Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Reklama prichádza aj na Threads

Meta, materská spoločnosť Instagramu, oznámila spustenie reklám na svojej rastúcej sociálnej sieti Threads. Keďže platforma dosiahla pôsobivý míľnik 300 miliónov aktívnych používateľov mesačne, e-commerce značky môžu využiť významnú príležitosť osloviť nové publikum.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Reklama prichádza aj na Threads
Zdroj: Depositphotos

Je pozoruhodné, že až tri štvrtiny používateľov Threads sledujú aspoň jednu značku. To naznačuje veľký potenciál pre firemné účty. Meta zavádza reklamy postupne a začína s testovaním obrazových reklám u vybranej skupiny inzerentov.

Pre marketérov je dôležité vedieť, že presun existujúcich kampaní na Threads bude jednoduchý – stačí zaškrtnúť políčko v Ads Manageri. Nie je potrebné investovať do nových zdrojov ani vytvárať nový reklamný obsah.

Meta sa tiež výrazne zamerala na bezpečnosť značiek. Zaviedla svoje osvedčené bezpečnostné opatrenia medzi ktoré patrí aj filter obsahu (inventory filter). Ten inzerentom umožňuje nastaviť typ organického obsahu, vedľa akého sa ich reklamy môžu zobrazovať.

reklama Threads

Zdroj: Facebook.com/business

Systém bude podporovať viac ako tridsať jazykov. Používatelia si budú môcť prispôsobiť svoje reklamné preferencie – reklamy budú môcť nahlasovať, skrývať alebo preskočiť.

V nasledujúcich mesiacoch plánuje Meta zaviesť ďalšie vylepšenia, napríklad nástroje na overovanie tretími stranami.

Reklama na Threads ponúka e-commerce firmám sľubnú príležitosť osloviť širšie publikum na platforme, ktorá prirodzene spája spotrebiteľov so značkami.

Zdieľať článok
Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge

I manage the Ecommerce Bridge magazine for Europe, where I am responsible for the content strategy and the European language versions.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako fungujú tunajší Boomers na sociálnych sieťach?
3 min. čítanie

Ako fungujú tunajší Boomers na sociálnych sieťach?

Sociálne médiá už dávno nie sú doménou len mladšej generácie. Čerstvé údaje z prieskumu AMI Digital ukazujú, že aj boomeri, teda ľudia vo vekovej kategórii 65+, trávia online prekvapivo veľa času. Aké platformy využívajú, čo ich na sociálnych sieťach zaujíma a čo by z toho mohli vyťažiť e-commerce hráči?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Rast Pinterestu potvrdzuje jeho marketingový potenciál
3 min. čítanie

Rast Pinterestu potvrdzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavrel rok 2024 s rastúcimi tržbami, rastúcim počtom aktívnych používateľov a lepším hodnotením reklamy. Platforma sa čoraz viac dostáva do povedomia ako priestor na objavovanie a nakupovanie produktov a potvrdzuje svoj význam v digitálnom marketingu aj e-commerce. Čo stojí za jej úspechom a aké príležitosti prináša značkám a inzerentom?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+