
Je pozoruhodné, že až tri štvrtiny používateľov Threads sledujú aspoň jednu značku. To naznačuje veľký potenciál pre firemné účty. Meta zavádza reklamy postupne a začína s testovaním obrazových reklám u vybranej skupiny inzerentov.
Pre marketérov je dôležité vedieť, že presun existujúcich kampaní na Threads bude jednoduchý – stačí zaškrtnúť políčko v Ads Manageri. Nie je potrebné investovať do nových zdrojov ani vytvárať nový reklamný obsah.
Meta sa tiež výrazne zamerala na bezpečnosť značiek. Zaviedla svoje osvedčené bezpečnostné opatrenia medzi ktoré patrí aj filter obsahu (inventory filter). Ten inzerentom umožňuje nastaviť typ organického obsahu, vedľa akého sa ich reklamy môžu zobrazovať.

Zdroj: Facebook.com/business
Systém bude podporovať viac ako tridsať jazykov. Používatelia si budú môcť prispôsobiť svoje reklamné preferencie – reklamy budú môcť nahlasovať, skrývať alebo preskočiť.
V nasledujúcich mesiacoch plánuje Meta zaviesť ďalšie vylepšenia, napríklad nástroje na overovanie tretími stranami.
Reklama na Threads ponúka e-commerce firmám sľubnú príležitosť osloviť širšie publikum na platforme, ktorá prirodzene spája spotrebiteľov so značkami.