Reddit je s viac ako 70 miliónmi aktívnych denných užívateľov jedna z najpopulárnejších stránok na internete. Ide o diskusné fórum, ktoré vytvára komunity pre stovky tisíc odvetví. Spoločnosť len nedávno osviežila svoj brand novým vizuálom a teraz prišla s novinkou pre inzerentov.
Reddit ako priestor pre autentické diskusie a objavy
Reddit spustil Conversation ads ešte v septembri 2021. Firmám tak umožnil propagovať svoje produkty priamo vo vláknach s vysokým zapojením. Nová aktualizácia prinesie nové možnosti ako komunikovať s používateľmi v komentároch pod príspevkami s priamou propagáciou produktov, vrátane nového zobrazenia pomocou carouselu.
Užívatelia Redditu vystupujú anonymne, čo môže prispievať k väčšej autentickosti profilov. Platforma má pridanú hodnotu práve v diskusiách, kde používatelia môžu objavovať produkty alebo sa nezávisle podeliť o názor.
Podľa údajov spoločnosti až 94 % používateľov Redditu za posledný rok interagovalo s odporúčaným obsahom a 76 % používateľov využívalo platformu na odporúčania viac ako raz mesačne.
Reddit sa produktovými reklamami snaží poskytnúť značkám príležitosť osloviť užívateľov v momente, keď skúmajú konkrétny produkt a aktívne diskutujú s ostatnými používateľmi. Tým pádom sú v optimálnom stave nakúpiť.
Nový rozmer konverzácií?
Carousel reklamy v konverzáciách tiež umožnia inzerentom poskytnúť vo svojich Conversation ads viac kontextu a relevantnosti. Získali nový dizajn, čím sa zlepšila skúsenosť používateľov aj inzerentov. Značky teraz môžu v rámci jedného príspevku prezentovať až šesť obrázkov alebo GIFov, pričom každý z nich má vlastný klikateľný odkaz, ktorý návštevníkov presmeruje priamo na príslušné stránky.
Z testovacej fázy vyplynulo, že aktualizovaný formát sa zaslúžil o 44 % nárast miery prekliku v porovnaní s predchádzajúcimi reklamnými carousel formátmi.
Nové formáty reklám môžu byť prospešné pre značky, ktoré sa chcú aktívne sa zapojiť do relevantných diskusií a predstaviť svoje produkty v komunitách s vysokým zapojením. Tieto komunity často slúžia ako miesto, kde používatelia hľadajú rady a inšpirácie pred tým, než urobia svoje nákupy.
“Tieto nové jednotky, ktoré sú umiestnené v centre diskusií na Reddite, poskytujú inzerentom ešte dynamickejší a presvedčivejší spôsob, ako osloviť relevantné publikum, poskytnúť používateľom hlbšiu hodnotu a zvýšiť výkonnosť celého funnelu v stovkách tisícok konverzácií, ktoré sa každý deň odohrávajú v komunitách na Reddite,” uvádzaja platforma vo svojom stanovisku.