Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Lučenec
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
14. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Reklamný spot, o ktorom hovorí celé Poľsko. Shopee uvádza najotravnejšiu reklamu roka

Reklama Shopee bola označená za "najotravnejší spot roku 2022". Marketingoví pracovníci však dosiahli svoj cieľ. Značka sa dostala do povedomia Poliakov.

Reklamný spot, o ktorom hovorí celé Poľsko. Shopee uvádza najotravnejšiu reklamu roka

Večná diskusia o kvalite marketingu

Reklama spoločnosti Shopee opäť vyvolala v odborných kruhoch vlnu diskusie: robiť marketing sofistikovaný alebo efektívny? Niektorí sa zo Shopee smejú, no pravdou ostáva, že poznateľnosť značky rastie. 

“V priebehu niekoľkých mesiacov sa povedomie o značke Shopee zvýšilo z 20 % na viac ako 50 %. Zvýšil sa záujem nielen o túto značku, ale spätná väzba poslednej marketingovej kampane dosiahla 35 %,” píše Agnieszka Górnicka, generálna riaditeľka spoločnosti Inquiry, na svojom LinkedIn profile. Prieskum sa realizoval na celonárodnej vzorke. 

Najotravnejší reklamný spot 2022

Michał Dmoch, šéf marketingových kampaní v Shopee, vysvetľuje, kto je cieľovou skupinou reklamného spotu:  “Kampaň “Nákupná Májovka”, ktorá prebiehala od 18. apríla do 5. mája, bola našou doteraz najväčšou kampaňou zameranou na poľských používateľov – tých, ktorí už Shopee používajú, ako aj na potenciálnych používateľov – a poskytla nám príležitosť predstaviť našu platformu tomuto širokému publiku. Komunikačné aktivity boli zamerané na kupujúcich aj predajcov, ktorí by sa chceli v Poľsku k Shopee pripojiť.” 

Ďalej dodáva: “Veľmi nás teší debut našej značky v poľských masmédiách. Podobne ako na iných trhoch, aj tu sme použili motív zo známej a obľúbenej detskej piesne “Baby Shark”. Zachytili sme veľké množstvo pozitívnych reakcií a to nielen v Poľsku. Mnohé komentáre sa zhodujú že kampaň vyniká, je chytľavá a má virálny potenciál. Chceli sme dosiahnuť rozpoznateľnosť značky Shopee,” povedal Michał Dmoch v rozhovore pre portál nowymarketing.pl.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+