Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Reels alebo stories? Dôležité čísla pre stratégiu sociálnych sietí 2024

Nedávna analýza spoločnosti Emplifi prináša prehľad o najnovších trendoch v obsahovej stratégii pre rok 2024. 

Reels alebo stories? Dôležité čísla pre stratégiu sociálnych sietí 2024
Zdroj: Depositphotos

Na základe analýzy tisícov príspevkov na Facebooku, Instagrame a TikToku sa ukázalo, že Reels môžu byť kľúčom k úspechu. Práve instagramové krátke videá Reels momentálne dominujú vo výkonnosti videí a zaznamenali výrazný nárast zobrazení v porovnaní s inými formátmi obsahu.

Spoločnosť Emplifi zanalyzovala sesterské profily značiek na Instagrame a TikToku. Ukázalo sa, že dlhšie klipy Reels dosiahli najlepšie výsledky. Napríklad klipy s dĺžkou od 30 do 90 sekúnd dosiahli medián 7 830 zobrazení, čo je výrazne viac ako krátke klipy do 30 sekúnd. Zaujímavé je, že Reels na Instagrame v počte zobrazení prekonali aj TikTok.

Facebook ukázal, že Reels výrazne prevyšujú bežné videonahrávky – zaznamenali viac ako trojnásobok priemerného počtu zobrazení v porovnaní s iným video obsahom na platforme. Toto zvýrazňuje dôležitosť klipov Reels vo svete spoločnosti Meta a ich potenciál zvýšiť dosah a angažovanosť.

 

“Keď sa pozrieme konkrétne na obsah Instagramu, značky naďalej používajú Stories častejšie ako Reels – väčšinou pravdepodobne preto, že tvorba Stories zaberie menej času – ale Reels prinášajú oveľa lepšie výsledky. To isté platí, keď porovnáte Facebook Reels s iným video obsahom na Facebooku. Napriek nárastu Reels na Facebooku značky stále publikujú viac tradičných videoformátov,” približuje Zarnaz Arlia, CMO spoločnosti Emplifi.

 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+