2 min. čítanie

Rohlik predlžuje zastropovanie cien do leta

Internetový predajca potravín Rohlík predĺžil zastropovanie cien minimálne do konca letných prázdnin. Vyšiel tak v ústrety svojim zákazníkom. Obchod im už pomohol ušetriť takmer desať miliónov českých korún.

Rohlik predlžuje zastropovanie cien do leta

Rohlik sa chce revanšovať

Internetový predajca potravín Rohlík predĺžil zastropovanie cien minimálne do konca letných prázdnin. Vyšiel tak v ústrety svojim zákazníkom. Obchod im už pomohol ušetriť takmer desať miliónov českých korún.

Rohlík už v septembri zastropoval ceny základného potravinového košíka na úkor svojej marže. Akcia mala trvať až do tohtoročnej Veľkej noci. Internetový obchod ju však predĺžil minimálne do konca leta. Garantuje tak výhodnú cenu masla, oleja, múky, chleba, mliečnych výrobkov, vajec, šunky či toaletného papiera. 

Cenový strop považujeme za prejav vďaky našim zákazníkom, ktorí prispeli k rastu spoločnosti. Tento záväzok plánujeme zachovať minimálne do konca letných prázdnin,“ vysvetľuje generálny riaditeľ Rohlik.cz Martin Beháň. „Sme radi, že sme mohli našim zákazníkom pomôcť a poskytnúť im základné potraviny za pevnú cenu. Cena bola a je často najnižšia na trhu. Sme presvedčení, že kvalitné potraviny by mali byť dostupné pre každého. Tento krok nám umožnil naplniť naše poslanie a zlepšiť život ľudí prostredníctvom našich služieb,“ dodáva.

Okrem stanovenia maximálnej ceny podniká Rohlik aj ďalšie kroky, aby zákazníkom uľahčil nakupovanie. Do svojej ponuky napríklad pridáva cenové trháky a víkendové základné potraviny. Elektronický obchod s potravinami tiež pravidelne monitoruje ceny potravín, aby ich mohol porovnávať s konkurenciou.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+