2 min. čítanie

Reklama na Reddite sa rozrástla o dva nové prvky

Carousel a Product Display už sú dostupné v chatovacích streamoch v aplikácii.

Reklama na Reddite sa rozrástla o dva nové prvky
Zdroj: Depositphotos

Reddit je s viac ako 70 miliónmi aktívnych denných užívateľov jedna z najpopulárnejších stránok na internete. Ide o diskusné fórum, ktoré vytvára komunity pre stovky tisíc odvetví. Spoločnosť len nedávno osviežila svoj brand novým vizuálom a teraz prišla s novinkou pre inzerentov.

Reddit ako priestor pre autentické diskusie a objavy

Reddit spustil Conversation ads ešte v septembri 2021. Firmám tak umožnil propagovať svoje produkty priamo vo vláknach s vysokým zapojením. Nová aktualizácia prinesie nové možnosti ako komunikovať s používateľmi v komentároch pod príspevkami s priamou propagáciou produktov, vrátane nového zobrazenia pomocou carouselu.

Užívatelia Redditu vystupujú anonymne, čo môže prispievať k väčšej autentickosti profilov. Platforma má pridanú hodnotu práve v diskusiách, kde používatelia môžu objavovať produkty alebo sa nezávisle podeliť o názor. 

Podľa údajov spoločnosti až 94 % používateľov Redditu za posledný rok interagovalo s odporúčaným obsahom a 76 % používateľov využívalo platformu na odporúčania viac ako raz mesačne.

Reddit sa produktovými reklamami snaží poskytnúť značkám príležitosť osloviť užívateľov v momente, keď skúmajú konkrétny produkt a aktívne diskutujú s ostatnými používateľmi. Tým pádom sú v optimálnom stave nakúpiť.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Nový rozmer konverzácií?

Carousel reklamy v konverzáciách tiež umožnia inzerentom poskytnúť vo svojich Conversation ads viac kontextu a relevantnosti. Získali nový dizajn, čím sa zlepšila skúsenosť používateľov aj inzerentov. Značky teraz môžu v rámci jedného príspevku prezentovať až šesť obrázkov alebo GIFov, pričom každý z nich má vlastný klikateľný odkaz, ktorý návštevníkov presmeruje priamo na príslušné stránky.

Z testovacej fázy vyplynulo, že aktualizovaný formát sa zaslúžil o 44 % nárast miery prekliku v porovnaní s predchádzajúcimi reklamnými carousel formátmi.

Nové formáty reklám môžu byť prospešné pre značky, ktoré sa chcú aktívne sa zapojiť do relevantných diskusií a predstaviť svoje produkty v komunitách s vysokým zapojením. Tieto komunity často slúžia ako miesto, kde používatelia hľadajú rady a inšpirácie pred tým, než urobia svoje nákupy.

“Tieto nové jednotky, ktoré sú umiestnené v centre diskusií na Reddite, poskytujú inzerentom ešte dynamickejší a presvedčivejší spôsob, ako osloviť relevantné publikum, poskytnúť používateľom hlbšiu hodnotu a zvýšiť výkonnosť celého funnelu v stovkách tisícok konverzácií, ktoré sa každý deň odohrávajú v komunitách na Reddite,” uvádzaja platforma vo svojom stanovisku.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+