2 min. čítanie

Rohlik predlžuje zastropovanie cien do leta

Internetový predajca potravín Rohlík predĺžil zastropovanie cien minimálne do konca letných prázdnin. Vyšiel tak v ústrety svojim zákazníkom. Obchod im už pomohol ušetriť takmer desať miliónov českých korún.

Rohlik predlžuje zastropovanie cien do leta

Rohlik sa chce revanšovať

Internetový predajca potravín Rohlík predĺžil zastropovanie cien minimálne do konca letných prázdnin. Vyšiel tak v ústrety svojim zákazníkom. Obchod im už pomohol ušetriť takmer desať miliónov českých korún.

Rohlík už v septembri zastropoval ceny základného potravinového košíka na úkor svojej marže. Akcia mala trvať až do tohtoročnej Veľkej noci. Internetový obchod ju však predĺžil minimálne do konca leta. Garantuje tak výhodnú cenu masla, oleja, múky, chleba, mliečnych výrobkov, vajec, šunky či toaletného papiera. 

Cenový strop považujeme za prejav vďaky našim zákazníkom, ktorí prispeli k rastu spoločnosti. Tento záväzok plánujeme zachovať minimálne do konca letných prázdnin,” vysvetľuje generálny riaditeľ Rohlik.cz Martin Beháň. “Sme radi, že sme mohli našim zákazníkom pomôcť a poskytnúť im základné potraviny za pevnú cenu. Cena bola a je často najnižšia na trhu. Sme presvedčení, že kvalitné potraviny by mali byť dostupné pre každého. Tento krok nám umožnil naplniť naše poslanie a zlepšiť život ľudí prostredníctvom našich služieb,” dodáva.

Okrem stanovenia maximálnej ceny podniká Rohlik aj ďalšie kroky, aby zákazníkom uľahčil nakupovanie. Do svojej ponuky napríklad pridáva cenové trháky a víkendové základné potraviny. Elektronický obchod s potravinami tiež pravidelne monitoruje ceny potravín, aby ich mohol porovnávať s konkurenciou.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Temu predbehlo eBay a stalo sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou
3 min. čítanie

Temu predbehlo eBay a stalo sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou

Pred dvoma rokmi sa spustila čínska e-commerce platforma Temu. Za ten čas sa jej darí plniť mediálny priestor, mútiť hlavy ostatným e-commerce hráčom a predčiť eBay v návštevnosti. S druhou najnavštevovanejšou e-commerce stránkou na svete môžeme Temu považovať za významného globálneho hráča. Tento pozoruhodný nárast prináša niekoľko dôležitých poznatkov o dynamike online obchodu.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Česi v lete na internete míňali doteraz najviac z celého roku 2024, rekordné boli predovšetkým nákupy služieb
2 min. čítanie

Česi v lete na internete míňali doteraz najviac z celého roku 2024, rekordné boli predovšetkým nákupy služieb

Skoro každý tretí Čech, ktorý je užívateľom internetu, si počas letných mesiacov objednal niektorú zo služieb on-line. V júli to pritom bolo v priemere za viac ako osemtisíc korún, čo je tohtoročný jednoznačný rekord. Ako ďalej vyplýva z prieskumu Asociácie pre elektronickú komerciu (APEK), spotrebitelia v lete míňali nadštandardne aj v e-shopoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Móda, krása a luxus vedú v online. Minulý rok dosiahli rekordné čísla
4 min. čítanie

Móda, krása a luxus vedú v online. Minulý rok dosiahli rekordné čísla

Európsky módny trh spolu so segmentom krásy a luxusu dosiahol v roku 2023 rekordných 213 miliárd eur. Ide o významný rast, a to aj napriek súčasnej finančnej neistote a postcovidovej skepse, ktorá hovorila o umelo vystrelených predajoch počas lockdownu. Cezhraničné e-commerce platformy a marketplaces dodávajú palivo k ďalším predajom. Pozrime sa, čo stojí za nečakanými […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+