Reklama je forma propagácie, ktorá má za úlohu predstaviť a dostať do povedomia nejaký tovar, alebo službu. Táto komunikácia so zákazníkmi je zväčša platená a môže mať rôzne formy. Môžu to byť napríklad reklamné bilboardy, alebo letáky, či rôzne reklamné plochy, no ich prebytok môže vyvolať tzv. reklamný smog. Na internete to môže byť napríklad bannerová reklama, alebo pop-up vyskakovacie okná, či rôzne videá, alebo PR články. Môžu sa tak propagovať značky, či samotné produkty, alebo služby, ktoré tieto značky ponúkajú. Spotrebiteľom predstavujú svoj produkt, snažia sa ho zaujať, presvedčiť daného spotrebiteľa, alebo sa mu pripomenúť, v prípade, že už daný produkt nakúpil.
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]