Marketing je proces, prostredníctvom ktorého sa uspokojujú potreby zákazníka tak, aby bol daný obchod výhodný pre obe strany, ako pre kupujúceho, tak aj pre predávajúceho. Zahŕňa aj identifikáciu, alebo ovplyvňovanie dopytu a ponuky tovarov a služieb na trhu. Jeho fungovanie závisí od trhu a od reklamy, ktorá je jeho súčasťou. Snaží sa ponúknuť riešenie problému zákazníka tak, aby to bolo výhodné aj pre podnikateľský subjekt. Úspešnosť marketingu sa meria najmä objektívnym merateľom, teda zisku spoločnosti, ale môžeme ju určiť aj subjektívne a to spokojnosťou zákazníkov.
Canva chce konkurovať Adobe a osloviť profesionálnych dizajnérov
Canva, populárna internetová platforma pre tvorbu vizuálov, odkúpila softvérový balík Affinity. Získala tým vlastníctvo nad aplikáciami Affinity Designer, Photo a Publisher a konkuruje tak Adobe Illustratoru, Photoshopu a InDesignu.