Zaujíma ma
6. septembra 2018
6. septembra 2018

Reklama

Reklama je forma propagácie, ktorá má za úlohu predstaviť a dostať do povedomia nejaký tovar, alebo službu. Táto komunikácia so zákazníkmi je zväčša platená a môže mať rôzne formy. Môžu to byť napríklad reklamné bilboardy, alebo letáky, či rôzne reklamné plochy, no ich prebytok môže vyvolať tzv. reklamný smog. Na internete to môže byť napríklad bannerová reklama, alebo pop-up vyskakovacie okná, či rôzne videá, alebo PR články. Môžu sa tak propagovať značky, či samotné produkty, alebo služby, ktoré tieto značky ponúkajú. Spotrebiteľom predstavujú svoj produkt, snažia sa ho zaujať, presvedčiť daného spotrebiteľa, alebo sa mu pripomenúť, v prípade, že už daný produkt nakúpil.


Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty

  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.