2 min. čítanie

Reddit vylepšuje umiestňovanie reklám

Reklamy v komentároch na reddite budú viditeľnejšie. Inzerentom chce poskytnúť efektívnejšie spôsoby, ako osloviť používateľov práve tam, kde sú najaktívnejší.

Reddit vylepšuje umiestňovanie reklám
Zdroj: Reddit

Platforma chce v tomto vysoko interaktívnom prostredí zvýšiť viditeľnosť a potenciál zapojenia reklám.

Reddit je platforma, ktorú každodenne navštevujú desiatky miliónov používateľov z celého sveta. Je v podstate na pomedzí označenia sociálna sieť a fórum – komunity sa totiž samostatne organizujú okolo rôznych tém a záujmov, vládne tam väčšia anonymita a orientuje sa skôr na výmenu informácií a názorov. 

Vylepšené Conversation Ads

Reklamy v komentároch budú obsahovať väčšie mediálne prvky a zlepšia umiestnenie v diskusných vláknach príspevkov. Cieľom je vytvoriť pútavejšie a vizuálne príťažlivejšie reklamy a najmä využiť aktívnu účasť. Keďže až 47 % zobrazení na Reddite sa uskutočňuje v komentároch, vzniká z toho priam prvotriedne umiestnenie a strategická výhoda pre inzerentov.

Zdroj: Reddit

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Priestor pre CTA v carouseli

Okrem toho Reddit zdokonaľuje zobrazenie carouselu s aktualizovanými tlačidlami CTA (Call-To-Action). Cieľom tejto aktualizácie je zvýšiť interakciu používateľov s reklamami a uľahčiť inzerentom navádzanie používateľov na požadované akcie, či už ide o návštevu webovej stránky, nákup alebo registráciu služby.

Reddit nedávno zaviedol nový reklamný formát Free-Form Ads. Zobrazujú sa ako organické príspevky.

Rastúci potenciál reklamy

Od spustenia Conversation Ads Reddit neustále vyvíja svoje reklamné ponuky. Pre správcov sociálnych médií predstavujú tieto vylepšenia nové príležitosti na využitie aktívnej používateľskej základne Redditu, ktorá celosvetovo dosiahla 82 miliónov denných aktívnych používateľov.

V rámci Česka a Slovenska je používanie obmedzenejšie, no môže hrať prím napríklad pri expanzii. Vysoko angažované komunity tejto platformy totiž ponúkajú živnú pôdu pre cielenú reklamu, vďaka čomu sa Reddit stáva čoraz významnejšou možnosťou v oblasti reklamy v sociálnych médiách.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+