2 min. čítanie

Reklama na Reddite sa rozrástla o dva nové prvky

Carousel a Product Display už sú dostupné v chatovacích streamoch v aplikácii.

Reklama na Reddite sa rozrástla o dva nové prvky
Zdroj: Depositphotos

Reddit je s viac ako 70 miliónmi aktívnych denných užívateľov jedna z najpopulárnejších stránok na internete. Ide o diskusné fórum, ktoré vytvára komunity pre stovky tisíc odvetví. Spoločnosť len nedávno osviežila svoj brand novým vizuálom a teraz prišla s novinkou pre inzerentov.

Reddit ako priestor pre autentické diskusie a objavy

Reddit spustil Conversation ads ešte v septembri 2021. Firmám tak umožnil propagovať svoje produkty priamo vo vláknach s vysokým zapojením. Nová aktualizácia prinesie nové možnosti ako komunikovať s používateľmi v komentároch pod príspevkami s priamou propagáciou produktov, vrátane nového zobrazenia pomocou carouselu.

Užívatelia Redditu vystupujú anonymne, čo môže prispievať k väčšej autentickosti profilov. Platforma má pridanú hodnotu práve v diskusiách, kde používatelia môžu objavovať produkty alebo sa nezávisle podeliť o názor. 

Podľa údajov spoločnosti až 94 % používateľov Redditu za posledný rok interagovalo s odporúčaným obsahom a 76 % používateľov využívalo platformu na odporúčania viac ako raz mesačne.

Reddit sa produktovými reklamami snaží poskytnúť značkám príležitosť osloviť užívateľov v momente, keď skúmajú konkrétny produkt a aktívne diskutujú s ostatnými používateľmi. Tým pádom sú v optimálnom stave nakúpiť.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Nový rozmer konverzácií?

Carousel reklamy v konverzáciách tiež umožnia inzerentom poskytnúť vo svojich Conversation ads viac kontextu a relevantnosti. Získali nový dizajn, čím sa zlepšila skúsenosť používateľov aj inzerentov. Značky teraz môžu v rámci jedného príspevku prezentovať až šesť obrázkov alebo GIFov, pričom každý z nich má vlastný klikateľný odkaz, ktorý návštevníkov presmeruje priamo na príslušné stránky.

Z testovacej fázy vyplynulo, že aktualizovaný formát sa zaslúžil o 44 % nárast miery prekliku v porovnaní s predchádzajúcimi reklamnými carousel formátmi.

Nové formáty reklám môžu byť prospešné pre značky, ktoré sa chcú aktívne sa zapojiť do relevantných diskusií a predstaviť svoje produkty v komunitách s vysokým zapojením. Tieto komunity často slúžia ako miesto, kde používatelia hľadajú rady a inšpirácie pred tým, než urobia svoje nákupy.

„Tieto nové jednotky, ktoré sú umiestnené v centre diskusií na Reddite, poskytujú inzerentom ešte dynamickejší a presvedčivejší spôsob, ako osloviť relevantné publikum, poskytnúť používateľom hlbšiu hodnotu a zvýšiť výkonnosť celého funnelu v stovkách tisícok konverzácií, ktoré sa každý deň odohrávajú v komunitách na Reddite,“ uvádzaja platforma vo svojom stanovisku.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu
3 min. čítanie

Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu

Google rozširuje funkcionalitu v rámci Google Merchant Center, ktorá má zlepšiť presnosť údajov o doprave pri produktoch. Novinka s názvom Automatic Shipping Updates (automatické aktualizácie dopravy) zatiaľ funguje len v USA, no už teraz sa do nej môžu zapojiť aj e-shopy z iných krajín. Ako táto novinka funguje, čo vie ovplyvniť a prečo by vás […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge