Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január už čoskoro
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Reklamu na Reddite bude ťažšie rozpoznať od organických príspevkov

Reddit predstavil nový reklamný formát "Free-Form Ads”. Budú vyzerať ako organické príspevky na platforme, len s malou zmenou.

Reklamu na Reddite bude ťažšie rozpoznať od organických príspevkov
Zdroj: Depositphotos

Namiesto používateľského mena sa nad príspevkom zobrazí slovíčko Promoted. Reklamy vo voľnom formáte sú navrhnuté tak, aby pôsobili podobne ako typ obsahu, ktorý si používatelia vymieňajú medzi sebou. Cieľom je “infiltrovať” inzerentov, ktorí budú môcť zdieľať informácie pomocou obrázkov, videí a textu. Očakáva sa teda vyššie zapojenie komunity.

Zdroj: SocialMediaToday

Inzerenti majú v tomto formáte voľnosť. Nové možnosti vytvárania reklám uľahčia proces vytvárania, úpravy a spúšťania reklám vo veľkom rozsahu.

“Reklamy vo voľnom formáte poskytujú inzerentom flexibilitu pri vytváraní reklamy ľubovoľnej dĺžky, s použitím viacerých typov médií, so vzhľadom, ktorý je pre platformu prirodzený. Tento formát podporuje kombináciu obsahu, kontextu a kreativity značiek a zároveň zvyšuje výkonnosť a povedomie o značke. Reklamy vo voľnom formáte sú pre Reddit a jeho jedinečné komunity jedinečné. Keďže naďalej investujeme do nášho produktového plánu reklám, je dôležité čerpať z toho, čo ľudia na Reddite najviac milujú, a vytvárať príležitosti pre firmy, aby sa stali jeho súčasťou,” priblížil Jim Squires zo spoločnosti Reddit.

Nový formát reklamy je už k dispozícii pre všetkých inzerentov na Reddite prostredníctvom Správcu reklám.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn poukázal na medzeru vo výkonnosti B2B reklám. Zavádza nové riešenia
2 min. čítanie

LinkedIn poukázal na medzeru vo výkonnosti B2B reklám. Zavádza nové riešenia

LinkedIn zistil, že 81 % B2B reklám nie je schopných zachytiť dostatočnú pozornosť alebo vyvolať zapamätateľnosť. Platforma predstavuje nový výskum preferencií zákazníkov spolu s rozšírenými možnosťami pre live eventy a vylepšenými funkciami LinkedIn Accelerate. Tieto inovácie zahŕňajú AI video reklamy a nové ciele kampaní.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+