Večná diskusia o kvalite marketingu
Reklama spoločnosti Shopee opäť vyvolala v odborných kruhoch vlnu diskusie: robiť marketing sofistikovaný alebo efektívny? Niektorí sa zo Shopee smejú, no pravdou ostáva, že poznateľnosť značky rastie.
“V priebehu niekoľkých mesiacov sa povedomie o značke Shopee zvýšilo z 20 % na viac ako 50 %. Zvýšil sa záujem nielen o túto značku, ale spätná väzba poslednej marketingovej kampane dosiahla 35 %,” píše Agnieszka Górnicka, generálna riaditeľka spoločnosti Inquiry, na svojom LinkedIn profile. Prieskum sa realizoval na celonárodnej vzorke.
Najotravnejší reklamný spot 2022
Michał Dmoch, šéf marketingových kampaní v Shopee, vysvetľuje, kto je cieľovou skupinou reklamného spotu: “Kampaň “Nákupná Májovka”, ktorá prebiehala od 18. apríla do 5. mája, bola našou doteraz najväčšou kampaňou zameranou na poľských používateľov – tých, ktorí už Shopee používajú, ako aj na potenciálnych používateľov – a poskytla nám príležitosť predstaviť našu platformu tomuto širokému publiku. Komunikačné aktivity boli zamerané na kupujúcich aj predajcov, ktorí by sa chceli v Poľsku k Shopee pripojiť.”
Ďalej dodáva: “Veľmi nás teší debut našej značky v poľských masmédiách. Podobne ako na iných trhoch, aj tu sme použili motív zo známej a obľúbenej detskej piesne “Baby Shark”. Zachytili sme veľké množstvo pozitívnych reakcií a to nielen v Poľsku. Mnohé komentáre sa zhodujú že kampaň vyniká, je chytľavá a má virálny potenciál. Chceli sme dosiahnuť rozpoznateľnosť značky Shopee,” povedal Michał Dmoch v rozhovore pre portál nowymarketing.pl.