2 min. čítanie

Reels alebo stories? Dôležité čísla pre stratégiu sociálnych sietí 2024

Nedávna analýza spoločnosti Emplifi prináša prehľad o najnovších trendoch v obsahovej stratégii pre rok 2024. 

Reels alebo stories? Dôležité čísla pre stratégiu sociálnych sietí 2024
Zdroj: Depositphotos

Na základe analýzy tisícov príspevkov na Facebooku, Instagrame a TikToku sa ukázalo, že Reels môžu byť kľúčom k úspechu. Práve instagramové krátke videá Reels momentálne dominujú vo výkonnosti videí a zaznamenali výrazný nárast zobrazení v porovnaní s inými formátmi obsahu.

Spoločnosť Emplifi zanalyzovala sesterské profily značiek na Instagrame a TikToku. Ukázalo sa, že dlhšie klipy Reels dosiahli najlepšie výsledky. Napríklad klipy s dĺžkou od 30 do 90 sekúnd dosiahli medián 7 830 zobrazení, čo je výrazne viac ako krátke klipy do 30 sekúnd. Zaujímavé je, že Reels na Instagrame v počte zobrazení prekonali aj TikTok.

Facebook ukázal, že Reels výrazne prevyšujú bežné videonahrávky – zaznamenali viac ako trojnásobok priemerného počtu zobrazení v porovnaní s iným video obsahom na platforme. Toto zvýrazňuje dôležitosť klipov Reels vo svete spoločnosti Meta a ich potenciál zvýšiť dosah a angažovanosť.

 

“Keď sa pozrieme konkrétne na obsah Instagramu, značky naďalej používajú Stories častejšie ako Reels – väčšinou pravdepodobne preto, že tvorba Stories zaberie menej času – ale Reels prinášajú oveľa lepšie výsledky. To isté platí, keď porovnáte Facebook Reels s iným video obsahom na Facebooku. Napriek nárastu Reels na Facebooku značky stále publikujú viac tradičných videoformátov,“ približuje Zarnaz Arlia, CMO spoločnosti Emplifi.

 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+