2 min. čítanie

Reddit vylepšil interakcie na mobilných zariadeniach

Reddit uviedol sériu vylepšení do svojho mobilného užívateľského rozhrania. Zameral sa na zjednodušenie interakcie užívateľov a podporu zapojenia do komunity.

Reddit vylepšil interakcie na mobilných zariadeniach
Zdroj: Reddit

V aplikácii Redditu sa zjednoduší prístup ku komentárom a zároveň sa budú načítavať rýchlejšie. Klepnutím na tlačidlo odpovede sa teraz priamo otvorí zoznam komentárov, čím sa odstráni potreba posúvania sa okolo hlavného príspevku.

“Konverzácie sú základom Redditu a odlišujú nás od zvyšku internetu. Prostredníctvom príspevkov a komentárov sa používatelia zapájajú do komunikácie medzi sebou a so svojimi komunitami,” uvádza platforma.

Nový kontextový panel na vrchu stránky s komentármi umožňuje užívateľom jednoducho sa kedykoľvek vrátiť späť k hlavnému príspevku.

Jednoduchšie bude aj prezeranie médií. Užívatelia teraz môžu kliknúť na obrázky alebo videá vo svojom zozname príspevkov, aby sa zobrazili v plnej veľkosti. Reddit zaviedol aj jednotný prehrávač médií a nové prechody, čo uľahčuje užívateľom interakciu s obsahom v aplikácii.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Tieto aktualizácie majú za cieľ poskytnúť užívateľom intuitívnejšie užívateľské prostredie, uľahčiť plynulú navigáciu cez obsah a podnecovať aktívne zapájanie sa do diskusií.

Hoci Reddit v našich nepatrí medzi top platformy, špecifická cieľovka môže byť zaujímavá aj pre e-commerce hráčov. Napríklad subreddit r/Slovakia má približne 190 000 členov a v rámci r/CzechRepublic je to približne 373 000 subscriberov.

Navyše, Reddit nedávno zaviedol nový reklamný formát “Free-Form Ads”, ktoré budú vyzerať ako organické príspevky na platforme.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+