Platforma chce v tomto vysoko interaktívnom prostredí zvýšiť viditeľnosť a potenciál zapojenia reklám.
Reddit je platforma, ktorú každodenne navštevujú desiatky miliónov používateľov z celého sveta. Je v podstate na pomedzí označenia sociálna sieť a fórum – komunity sa totiž samostatne organizujú okolo rôznych tém a záujmov, vládne tam väčšia anonymita a orientuje sa skôr na výmenu informácií a názorov.
Vylepšené Conversation Ads
Reklamy v komentároch budú obsahovať väčšie mediálne prvky a zlepšia umiestnenie v diskusných vláknach príspevkov. Cieľom je vytvoriť pútavejšie a vizuálne príťažlivejšie reklamy a najmä využiť aktívnu účasť. Keďže až 47 % zobrazení na Reddite sa uskutočňuje v komentároch, vzniká z toho priam prvotriedne umiestnenie a strategická výhoda pre inzerentov.
Priestor pre CTA v carouseli
Okrem toho Reddit zdokonaľuje zobrazenie carouselu s aktualizovanými tlačidlami CTA (Call-To-Action). Cieľom tejto aktualizácie je zvýšiť interakciu používateľov s reklamami a uľahčiť inzerentom navádzanie používateľov na požadované akcie, či už ide o návštevu webovej stránky, nákup alebo registráciu služby.
Reddit nedávno zaviedol nový reklamný formát Free-Form Ads. Zobrazujú sa ako organické príspevky.
Rastúci potenciál reklamy
Od spustenia Conversation Ads Reddit neustále vyvíja svoje reklamné ponuky. Pre správcov sociálnych médií predstavujú tieto vylepšenia nové príležitosti na využitie aktívnej používateľskej základne Redditu, ktorá celosvetovo dosiahla 82 miliónov denných aktívnych používateľov.
V rámci Česka a Slovenska je používanie obmedzenejšie, no môže hrať prím napríklad pri expanzii. Vysoko angažované komunity tejto platformy totiž ponúkajú živnú pôdu pre cielenú reklamu, vďaka čomu sa Reddit stáva čoraz významnejšou možnosťou v oblasti reklamy v sociálnych médiách.