Namiesto používateľského mena sa nad príspevkom zobrazí slovíčko Promoted. Reklamy vo voľnom formáte sú navrhnuté tak, aby pôsobili podobne ako typ obsahu, ktorý si používatelia vymieňajú medzi sebou. Cieľom je “infiltrovať” inzerentov, ktorí budú môcť zdieľať informácie pomocou obrázkov, videí a textu. Očakáva sa teda vyššie zapojenie komunity.
Inzerenti majú v tomto formáte voľnosť. Nové možnosti vytvárania reklám uľahčia proces vytvárania, úpravy a spúšťania reklám vo veľkom rozsahu.
“Reklamy vo voľnom formáte poskytujú inzerentom flexibilitu pri vytváraní reklamy ľubovoľnej dĺžky, s použitím viacerých typov médií, so vzhľadom, ktorý je pre platformu prirodzený. Tento formát podporuje kombináciu obsahu, kontextu a kreativity značiek a zároveň zvyšuje výkonnosť a povedomie o značke. Reklamy vo voľnom formáte sú pre Reddit a jeho jedinečné komunity jedinečné. Keďže naďalej investujeme do nášho produktového plánu reklám, je dôležité čerpať z toho, čo ľudia na Reddite najviac milujú, a vytvárať príležitosti pre firmy, aby sa stali jeho súčasťou,” priblížil Jim Squires zo spoločnosti Reddit.
Nový formát reklamy je už k dispozícii pre všetkých inzerentov na Reddite prostredníctvom Správcu reklám.