sme mohli našim zákazníkom pomôcť a poskytnúť im základné potraviny za pevnú cenu. Cena bola a je často najnižšia na trhu. Sme presvedčení, že kvalitné potraviny by mali byť dostupné pre každého. Tento krok nám umožnil naplniť naše poslanie a zlepšiť život ľudí prostredníctvom našich služieb,” dodáva.
Okrem stanovenia maximálnej ceny podniká Rohlik aj ďalšie kroky, aby zákazníkom uľahčil nakupovanie. Do svojej ponuky napríklad pridáva cenové trháky a víkendové základné potraviny. Elektronický obchod s potravinami tiež pravidelne monitoruje ceny potravín, aby ich mohol porovnávať s konkurenciou.